Kristityt masilman vainotuin ihmisryhmä!

Anonyymi

Tästä voimme olla yksimielisiä. Miksi sitten hallitus haluaa mielensä päähän pistosta tuoda paikasta x, x määrä tiettyjä ihmisiä? Vaikka muuallakin olisi avuntarvitsijoita.

46

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä valehtele.

      Kiinalaiset vainoavat uiguureja ja se on oikeaa massiivista vainoa. Tavallaan kyllä ymmärrettävääkin, koska taikauskoa on hankala järkevän sietää.

      Täällä kristinuskonharhaisille osoitetaan heidän epäjumalanpalvontansa, mutta ei sentään taikauskoisia kukaan vainoa.

      • Niin. Ja Suomessa eniten kaltoin kohdellaan ulkomaalaisia.


      • Anonyymi

        Hupsista, sinulle taisi tulla virhe faktan tarkistuksessa, uiguurit eivät ole maailman vainotuin ihmisryhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsista, sinulle taisi tulla virhe faktan tarkistuksessa, uiguurit eivät ole maailman vainotuin ihmisryhmä.

        Kristityt ovat vainotuin. Sosiaalimediassakin fundisuskovaiset vainoavat liberaalikristittyjä 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt ovat vainotuin. Sosiaalimediassakin fundisuskovaiset vainoavat liberaalikristittyjä 24/7.

        Niinpä. En ole nähnyt niin paljon vainoa toisilta kristityiltä toiselle kristitylle kuin tällä palstalla näkee. Koska nämä kristittyjen vainot loppuvat? :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. En ole nähnyt niin paljon vainoa toisilta kristityiltä toiselle kristitylle kuin tällä palstalla näkee. Koska nämä kristittyjen vainot loppuvat? :(

        Sitä mukaa kun persut ovat nousseet gallupeissa ne ovat vain kiihtyneet. Pahin lienee siis jo nähty.


      • Anonyymi

        Sitten kun kristityt ovät kääntyneet liberaaleiksi silloin loppuu vainot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. En ole nähnyt niin paljon vainoa toisilta kristityiltä toiselle kristitylle kuin tällä palstalla näkee. Koska nämä kristittyjen vainot loppuvat? :(

        Kuka ja ketä vainoaa tällä palstalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt ovat vainotuin. Sosiaalimediassakin fundisuskovaiset vainoavat liberaalikristittyjä 24/7.

        Anonyymi kirjoitti "... Sosiaalimediassakin fundisuskovaiset vainoavat liberaalikristittyjä. ."

        Nimet ja nimitykset seikaisin.

        Kristitty ei ole kuten kuvittelit.Kristitty on Jeesuksen opetuslapsi, joka etsii Jumalan Tahtoa ja yrittää noudattaa sitä, tässä hän kasvaa yhä syvemmälle Jumalan tuntemista. Kristitty on uudestisyntynyt ja se on sydämen vapaaehtoinen paikka, ei millään toisten tekemillä tempuilla tai pakottamisella tuleva osa.

        Kasvuvaiheessa kristityilläkin voi olla erilaisia näkemyksiä, mutta heillä silti on Hengen yhteys. Kasvaessaan kristityllä lisääntyvät Armo ja Rakkaus toisiaan kohtaan ja erityisesti Rakkaus Totuuteen. Monet ihmiset esiintyvät kristittyinä, eivätkä ole sitä, eivätkä edes tiedä mitä se tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsista, sinulle taisi tulla virhe faktan tarkistuksessa, uiguurit eivät ole maailman vainotuin ihmisryhmä.

        Eihän nuo koskaan tunnusta omiensa (ateistien) tekoja. Turha kiistellä.

        Kristityt todellakin ovat maailman vainotuimpia ja vaino on niin laajaa, että ateistimediat ovat siitä aina vaienneet.

        Samat mediat vaikenivat muinoin ja tänäkin päivänä myös juutalaisvainoista.

        Suomessa ei 1930-40-luvuilla kerrottu mitään keskitysleireistä. Puhuttiin kyllä, että "juutalaisilla on jotenkin vaikeaa Saksassa". Kristittyjen laajoista puhdistuksista ei kerrota tuonkaan vertaa.

        Tänäpäivänä ei kerrota muslimien rikoksista Euroopan alkuperäiskansoja vastaan, ei, mitä todella tapahtuu esim. Ranskassa ja Pohjolassa.


    • Anonyymi

      Kyllä minun mielestäni jeesustelijat jeesustelee "autettavia" maahan, mutta mitä nyt juupas eipäs jeesuksilta muuta voisi odottaa.

    • Anonyymi

      Kristittyjä luterilaisia eivät vainoa muut kuin lahkolaiset, etupäässä helluntailaiset.

      • Vähän sama kuin että muslimit tappavat eniten toisia muslimeja.


      • Anonyymi

        Miten?


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Vähän sama kuin että muslimit tappavat eniten toisia muslimeja.

        Miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi?

        Koska ensinnäkin toinen muslimi on vääräuskoinen. Sen lisäksi on ns. kunniamurhat perheen sisällä.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Koska ensinnäkin toinen muslimi on vääräuskoinen. Sen lisäksi on ns. kunniamurhat perheen sisällä.

        Mene sanomaan se muslimeille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene sanomaan se muslimeille!

        He tietävät sen itsekin.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        He tietävät sen itsekin.

        Kuka sitten ei tiedä kun täällä sitä toitotat? Tiedätkö., että olet palstan typerin kirjoittaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitten ei tiedä kun täällä sitä toitotat? Tiedätkö., että olet palstan typerin kirjoittaja?

        Ja yleensä vastaan mitä kysytään. Ja joudun vastaamaan niinkuin asia on.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Ja yleensä vastaan mitä kysytään. Ja joudun vastaamaan niinkuin asia on.

        Et sinä mitään vastaa, lapsikin tietää ne itsestään selvyydet mitä sinä jauhat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään vastaa, lapsikin tietää ne itsestään selvyydet mitä sinä jauhat.

        Joku kysyi minulta "miksi?".

        Sinäkö?

        Jotkut eivät tiedä, että kuuluisia homoja on kuten Elton John ja Jari Sillanpää, koska jotkut eivät pidä tietojani uskottavina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään vastaa, lapsikin tietää ne itsestään selvyydet mitä sinä jauhat.

        Miksi lapsi sitten kyselee niitä itsestään selvyyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään vastaa, lapsikin tietää ne itsestään selvyydet mitä sinä jauhat.

        Miksi lapsi sitten kyselee niitä itsestään selvyyksiä?


    • Anonyymi

      Kristityt suomessa on kuin itsesäälissä huomiota kerjääviä kakaroita .

      Asiat paremmin kuin koskaan uusilla autoilla ajetaan lahkon kokouksiin isojen ylisyöneitten mahojensa kanssa eikä muuta huvia ole tässä yltäkylläisyydessä kuin vittuilla vieraille ihmisille .

      Missä maassa jollain uskovaisryhmällä on noin hyvät oltavat?

      Heti mulle kaikki tänne mentaliteetilla mennään kehdosta hautaan ja kehdataan täällä vielä vinkua joistain vainoista ja huonoista kohteluista isoisänne jotka ovat sodan käyneet sukupolvet ja nähneet mitä oikeasti voi olla kun on hieman kovempaa ja joku vihollinen oikeasti vainoaa häpeävät teitä varmasti yhtä paljon kuin me muutkin.

      • Anonyymi

        Olipas hassusti sanottu. Kyllä se on niin että te ateistit ja liberaalikristityt haluatte auttaa vain muslimeja, kristityistä jotka ovat maailman vainotuin ihmisryhmä te ette välitä yhtään. Siksi meidän kristittyjen on pidettävä meteliä heistä. Koskas olet lukenut uutisen vainotuista kristityistä, niinpä edes media ei heistä välitä, vain muslimit kiinnostavat...


      • Anonyymi

        "Kristityt suomessa on kuin itsesäälissä huomiota kerjääviä kakaroita ."

        Olet näköjään omaksunut koulukiusaajien asenteen.

        Koulukiusaajathan lyövät lisää löylyä, jos uhri alkaa valittaa tai itkemään. Ja varsinkin jos valittaa eteenpäin niin silloin jo henki on vaarassa. Kiusaamisten ja vainojen logiikka on aina mennyt samalla tavalla.

        Uskovaisista ja ihmisistä yleensäkin tuntuu aina pahalta jatkuva haukunta, moite, kiusaaminen, vaino, kidutuksen ja tappamiset. Tämän pitäisi vihaa lietsovien ihmisten ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kristityt suomessa on kuin itsesäälissä huomiota kerjääviä kakaroita ."

