Sain työpaikan Kirkkonummelta. Homma pitäisi aloittaa ensi kuun (maaliskuu) alussa. Katsoin, että Kantavik nimisellä asuinalueella on vapaita kämpiä. Mutta alue on vähän sivussa ja kämpätkin näyttää aika karuilta. Mitä mieltä paikkakunaikkakuntalaiset alueesta on? Maksaako vaivaa käydä katsomassa?
Kantavik asuntoalue
Anonyymi
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki vielä yhteen kämppään.
https://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/kirkkonummi/15525561?utm_source=is.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=etusivu&utm_campaign=tf-otas - Anonyymi
Maksaa vaivan.
- Anonyymi
Varmaan olet jo päätöksesi tehnyt kun näin paljon aikaa vierähtänyt. Edullinen vuokra ja hyvä asuinalue. Hyvät lenkkipolut. Kauppa lähellä, tosin vähän kalliimpi kuin Prisma, josta kannattaa isommat määrät hakea. Järvi, jossa voi uida kesällä ja talvella. Ei ole niin syrjäinen kuin luulisi. Pyörällä näppärä matka keskustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308