Pyydän teitä, vie ja kanna minut Jumalan Eteen ja Herran Jeesuksen eteen.
Tarvitsen ja saan, ja tämä tulee nopeammin, vaikka Jumalan Kello ja viisarit, ovat oikeassa aina, niin
Me voimme JOUDUTTA tätä, eli
Minun täytyy eli tarvitsee, kohdata Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, ja Hänen Poikansa:
KAsvoista kasvoihin ja kuulla Hänen äänensä ja Sanansa, Jumalan OMASTA suusta ja kasvoista kasvoihin, miten sitten voin sen kestää.
Jumala sen tietää.
nyt, muista eli kanna minua, Rukouksessa Herran eteen ja Jumala sitten tekee mitä tahtoo.
Ps. 141:2
Minun rukoukseni olkoon suitsutusuhri sinun kasvojesi edessä, minun kätteni kohottaminen olkoon ehtoouhri.
Ilm. 5:8
Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset,
Joten Rukoukseni, malja joka on Jumalan edessä, tulee täyttymään, ja teette hyvin jos autatte tässä !
Kiitso
Esirukous, AUTTAKAA MINUA!
Anonyymi
1
238
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala, notkista taivaat ja astu ALAS, ja tule ja siunaa minut, Herran Jeesuksen kautta ja nimessä. amen. amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306222Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144704Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623101Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591723Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111528- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189