Pyydän teitä, vie ja kanna minut Jumalan Eteen ja Herran Jeesuksen eteen.
Tarvitsen ja saan, ja tämä tulee nopeammin, vaikka Jumalan Kello ja viisarit, ovat oikeassa aina, niin
Me voimme JOUDUTTA tätä, eli
Minun täytyy eli tarvitsee, kohdata Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, ja Hänen Poikansa:
KAsvoista kasvoihin ja kuulla Hänen äänensä ja Sanansa, Jumalan OMASTA suusta ja kasvoista kasvoihin, miten sitten voin sen kestää.
Jumala sen tietää.
nyt, muista eli kanna minua, Rukouksessa Herran eteen ja Jumala sitten tekee mitä tahtoo.
Ps. 141:2
Minun rukoukseni olkoon suitsutusuhri sinun kasvojesi edessä, minun kätteni kohottaminen olkoon ehtoouhri.
Ilm. 5:8
Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset,
Joten Rukoukseni, malja joka on Jumalan edessä, tulee täyttymään, ja teette hyvin jos autatte tässä !
Kiitso
Esirukous, AUTTAKAA MINUA!
Anonyymi
1
294
Vastaukset 1
- Anonyymi
Jumala, notkista taivaat ja astu ALAS, ja tule ja siunaa minut, Herran Jeesuksen kautta ja nimessä. amen. amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251414Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1081008
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 102672
- 76669