Mitään ilmastonmuutosta ei ole olemassa.

Anonyymi

Se on pelkästään hourupäisten ukkojen ja akkojen valhetta, mitään todisteita ei ole missään koskaan nähty. Missä se muka näkyy?
https://yle.fi/uutiset/3-11208496
Suomen, meidän ja minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään, kyllä luonto hoitaa ihmisten sadan vuoden aikana kehittämän teollistumisen sekä liikenteen aikaansaamat päästöt.
Koska muutkaan maat ja ihmiset siellä eivät tee mitään, minä voin jatkaa samalla linjalla kuin ennenkin.
Vai onko sittenkin tehtävä jotakin?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sullaa han jiä ku jiän alla on tulivuorii, ne ku purkaantuu tulloo hiilidioksiittii vettee
      jasiitä sitte ilimmaan.

      Näin ilmasto-uutiset sulavat - Arktisen jään laajuus kasvaa, Antarktista sulattava tulivuoret

    • Anonyymi

      Itse mestari on todennut ilmastomuutoksen olevan totta. Väitätkö Mestarin valehtelevan?

      • Anonyymi

        "Itse mestari on todennut ilmastomuutoksen olevan totta. Väitätkö Mestarin valehtelevan?"

        Ilmastohan on aina muuttunut ei sitä kukaankiellä, mutta johtuukose ihmisistä vaiko muistatekiöstä sitä ei tiedä kukaan vielä nykyisin. Joo Jussi on myöntänyt ilmaston muuttumisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itse mestari on todennut ilmastomuutoksen olevan totta. Väitätkö Mestarin valehtelevan?"

        Ilmastohan on aina muuttunut ei sitä kukaankiellä, mutta johtuukose ihmisistä vaiko muistatekiöstä sitä ei tiedä kukaan vielä nykyisin. Joo Jussi on myöntänyt ilmaston muuttumisen.

        No miksi tämä keskustelu on avattu?

        Voi persuparat sentään, taas meni persuiluksi.


    • Anonyymi

      Aloittaja oikeassa. Olen syntynyt 1949 ja niin kauan kuin muistan ei tammikuussa eikä helmikuussa ole ollut lunta ja jäätä milloinkaan täällä eteläisessä Suomessa.

    • Anonyymi

      "KESKUSTELE PERUSSUOMALAISTEN POLITIIKASTA", mitäs tää avaus tekee tällä palstalla?

      • Anonyymi

        Tämäkoskee tulevaisuutta, vahinko että ruotsinkielisenä,siinä on myös suomenkielinen käännös.

        Lars Bern kommenterar SVT fake news nr 1 om klimatet.


      • Anonyymi

        Kysymys on perussuomalaisten ilmastonmuutospolitiikasta, liian vaikeaa ymmärtää?


    • Anonyymi

      Evoluutiokin on paskapuhetta. Kysy vaikka plagiaatti-Lauralta.

      • Anonyymi

        Laura ja Teukka, maapallon kehityksen ja ilmastonmuutoksen asiantuntijamme Brysselissä.


    • Anonyymi

      Ottakaa Persut uimahousut ja aurikolasit mukaan kun menette lomalle etelämantereelle.
      Koskaan ennen se ei ole ollut mahdollista.
      Kaikkea se ihminen saakin aikaan.

    • Anonyymi

      Juu nyt vaan ajelemaan jäätietä pitkin autolla Suomelinnaan niin kuin aina ennen. Heh,heh,heh ja kyllä molskahtaa mukavasti..

      • Anonyymi

        Säänmuutos ei ole sama kuin ilmastonmuutos!.


    • Yksi persu vastaa kuutta tuhatta tutkijaa ja tilastoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2537
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1521
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1332
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      108
      1269
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1102
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1068
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1057
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      971
    Aihe