        Olet näköjään omaksunut koulukiusaajien asenteen.

        Koulukiusaajathan lyövät lisää löylyä, jos uhri alkaa valittaa tai itkemään. Ja varsinkin jos valittaa eteenpäin niin silloin jo henki on vaarassa. Kiusaamisten ja vainojen logiikka on aina mennyt samalla tavalla.

        Uskovaisista ja ihmisistä yleensäkin tuntuu aina pahalta jatkuva haukunta, moite, kiusaaminen, vaino, kidutuksen ja tappamiset. Tämän pitäisi vihaa lietsovien ihmisten ymmärtää.

        Uskovan on iloittava kun jumalattomat pauhaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hassusti sanottu. Kyllä se on niin että te ateistit ja liberaalikristityt haluatte auttaa vain muslimeja, kristityistä jotka ovat maailman vainotuin ihmisryhmä te ette välitä yhtään. Siksi meidän kristittyjen on pidettävä meteliä heistä. Koskas olet lukenut uutisen vainotuista kristityistä, niinpä edes media ei heistä välitä, vain muslimit kiinnostavat...

        No kerro nyt miten tämä vaino esim sinua kohtaan ilmenee? Miten siis joudut vainon uhriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro nyt miten tämä vaino esim sinua kohtaan ilmenee? Miten siis joudut vainon uhriksi?

        Esim. tällä palstalla kiihotetaan uskovia vastaan, solvataan, nimitellään ja herjataan.
        Jos niin me uskovat puhuttaisiin niin homoista tai mamuista oltaisiin jo oikeudessa vihapuhesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. tällä palstalla kiihotetaan uskovia vastaan, solvataan, nimitellään ja herjataan.
        Jos niin me uskovat puhuttaisiin niin homoista tai mamuista oltaisiin jo oikeudessa vihapuhesta.

        Eli jos uskomuksiasi sanoo hölmöiksi, se on vainoamista. Perin olette herkkähipiäistä porukkaa. Oikeita silkkikalsareita.

        Itse kuitenkin katsotte oikeudeksenne julistaa toisille ihmisille helvetin tuomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. tällä palstalla kiihotetaan uskovia vastaan, solvataan, nimitellään ja herjataan.
        Jos niin me uskovat puhuttaisiin niin homoista tai mamuista oltaisiin jo oikeudessa vihapuhesta.

        Siis tällä palstalla sinusta ”vainotaan” funduja? Olet siis sitä mieltä että kun joku sanoo uskovansa että maapallo luotiin 6000 vuotta sitten, tai että homot häpeäksi, tai että aasi puhuu, tai että abortti on murha, tai että evoluutio on roskaa niin silloin ei saa sanoa että kyseiset fundujen väitteet ovat roskaa, niin tämäkö on muka vainoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tällä palstalla sinusta ”vainotaan” funduja? Olet siis sitä mieltä että kun joku sanoo uskovansa että maapallo luotiin 6000 vuotta sitten, tai että homot häpeäksi, tai että aasi puhuu, tai että abortti on murha, tai että evoluutio on roskaa niin silloin ei saa sanoa että kyseiset fundujen väitteet ovat roskaa, niin tämäkö on muka vainoa?

        "Siis tällä palstalla sinusta ”vainotaan” funduja? "

        Juuri näin ja osan vainoamisen perusteluista kirjoititkin sitten heti perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro nyt miten tämä vaino esim sinua kohtaan ilmenee? Miten siis joudut vainon uhriksi?

        "No kerro nyt miten tämä vaino esim sinua kohtaan ilmenee? Miten siis joudut vainon uhriksi?"

        Esim. tämä kysymyksesi, mikä oli ilkeä, ylimielinen, pahantahtoinen, syyttelevä, kärsimyksiä vähättelevä!


    • Anonyymi

      Kas niistä öljymiljardeista riittää pieni puro moneen taskuun

    • 2.Tim.3:
      12. Kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi,
      13. mutta pahat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen ja eksyen.

      • Kaikki?

        Täällä on jumalaisesti eläviä nunnia, eikä kukaan heitä vainoa.

        Miksi valehtelet?


      • torre12 kirjoitti:

        Kaikki?

        Täällä on jumalaisesti eläviä nunnia, eikä kukaan heitä vainoa.

        Miksi valehtelet?

        En enää ole sinulle vastaillut, koska vääntelet asioita, mutta jos nyt.

        Ei ole ollenkaan varma elävätkö nunnat jumalisest. Koko nunna järjestelmää ei ole raamatussa. Nunna järjestelmä on lienee katolinen keksintö, miksi en tiedä.
        On kuitenkin selviä viitteitä siitä, että joitakin nunnia vainotaan.


      • V.Lintu kirjoitti:

        En enää ole sinulle vastaillut, koska vääntelet asioita, mutta jos nyt.

        Ei ole ollenkaan varma elävätkö nunnat jumalisest. Koko nunna järjestelmää ei ole raamatussa. Nunna järjestelmä on lienee katolinen keksintö, miksi en tiedä.
        On kuitenkin selviä viitteitä siitä, että joitakin nunnia vainotaan.

        Hah. Nunnat elävät pääosin luostarissa, jossa ei eletä maallisesti.

        Miksi elät muita herjaten?


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Kaikki?

        Täällä on jumalaisesti eläviä nunnia, eikä kukaan heitä vainoa.

        Miksi valehtelet?

        Laita nyt ne todisteet Tuiskun homoudesta.


    • Anonyymi

      Voimmeko?
      Myanmarin Rohingyoja on joutunut maanpakoon puolisen miljoonaa. Mistä maasta kristittyjä on joutunut pakenemaan sama määrä?

    • Anonyymi

      Hallitus pelailee vain vihapuhe, suvaitsevaisuus, pakolais, tasa-arvo ja ulkomaalais asioiden kanssa, vaikka kotimaa pitäisi laittaa ensin kuntoon. Vanhustenhoito ja työttömyys on retuperällä, mutta hallitusta ei kiinnosta!

      • Anonyymi

        Eihä tuollaista hallitusta kiinnosta kansamme hyvinvointiin ja turvallisuuteen liittyvät asiat.
        Hallitusta kiinnostaa vain punavihervasemmistolainen kuvitteelliset kasiat. Hallitusasetelmahan on sellainen että elämää kokemattomat, elämää tuntemattomat, itsestään kaikkivoipaisuutta luulevat teinitytöt ja yksi homo ei voi muuta tehdäkään.

        Hallituksen ajatukset ovat vain kuvitteellista ""hienoa"" suvaitsevaisuutta, varsinkin pahantekiöiden ja luonnottomien irstailioiden hyväksi.
        Ehkä he luulivat tekevänsä omalle omantunnolleen jotain hyvää, niinhän he kuvittelevat, mutta totuus onkin päinvastainen.

        Tyttöressukat menisivät oikeeseen nuorille naisille sopivaan elämämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihä tuollaista hallitusta kiinnosta kansamme hyvinvointiin ja turvallisuuteen liittyvät asiat.
        Hallitusta kiinnostaa vain punavihervasemmistolainen kuvitteelliset kasiat. Hallitusasetelmahan on sellainen että elämää kokemattomat, elämää tuntemattomat, itsestään kaikkivoipaisuutta luulevat teinitytöt ja yksi homo ei voi muuta tehdäkään.

        Hallituksen ajatukset ovat vain kuvitteellista ""hienoa"" suvaitsevaisuutta, varsinkin pahantekiöiden ja luonnottomien irstailioiden hyväksi.
        Ehkä he luulivat tekevänsä omalle omantunnolleen jotain hyvää, niinhän he kuvittelevat, mutta totuus onkin päinvastainen.

        Tyttöressukat menisivät oikeeseen nuorille naisille sopivaan elämämään.

        Superhyvä kommentti

        "Tyttöressukat menisivät oikeeseen nuorille naisille sopivaan elämämään."


    • Anonyymi

      Uskovaiset vainoavat itse itseään nämä menneen ajan resupekat ovat vain jäänne menneestä historiasta eikä niitä enään juurikaan ole .

      Muutama hassu taikauskoinen täällä suomessakin elävät omissa maailmoissaan ja normaalit ihmiset yrittävät kohteliaasti väistella näitä lahjattomia säälien.

      Kaikilla meillä on oma taakkamme niin yhteiskunnallakin ja yhteiskunnan taakka on nämä "vainotut" harhaiset piruparat jotka melskaavat lahkoissaan mitä melskaavat tuskin ketään kiinnostaa edes

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      823
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      98
      780
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe