Ihana uusi vapaus!

Anonyymi

Olin aiemmin uskova kristitty, mutta en ole enää!

Mikä ihana vapaus!

Olen nainut jo kahdeksaa eri naista ja vetänyt kymmenet eri kännit!

Ihanaa!

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskollisuus on tärkeä juttu jokaisessa

      PARI

      suhteessa ei pääse maailmankatsomus
      Vaikuttamaan mutta jos olet luonteel

      TASI öykkäri narsisti rikollinen pettäjä
      Muuta tapasi sellin oven ääni jää soimaan

      Ja olet tilastoissa jumalaton

      • Anonyymi

        Olen tilastoissa uskova kristitty, koska kuulun kirkkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tilastoissa uskova kristitty, koska kuulun kirkkoon!

        Mikä on epäuskova kristitty?


      • Anonyymi

        "Ja olet tilastoissa jumalaton"

        Aloittaja on trolli, joka lähinnä saa uskovia harhautettua. Ateistit tunnistavat kyseisen koulukiusaajan varmuudella.


    • Anonyymi

      No itse asiassahan taidat olla melkoisessa koukussa - se siitä vapaudesta!

    • Anonyymi

      Työyhteisössä työntekijänä toimin ulkomailla ja toimenkuvaan kuului viedä messuväkeä
      Bordelliin

      Tämä palvelu kuuluisi yksinäisille

      Mutta ei maailma toimi näin

      Vöitä kiristelevät perheenisät

    • Anonyymi

      Sääliksi käy näitä uskontojen uhreja. Kasvatus perustunut pelkkään Jumalalla pelotteluun...

      • "Sääliksi käy näitä uskontojen uhreja. Kasvatus perustunut pelkkään Jumalalla pelotteluun.."

        Jos tarkoitat kristinuskoa, niin olen ilomielin sen "uhri" Saan olla vapaa saatanan vallasta ja valheista ja synnin orjuudesta.
        Ihminen, joka ei ole uskossa, ei ole vapaa, vaan saatanan talutusnuorassa matkalla kohti iankaikkista kadotusta eli helvettiä.
        Jeesus Kristus voi kuitenkin antaa ei-uskovallekin vapauden, jos hän vain tahtoo.

        "Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." (Gal.5:1)


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Sääliksi käy näitä uskontojen uhreja. Kasvatus perustunut pelkkään Jumalalla pelotteluun.."

        Jos tarkoitat kristinuskoa, niin olen ilomielin sen "uhri" Saan olla vapaa saatanan vallasta ja valheista ja synnin orjuudesta.
        Ihminen, joka ei ole uskossa, ei ole vapaa, vaan saatanan talutusnuorassa matkalla kohti iankaikkista kadotusta eli helvettiä.
        Jeesus Kristus voi kuitenkin antaa ei-uskovallekin vapauden, jos hän vain tahtoo.

        "Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." (Gal.5:1)

        Juuri sinä olet saatanan vallassa, koska mokomaan uskotkin. Saatana kolkuttelee koko ajan päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sinä olet saatanan vallassa, koska mokomaan uskotkin. Saatana kolkuttelee koko ajan päässäsi.

        Katos moni uskovainen, on elänyt sen helvetin mikä jumalattomalla voi olla vielä edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos moni uskovainen, on elänyt sen helvetin mikä jumalattomalla voi olla vielä edessä.

        Siitä päästiin pois sillon kun usko lopahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä päästiin pois sillon kun usko lopahti.

        Toisilla se uskonto lopahtaa ja toisilla taas kasvaa koettelemusten myötä.


    • Anonyymi

      Jumalan valtakunta blogi vetää taas tyypilliseen tapaansa lauantain kreationismin edistämisvalehtelut.

    • Anonyymi

      Bi?

    • Anonyymi

      Lähimmäisrakkaus lisääntyy huimasti, kun jättää kristinuskon. Uskovaiset ovat vain tuomitsemisvimmaisia ja ylimielisiä paskiaisia.

      • Anonyymi

        Sillä ei ole mitään väliä, vaikka sinulla maailmaa ja maailmanmielisiä kohtaan rakkaus lisääntyy, koska se kaikki on katoavaa. Tulet huomaamaan senkin ,kun rakastat tulet saamaan sitä rakkautta mitä maailma antaa, sairaudet, onnettomuudet, huorailut, pettämiset jne. ne voi olla arkipäivää, kyl sen ihminen huomaa kun tekee virheen.


    • Anonyymi

      Syntykö mitään eli saitko aikaiseksi jotain.

      • Anonyymi

        G4G:n uusi tyyli: spämmää omia aloituksiaan kaikenlaisella järjettömällä soopalla.


    • Anonyymi

      Aloitusviestin kirjoittaja tuo hyvin esiin sen, mitä jotkut nuoret ja ehkä myös vanhemmat ateistimiehet tai uskonnottomat ajattelevat vapaudesta: siitä, että vapautuvat uskontojen asettamista kahleista koskien seksuaalista vapautta ja vapautta päihteiden käyttöön oman tahdon mukaan.

      On tosin muutamia agnostikkoja, jotka pitävät parisuhdetta yhden ainoan partnerin kanssa ihanteena eivätkä kerskaa sillä, että olisivat maanneet monen kanssa ja ovat myös sitä mieltä, että juopottelu ja päihteiden väärin käyttö ei ole mikään hyvä asia.

      Mistä siis johtuu, että palstan ateisteista niin kovin monet 12- vuotiaat ja vähän vanhemmat ateistit ihailevat löysää sukupuolimoraalia ja päihteiden väärinkäyttöä? Ammattikoulut ovat täynnä nuoria miehiä, jotka elävät sillä tavalla ja vain harvat pidättäytyvät yhdessä parisuhteessa ja käyttävät kohtuudella alkoholia tai eivät lainkaan.

      • Anonyymi

        Syntykö mitään eli saitko


        aikaiseksi jotain.


        Kukaan ei sinulle vastaa, hihhuli. Kävi sääliksi ja vastasin


      • Anonyymi

        Taas alkoi näköjään raivoaminen ammattikoulun käyneistä. Jumalan valtakunta blogi vihaa ammattikoululaisia, luterilaisia ja ateisteja. Ilmeisesti myös vihreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntykö mitään eli saitko


        aikaiseksi jotain.


        Kukaan ei sinulle vastaa, hihhuli. Kävi sääliksi ja vastasin

        Vastasit itsellesi viestiin, joka on vastaus omaan aloitukseesi. Oletko ylpeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit itsellesi viestiin, joka on vastaus omaan aloitukseesi. Oletko ylpeä?

        Olin heikko ja porukan vietävissä. Alkoholi ja tietenkin naiset oli nuoren miehen alämää. Tiesin ja tunsin sen synnin voiman, jota en voinut vastustaa. Vaikka halusin, koska se alkoi minua tympäistä. Menin hengelliseen tilaisuuteen, jossa puhuja kertoi asoita elämästäni, jotka sitoivat ja orjuuttivat minua, siis vaikka olin hänelle täysin tuntematon, enkä ollut häntä kuullut enkä nähnyt. Hän sanoi, että Jeesus Kristus vapauttaa minut, jos tahdot ja minä tahdoin. Jeesus antoi syntini anteeksi ja vapautti niistä riippuvuuksista, mistä olin sekä lähimmäisenikin kärsinyt. Kiitos siitä Jumalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin heikko ja porukan vietävissä. Alkoholi ja tietenkin naiset oli nuoren miehen alämää. Tiesin ja tunsin sen synnin voiman, jota en voinut vastustaa. Vaikka halusin, koska se alkoi minua tympäistä. Menin hengelliseen tilaisuuteen, jossa puhuja kertoi asoita elämästäni, jotka sitoivat ja orjuuttivat minua, siis vaikka olin hänelle täysin tuntematon, enkä ollut häntä kuullut enkä nähnyt. Hän sanoi, että Jeesus Kristus vapauttaa minut, jos tahdot ja minä tahdoin. Jeesus antoi syntini anteeksi ja vapautti niistä riippuvuuksista, mistä olin sekä lähimmäisenikin kärsinyt. Kiitos siitä Jumalalle.

        Lahkoon päädyin ja tulin manipuloiduksi, koska en odottanut mitään pahaa uskonnolta. Puhuivat kauniisti, mutta siihen se jäikin. Nykyään se kauniisti puhuminenkin on muuttunut vaan homoista ja ateisteista valittamiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe