Rauno on Jumalan mies!

Anonyymi

Hän puhuu ja kirjoittaa Pyhässä Hengessä Jumalan totuutta! Hallelujaa!

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäksi Raunossa on se hyvä ja kunnioitettava piirre, ettei hän tuo itseään esille, vaan Jeesusta, joka kuoli puolestamme!

      • Anonyymi

        Rauno ei myöskään anna periksi taistelussa. Ei väisty, jos joku solvaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauno ei myöskään anna periksi taistelussa. Ei väisty, jos joku solvaa!

        Zemppiä!


    • Anonyymi

      Heb 9:26
      ” sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.”

      • Anonyymi

        ”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

        Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
        Luuk 10:21


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
        Luuk 10:21

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

        Aamen!


    • Anonyymi

      Rauno, sinun viinipullosi jäivät.
      hartaanselkäläisen eteiseen!

      • Anonyymi

        Näin siis aitoa Teuvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin siis aitoa Teuvoa.

        Jep


    • Anonyymi

      ”että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."

    • Anonyymi

      Rauno on hyvä mies.

    • Anonyymi

      Juurikin niin!

    • Anonyymi

      Totta! Kaisa on Jumalan tytär!

    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Jep jep

    • Anonyymi

      Jep jep jepulis jepp!

    • Anonyymi

      No voe tokkiisa kuitennii!

    • Anonyymi

      Mystinen Rauno...

    • Anonyymi

      Rauno ei pidä itsestään melua.

    • Anonyymi

      Mutta mistä Rauno on saanut tuon erinomaisen viisauden?

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Jep

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe