Ruotsi, ja Tukholman ilmoitus.

Anonyymi

Ruotsi on paniikissa ja ostaa turhaa aseita joilla ei tee mitään!

"Ruotsi valmistautuu suureen asehankintaan"
https://www.verkkouutiset.fi/ruotsi-valmistautuu-suureen-asehankintaan/

"Ruotsi siirtyy Patriot-ilmatorjuntaan vuonna 2021."
Mitä vastaan?
Iskander-ohjuksia.

Miten Ruotsin käy kun näitä aletaan käyttämään?

https://fi.wikipedia.org/wiki/MIM-104_Patriot
Patriot olikin alun perin suunniteltu lentokoneita eikä nopeita ballistisia ohjuksia vastaan. Tämän takia Patriot-ohjusten lähisytytin räjähti usein liian myöhään vaurioittaen vain lähestyvän ohjuksen peräosaa.

ja matka jolla tutka havaitsee on, 180 KM

vastassa on
https://fi.wikipedia.org/wiki/S-400

S-400-patteristoon kuuluu kahdeksan ohjusalustaa ja 32 ohjusta ja liikkuva komentokeskus. Järjestelmän on kerrottu kykenevän torjumaan häivelentokoneita, risteilyohjuksia ja keskimatkan ballistisia ohjuksia (kantomatkaltaan alle 3 500 km ja nopeudeltaan alle 4,8 km/sekunnissa).

ja matka millä se havaitsee vihollisen, 400 -1200 km
Nopeus meinaa että: 4,8 km/sekunnissa
ja 180 km matka kestää: 37 sekunttia.

Joten, kun näitä sitten aletaan käyttämään, mikä aika on?

Kiina sekä Intia että Turkki, ova tjo ostaneet näitä eli:
Kaikki shakki nappulat alkaa olla paikoillaan!

Joten, kun tämä alkaa, on suuri mahdollisuus että täällä, koto Suomessa on jo edellä, mitä sitten shakki-nappuloihin tulee.

Joten, nyt on todella lähellä tämä aika jolloin tapahtuu Jer 16 ja 31 ennustus ja jos Tukholman profetia on oikea, niin myös tämä on käsillä.

Mutta, Ruotsin jo mennyt ja kuka sitä voi auttaa!

He eivät huuda Jumalaa avuksi, ja sitten saavat palkan uppiniskaisuudestaan.

21

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruotsi sai erinomaisen palkan toisessa maailmansodassa, kun maa ei joutunut sotimaan lainkaan. Meitä Sebaot ruoski lähes 90 000 kuolleella.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no jota kuinkin 90 000.

        http://www.saunalahti.fi/arnoldus/sankvain.htm
        ja
        http://kronos.narc.fi/menehtyneet/

        Nyt, he eivät silloin auttaneet eivätkö tule auttaman!

        Mitä he saivat?
        katso päivän uutisia!

        40 v vanha profetia, jota itse kuuntelin kasetilta joskus -87...
        Viktor Klimenkon kirja EN VOI ENÄÄ VAIETA

        Ollessaan perheensä kanssa lomamatkalla Lausannessa, Sveitsissä 1979 Viktor Klimenko, joka ei tuolloin vielä ollut uskossa, sai todistaa kummallista tapahtumaa. Lapset oli laitettu jo nukkumaan. Yhtäkkiä Klimenko kuulee viereiseen huoneeseen neljä ja puoli vuotiaan poikansa Aban huudon: "Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan!". Klimenko kiiruhti katsomaan mistä mekkala johtui. Poika, joka oli kuin puoliunessa, alkoi kuvailla näkemäänsä eriskummallista unta. Jostain syystä Klimenko kirjoitti kaiken ylös ja kuvaili kummalista keskustelua.

        9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi

        Aba näki unen.

        Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja
        minä! Siellä oli korkeat muurit ja muurilla koreita torneja, eikä sinne voi kiivetä.
        (Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset
        taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja suomalaiset?) Ei kun,
        kato kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä". Ja taistelivat
        kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä
        ja norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset on
        kovempia. Ruotsalaiset kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn.
        Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) Se oli pilven päällä ja se tuli sieltä alas
        ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti.Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset
        ja kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei, kun venäläiset tulivat tänne
        taistelemaan norjalaisia vastaan. Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.
        Nyt mä haluan katsoa lisää unta.

        (Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää.
        Hetken kuluttua herätin hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi
        puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko tapahtunut jotain uutta?)

        Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi,
        vaikka sä ootkin venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua nähdä
        tätä typerää unta. Mä haluan nukkumaan nyt.

        Hyvää yötä isi kulta.

        (Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. Kesäkuuta 1980,
        eli melko tarkalleen vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)

        Klimenkon mielestä oli hyvin erikoista, että vajaa viisivuotias poika, joka ei tiennyt sen enempää maantiedosta kuin maailmanpolitiikastakaan, osasi kuvailla tällaisia tapahtumia niin toden tuntuisesti.

        Klimenko puhui palavasti poikansa näystä hengellisissä tilaisuuksissa. Vuonna 1985 hän julkaisi profetian ensimmäistä kertaa kirjassa En voi enää vaieta. Vastaanotto ei ollut, päin vastoin kuin Klimenko odotti, järin innostunutta. Klimenko koki joutuvansa enemmän tai vähemmän väärämieliseksi kokemansa kritiikin kohteeksi. Ja kun "omat koirat purivat" kasakka puolustautui sitäkin kiivaammin. Hän uskoi vankkumattomasti saaneensa tehtäväksi välittää varoituksen Suomen kansalle. Aikaa oli hyvin vähän. Vastatuulesta huolimatta hän seisoi profetian takana.

        https://www.patmos.fi/blogit/kirjoitukset/276/kuka_viela_uskoo_profetioihin_suomen_miehityksesta_-_venajan_salaiset_suunnitelmat_ja_suomi
        JATKUU...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40 v vanha profetia, jota itse kuuntelin kasetilta joskus -87...
        Viktor Klimenkon kirja EN VOI ENÄÄ VAIETA

        Ollessaan perheensä kanssa lomamatkalla Lausannessa, Sveitsissä 1979 Viktor Klimenko, joka ei tuolloin vielä ollut uskossa, sai todistaa kummallista tapahtumaa. Lapset oli laitettu jo nukkumaan. Yhtäkkiä Klimenko kuulee viereiseen huoneeseen neljä ja puoli vuotiaan poikansa Aban huudon: "Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan!". Klimenko kiiruhti katsomaan mistä mekkala johtui. Poika, joka oli kuin puoliunessa, alkoi kuvailla näkemäänsä eriskummallista unta. Jostain syystä Klimenko kirjoitti kaiken ylös ja kuvaili kummalista keskustelua.

        9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi

        Aba näki unen.

        Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja
        minä! Siellä oli korkeat muurit ja muurilla koreita torneja, eikä sinne voi kiivetä.
        (Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset
        taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja suomalaiset?) Ei kun,
        kato kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä". Ja taistelivat
        kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä
        ja norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset on
        kovempia. Ruotsalaiset kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn.
        Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) Se oli pilven päällä ja se tuli sieltä alas
        ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti.Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset
        ja kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei, kun venäläiset tulivat tänne
        taistelemaan norjalaisia vastaan. Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.
        Nyt mä haluan katsoa lisää unta.

        (Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää.
        Hetken kuluttua herätin hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi
        puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko tapahtunut jotain uutta?)

        Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi,
        vaikka sä ootkin venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua nähdä
        tätä typerää unta. Mä haluan nukkumaan nyt.

        Hyvää yötä isi kulta.

        (Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. Kesäkuuta 1980,
        eli melko tarkalleen vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)

        Klimenkon mielestä oli hyvin erikoista, että vajaa viisivuotias poika, joka ei tiennyt sen enempää maantiedosta kuin maailmanpolitiikastakaan, osasi kuvailla tällaisia tapahtumia niin toden tuntuisesti.

        Klimenko puhui palavasti poikansa näystä hengellisissä tilaisuuksissa. Vuonna 1985 hän julkaisi profetian ensimmäistä kertaa kirjassa En voi enää vaieta. Vastaanotto ei ollut, päin vastoin kuin Klimenko odotti, järin innostunutta. Klimenko koki joutuvansa enemmän tai vähemmän väärämieliseksi kokemansa kritiikin kohteeksi. Ja kun "omat koirat purivat" kasakka puolustautui sitäkin kiivaammin. Hän uskoi vankkumattomasti saaneensa tehtäväksi välittää varoituksen Suomen kansalle. Aikaa oli hyvin vähän. Vastatuulesta huolimatta hän seisoi profetian takana.

        https://www.patmos.fi/blogit/kirjoitukset/276/kuka_viela_uskoo_profetioihin_suomen_miehityksesta_-_venajan_salaiset_suunnitelmat_ja_suomi
        JATKUU...

        ..JATKUU..
        Juuri kun tilanteen luultiin rauhoittuneen Klimenko julkaisi poikansa sanoman uudestaan. Kimmokkeen hän sai 74-vuotiaan Saima Honkosen ihmeellisestä näystä.

        Honkonen, joka ei tiennyt Klimenkon perheestä mitään oli 9. Kesäkuuta 1979, siis samana päivänä jolloin Klimenkot olivat lomamatkallaan Lausannessa, kokenut erikoisen ilmestyksen: Hänet oli viety seuraamaan tuntemattoman perheen lomamatkaa Sveitsin Lausanneen. "Sitten kuulin aivan selvästi sanan Lausanne. Sana Lausanne sanottiin aivan selvästi minulle", Honkonen kuvaili. Lisäksi hän osasi kertoa yksityiskohtia, matkan vaiheista, matkareitistä ja tapahtumista, joita Klimenko ei ollut edes julkaissut vuonna 1985 kirjassaan En voi enää vaieta.

        Honkonen seurasi näyssä perhettä määränpäähän saakka. Hän kuvaili kuinka hämärässä huoneessa pieni poika yllättäen nousi sängyssään ylös ja alkoi profetoida hyökkäyksestä Norjaan. Isä kykki vieressä ja kirjoitti kaiken ylös. Honkonen näki näyssään kultaisilla kirjaimilla pojan nimenkin: AbA. "Ihmeellisesti se poika puhuikin: - voi että kun norjalainenkin oli kuin venäläinen. Pukeutuu venäläisen vaatteisiin. Ja sitten ne ruotsalaiset kyykkii ja kyyristelee siinä maansa rajalla, omalla puolella, pyssyjen vaiheilla. Tällainen näky on ihmeellinen lapsen suusta" , Saima Honkonen kertoi kasetissa, johon hän oli tallettanut näkykokemuksensa pian sen tapahduttua. Myöhemmin hän antoi kasetin Klimenkolle.

        Viktor Klimenko koki poikansa näyn tulleen sinetöidyksi. Aika oli käymässä vähiin. Näky oli julkaistava vielä kerran Honkoselta saadun uuden yliluonnollisen vahvistuksen saattelemana. Se tapahtui 1992 kirjasessa nimeltä Sinetti. Olin paikalla kirjasen julkaisutilaisuudessa.

        Kasakka itse uskoi asiaansa. Moni muu ei. Uudessa ilmapiirissä NL:n sorruttua Venäjällä pelotteluun suhtauduttiin entistä varauksellisemmin. Siinä määrin, että vajaassa kymmenessä vuodessa profetia jälleen joko vaiettiin kuoliaaksi tai yksinkertaisesti unohdettiin. Maailmanpolitiikkahan meni ihan eri suuntaan.

        Mutta sitten alkoivat avautua itäblokin salaiset arkistot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40 v vanha profetia, jota itse kuuntelin kasetilta joskus -87...
        Viktor Klimenkon kirja EN VOI ENÄÄ VAIETA

        Ollessaan perheensä kanssa lomamatkalla Lausannessa, Sveitsissä 1979 Viktor Klimenko, joka ei tuolloin vielä ollut uskossa, sai todistaa kummallista tapahtumaa. Lapset oli laitettu jo nukkumaan. Yhtäkkiä Klimenko kuulee viereiseen huoneeseen neljä ja puoli vuotiaan poikansa Aban huudon: "Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan!". Klimenko kiiruhti katsomaan mistä mekkala johtui. Poika, joka oli kuin puoliunessa, alkoi kuvailla näkemäänsä eriskummallista unta. Jostain syystä Klimenko kirjoitti kaiken ylös ja kuvaili kummalista keskustelua.

        9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi

        Aba näki unen.

        Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja
        minä! Siellä oli korkeat muurit ja muurilla koreita torneja, eikä sinne voi kiivetä.
        (Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset
        taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja suomalaiset?) Ei kun,
        kato kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä". Ja taistelivat
        kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä
        ja norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset on
        kovempia. Ruotsalaiset kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn.
        Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) Se oli pilven päällä ja se tuli sieltä alas
        ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti.Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset
        ja kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei, kun venäläiset tulivat tänne
        taistelemaan norjalaisia vastaan. Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.
        Nyt mä haluan katsoa lisää unta.

        (Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää.
        Hetken kuluttua herätin hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi
        puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko tapahtunut jotain uutta?)

        Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi,
        vaikka sä ootkin venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua nähdä
        tätä typerää unta. Mä haluan nukkumaan nyt.

        Hyvää yötä isi kulta.

        (Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. Kesäkuuta 1980,
        eli melko tarkalleen vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)

        Klimenkon mielestä oli hyvin erikoista, että vajaa viisivuotias poika, joka ei tiennyt sen enempää maantiedosta kuin maailmanpolitiikastakaan, osasi kuvailla tällaisia tapahtumia niin toden tuntuisesti.

        Klimenko puhui palavasti poikansa näystä hengellisissä tilaisuuksissa. Vuonna 1985 hän julkaisi profetian ensimmäistä kertaa kirjassa En voi enää vaieta. Vastaanotto ei ollut, päin vastoin kuin Klimenko odotti, järin innostunutta. Klimenko koki joutuvansa enemmän tai vähemmän väärämieliseksi kokemansa kritiikin kohteeksi. Ja kun "omat koirat purivat" kasakka puolustautui sitäkin kiivaammin. Hän uskoi vankkumattomasti saaneensa tehtäväksi välittää varoituksen Suomen kansalle. Aikaa oli hyvin vähän. Vastatuulesta huolimatta hän seisoi profetian takana.

        https://www.patmos.fi/blogit/kirjoitukset/276/kuka_viela_uskoo_profetioihin_suomen_miehityksesta_-_venajan_salaiset_suunnitelmat_ja_suomi
        JATKUU...

        ..JATKUU..
        Juuri kun tilanteen luultiin rauhoittuneen Klimenko julkaisi poikansa sanoman uudestaan. Kimmokkeen hän sai 74-vuotiaan Saima Honkosen ihmeellisestä näystä.

        Honkonen, joka ei tiennyt Klimenkon perheestä mitään oli 9. Kesäkuuta 1979, siis samana päivänä jolloin Klimenkot olivat lomamatkallaan Lausannessa, kokenut erikoisen ilmestyksen: Hänet oli viety seuraamaan tuntemattoman perheen lomamatkaa Sveitsin Lausanneen. "Sitten kuulin aivan selvästi sanan Lausanne. Sana Lausanne sanottiin aivan selvästi minulle", Honkonen kuvaili. Lisäksi hän osasi kertoa yksityiskohtia, matkan vaiheista, matkareitistä ja tapahtumista, joita Klimenko ei ollut edes julkaissut vuonna 1985 kirjassaan En voi enää vaieta.

        Honkonen seurasi näyssä perhettä määränpäähän saakka. Hän kuvaili kuinka hämärässä huoneessa pieni poika yllättäen nousi sängyssään ylös ja alkoi profetoida hyökkäyksestä Norjaan. Isä kykki vieressä ja kirjoitti kaiken ylös. Honkonen näki näyssään kultaisilla kirjaimilla pojan nimenkin: AbA. "Ihmeellisesti se poika puhuikin: - voi että kun norjalainenkin oli kuin venäläinen. Pukeutuu venäläisen vaatteisiin. Ja sitten ne ruotsalaiset kyykkii ja kyyristelee siinä maansa rajalla, omalla puolella, pyssyjen vaiheilla. Tällainen näky on ihmeellinen lapsen suusta" , Saima Honkonen kertoi kasetissa, johon hän oli tallettanut näkykokemuksensa pian sen tapahduttua. Myöhemmin hän antoi kasetin Klimenkolle.

        Viktor Klimenko koki poikansa näyn tulleen sinetöidyksi. Aika oli käymässä vähiin. Näky oli julkaistava vielä kerran Honkoselta saadun uuden yliluonnollisen vahvistuksen saattelemana. Se tapahtui 1992 kirjasessa nimeltä Sinetti. Olin paikalla kirjasen julkaisutilaisuudessa.

        Kasakka itse uskoi asiaansa. Moni muu ei. Uudessa ilmapiirissä NL:n sorruttua Venäjällä pelotteluun suhtauduttiin entistä varauksellisemmin. Siinä määrin, että vajaassa kymmenessä vuodessa profetia jälleen joko vaiettiin kuoliaaksi tai yksinkertaisesti unohdettiin. Maailmanpolitiikkahan meni ihan eri suuntaan.

        Mutta sitten alkoivat avautua itäblokin salaiset arkistot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..JATKUU..
        Juuri kun tilanteen luultiin rauhoittuneen Klimenko julkaisi poikansa sanoman uudestaan. Kimmokkeen hän sai 74-vuotiaan Saima Honkosen ihmeellisestä näystä.

        Honkonen, joka ei tiennyt Klimenkon perheestä mitään oli 9. Kesäkuuta 1979, siis samana päivänä jolloin Klimenkot olivat lomamatkallaan Lausannessa, kokenut erikoisen ilmestyksen: Hänet oli viety seuraamaan tuntemattoman perheen lomamatkaa Sveitsin Lausanneen. "Sitten kuulin aivan selvästi sanan Lausanne. Sana Lausanne sanottiin aivan selvästi minulle", Honkonen kuvaili. Lisäksi hän osasi kertoa yksityiskohtia, matkan vaiheista, matkareitistä ja tapahtumista, joita Klimenko ei ollut edes julkaissut vuonna 1985 kirjassaan En voi enää vaieta.

        Honkonen seurasi näyssä perhettä määränpäähän saakka. Hän kuvaili kuinka hämärässä huoneessa pieni poika yllättäen nousi sängyssään ylös ja alkoi profetoida hyökkäyksestä Norjaan. Isä kykki vieressä ja kirjoitti kaiken ylös. Honkonen näki näyssään kultaisilla kirjaimilla pojan nimenkin: AbA. "Ihmeellisesti se poika puhuikin: - voi että kun norjalainenkin oli kuin venäläinen. Pukeutuu venäläisen vaatteisiin. Ja sitten ne ruotsalaiset kyykkii ja kyyristelee siinä maansa rajalla, omalla puolella, pyssyjen vaiheilla. Tällainen näky on ihmeellinen lapsen suusta" , Saima Honkonen kertoi kasetissa, johon hän oli tallettanut näkykokemuksensa pian sen tapahduttua. Myöhemmin hän antoi kasetin Klimenkolle.

        Viktor Klimenko koki poikansa näyn tulleen sinetöidyksi. Aika oli käymässä vähiin. Näky oli julkaistava vielä kerran Honkoselta saadun uuden yliluonnollisen vahvistuksen saattelemana. Se tapahtui 1992 kirjasessa nimeltä Sinetti. Olin paikalla kirjasen julkaisutilaisuudessa.

        Kasakka itse uskoi asiaansa. Moni muu ei. Uudessa ilmapiirissä NL:n sorruttua Venäjällä pelotteluun suhtauduttiin entistä varauksellisemmin. Siinä määrin, että vajaassa kymmenessä vuodessa profetia jälleen joko vaiettiin kuoliaaksi tai yksinkertaisesti unohdettiin. Maailmanpolitiikkahan meni ihan eri suuntaan.

        Mutta sitten alkoivat avautua itäblokin salaiset arkistot.

        Kummallisesti nyt kahdesti. Ensin ei onnistunut ja sitten molemmat.

        Siihen profetiaan vielä, että kuulemistani , lukemistani on jäänyt mieleen sana, että tällä kertaa Suomi pääsee kuin koira veräjästä. Sitävastoin oli profetiassa paljon surullista Ruotsiin ja Norjaan tapahtuvaksi. Kaikki kuitenkin vaikuttaa kaikkeen . Herra auta että kansa ja kansakunnat heräävät vielä uskoon , kun aika on!


      • Anonyymi kirjoitti:

        40 v vanha profetia, jota itse kuuntelin kasetilta joskus -87...
        Viktor Klimenkon kirja EN VOI ENÄÄ VAIETA

        Ollessaan perheensä kanssa lomamatkalla Lausannessa, Sveitsissä 1979 Viktor Klimenko, joka ei tuolloin vielä ollut uskossa, sai todistaa kummallista tapahtumaa. Lapset oli laitettu jo nukkumaan. Yhtäkkiä Klimenko kuulee viereiseen huoneeseen neljä ja puoli vuotiaan poikansa Aban huudon: "Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan!". Klimenko kiiruhti katsomaan mistä mekkala johtui. Poika, joka oli kuin puoliunessa, alkoi kuvailla näkemäänsä eriskummallista unta. Jostain syystä Klimenko kirjoitti kaiken ylös ja kuvaili kummalista keskustelua.

        9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi

        Aba näki unen.

        Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja
        minä! Siellä oli korkeat muurit ja muurilla koreita torneja, eikä sinne voi kiivetä.
        (Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset
        taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja suomalaiset?) Ei kun,
        kato kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä". Ja taistelivat
        kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä
        ja norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset on
        kovempia. Ruotsalaiset kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn.
        Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) Se oli pilven päällä ja se tuli sieltä alas
        ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti.Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset
        ja kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei, kun venäläiset tulivat tänne
        taistelemaan norjalaisia vastaan. Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.
        Nyt mä haluan katsoa lisää unta.

        (Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää.
        Hetken kuluttua herätin hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi
        puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko tapahtunut jotain uutta?)

        Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi,
        vaikka sä ootkin venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua nähdä
        tätä typerää unta. Mä haluan nukkumaan nyt.

        Hyvää yötä isi kulta.

        (Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. Kesäkuuta 1980,
        eli melko tarkalleen vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)

        Klimenkon mielestä oli hyvin erikoista, että vajaa viisivuotias poika, joka ei tiennyt sen enempää maantiedosta kuin maailmanpolitiikastakaan, osasi kuvailla tällaisia tapahtumia niin toden tuntuisesti.

        Klimenko puhui palavasti poikansa näystä hengellisissä tilaisuuksissa. Vuonna 1985 hän julkaisi profetian ensimmäistä kertaa kirjassa En voi enää vaieta. Vastaanotto ei ollut, päin vastoin kuin Klimenko odotti, järin innostunutta. Klimenko koki joutuvansa enemmän tai vähemmän väärämieliseksi kokemansa kritiikin kohteeksi. Ja kun "omat koirat purivat" kasakka puolustautui sitäkin kiivaammin. Hän uskoi vankkumattomasti saaneensa tehtäväksi välittää varoituksen Suomen kansalle. Aikaa oli hyvin vähän. Vastatuulesta huolimatta hän seisoi profetian takana.

        https://www.patmos.fi/blogit/kirjoitukset/276/kuka_viela_uskoo_profetioihin_suomen_miehityksesta_-_venajan_salaiset_suunnitelmat_ja_suomi
        JATKUU...

        >Klimenkon mielestä oli hyvin erikoista, että vajaa viisivuotias poika, joka ei tiennyt sen enempää maantiedosta kuin maailmanpolitiikastakaan, osasi kuvailla tällaisia tapahtumia niin toden tuntuisesti.

        Johtuu varmaan isän helluntailaisuudesta, joka saattaa muuttaa myös ihmisen ja hänen perheensä omaa historiaa uuden uskon edellyttämään suuntaan.

        Viki laulaa todella komeasti, olen kerran ollut häntä kirkossa kuulemassa. Sitten kun kasakka alkaa puhua ilman nuotteja, kuulijalla on syytä harvinaisen suureen lähdekritiikkiin.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Klimenkon mielestä oli hyvin erikoista, että vajaa viisivuotias poika, joka ei tiennyt sen enempää maantiedosta kuin maailmanpolitiikastakaan, osasi kuvailla tällaisia tapahtumia niin toden tuntuisesti.

        Johtuu varmaan isän helluntailaisuudesta, joka saattaa muuttaa myös ihmisen ja hänen perheensä omaa historiaa uuden uskon edellyttämään suuntaan.

        Viki laulaa todella komeasti, olen kerran ollut häntä kirkossa kuulemassa. Sitten kun kasakka alkaa puhua ilman nuotteja, kuulijalla on syytä harvinaisen suureen lähdekritiikkiin.

        Tiäks repe, mä skippaan sun tekstis nykyään niin sujuvasti lukematta riviäkään, että siks halusin vaan sanoa, että on aivan yks lysti, mitä runoilet, mä en ainakaan lue niitä ja uskon että moni muukin uskova tekee ihan samoin. Joten mitä hyötyy, mitä iloo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiäks repe, mä skippaan sun tekstis nykyään niin sujuvasti lukematta riviäkään, että siks halusin vaan sanoa, että on aivan yks lysti, mitä runoilet, mä en ainakaan lue niitä ja uskon että moni muukin uskova tekee ihan samoin. Joten mitä hyötyy, mitä iloo?

        Elämä on valintoja, Antsu! 😄

        Agnostismi kestää lukea ihan mitä tahansa, mutta uskovaisuus ei, koska epäuskon synti on synneistä pahin eikä sen vaaraan pidä asettautua. 😏


    • Anonyymi

      Miten on:

      12.02.2020
      Ruotsin ja Suomen puolustusyhteistyö etenee – Maavoimien komentaja tyytyväinen yhteistyöhön

      https://www.reservilainen.fi/uutiset/ruotsin_ja_suomen_puolustusyhteistyo_etenee_-_maavoimien_komentaja_tyytyvainen_yhteistyohon
      No armeija ei sano julisesti mitään, mutta, mitä ihmettä, Suomi siitä saisi, muuta kuin uhan!

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006408799.html
      Kommentti: Mitä hyötyä Suomelle on yhteistyöstä sotilaallisesti heikon naapurin kanssa?

      Kun katselee, julkisia tilastoja, mitä voi nähdä, niin Ruotsin armeija on:
      Muutama sukellus vene jotka eivät löydä mitään, vaikka nene edessä olisi!
      noin 100 lentokonetta, ja hyvin heikkoja sellaisia!
      Yle: https://yle.fi/uutiset/3-11179363
      Gripen E:n esittely jäi puolitiehen, kun testilento peruttiin huonon sään vuoksi.

      eli jos venäläinen tulee, täytyy pyytää, älkää tulko jos on huono sää!

      "Sen tutkilla nähdään vastustajan lentotoiminta normaalikorkeudesta 550 kilometrin säteellä ja matalalta 450 kilometrin säteeltä.

      – Tämä antaa 20 minuuttia lisää varoitusaikaa esimerkiksi risteilyohjuksista, sanoo Saabin kampanjapäällikkö Magnus Skogberg."
      jos on siis hyvä sää :) ellei, tulee odotella parempia ssäitä!

      eli kuinka kauan sitten se VANHA venäläinen ohjus, eli s-300 kestää mennä perille?
      muutama minuutti ja 200 - 400 km!
      uusi s-400, on siellä sekunneissa, ja vauhti on 10000km eli he eivät pääse edes sängystä ylös kun on jo kaikki tuhottu!

      "Gripen E/F on monella tapaa parannettu painos perus-Gripenistä. Moottori, asekuorma, tutka ja muut sensorit ovat huomattavasti tehokkaampia kuin C-mallissa. Ruotsissa Gripen E tulee laivuekäyttöön Saabin mukaan vuonna 2023."

      https://yle.fi/uutiset/3-11179363

      Ruotsin maavoimien nykyisessä kokoonpanossa on kaksi prikaatia, joissa on kummassakin noin 5 600 sotilasta. Suomessa maavoimilla on viisi prikaatia ja kaksi jääkärirykmenttiä.
      11200 miestä / naista? vai mitä siellä ?

      eli PUSKURI!
      - - - Ruotsin saamat hyödyt yhteistyöstä ovat kiistattomat. Suomen suuri maantieteellinen alue on aina ollut puskuri Ruotsille, - - -

      jolloin he ehtivät juosta pakoon!

      "Tuleeko Ruotsista sitten sotilaallista apua meille?"

      "Puolustusvalmiuskomitean loppuraportti linjasi syksyllä, että Ruotsi voisi lähettää yhden kokonaisen prikaatin Suomen puolustuksen tueksi sotilaallisen konfliktin sattuessa. Ainakin tällä hetkellä näyttää kuitenkin siltä, ettei tuota ”ylimääräistä” prikaatia käytännössä ole olemassa kuin vasta joskus kaukana tulevaisuudessa"

      koska nämä apu joukot sitten ovat valmiina auttamaan?

      "Suunnitteilla on uusi sodan ajan organisaatio, johon kuuluisi 90 000 sotilasta vuodesta 2021 alkaen. Nykyinen sodan ajan vahvuus on 60 000. Lisäys vaatisi 8 000 varusmiehen kouluttamista vuosittain, kun heitä nykyisin astuu riviin 3 000 vuodessa."

      ja tämä on vapaaehtoista, "jos nyt ei ole muuta tekemistä, niin toki voimme mennä sotimaan"

      ja kuten nykyjään yleistä, niin oikeaa ja kaikkea tarpeellista tietoa ei saa!
      sekä siellä että täällä.

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006372812.html

      Ruotsin puolustusvoimien johto olisi omassa, puolustusministerille annetussa esityksessään halunnut säästää rahaa ja perustaa Mälarin laaksoon taisteluosaston vasta vuonna 2030. Hultqvistin linjaus kuitenkin merkitsee, että taisteluosasto perustetaan jo vuosikymmenen puoliväliin mennessä.

      Taisteluosasto muodostetaan kahdesta kuninkaallisen henkivartiorykmentin Livgardetin pataljoonasta, jotka varustetaan panssariajoneuvoin ja vahvistetaan ilmatorjunta- ja tykistökomppanioin. Kummankin pataljoonan kriisiajan vahvuus on noin 800 sotilasta.


      Kokonaista 1600 miestä! tai naista!

      Joten rahaa ei ole, sotilaille joten päämäärä on 2030!

      • Anonyymi

        Nyt sitten Suomen tietoa:

        Niemi: Suomalaisten maanpuolustustahto Euroopan korkein
        https://www.suomenuutiset.fi/niemi-suomalaisten-maanpuolustustahto-euroopan-korkein/

        https://www.rul.fi/uutiset/suomalaisten-maanpuolustustahto-korkealla/
        Suomalaisten maanpuolustustahto korkealla

        https://findikaattori.fi/fi/77
        Maanpuolustustahto vahvistunut

        Miehistä näin ajattelee 78 prosenttia (70 % v. 2018) ja naisista 58 prosenttia (62 %).

        mikä sitten on todellinen luku on arvoitus, mutta reilusti on sitä tahtoa :)

        onko sitten aseita.
        Kyllä niitäkin on, joten en niitä tähän laita mutta lentokoneita on paljon sekä muuta rautaa.

        ja miehiä sitten (ja naisia)

        ja PUOLUEET sitten?

        Keskustan kannattajista myöntävästi vastaa 82 prosenttia (80 % v. 2018),
        kokoomuksen 81 (65 %),
        perussuomalaisten 76 (73 %),
        SDP:n 63 (71 %),
        vihreiden 60 (36 %)
        vasemmistoliiton kannattajista 46 prosenttia (55 %).

        Eli Kokoomus ja PerusSuomalaiset menevät YLÖS ja muut ALAS!

        ja määrä sitten, en muista mistä luin, jossain se on, niin Miljoona sotilasta, uusilla aseilla, jotka on JO TEHTY, eikä suunnitella, on tässä:

        https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/849948/Jussi Niinisto Suomi saisi aseisiin puoli miljoonaa sotilasta
        Jussi Niinistö: Suomi saisi aseisiin puoli miljoonaa sotilasta

        ja tämä on VANHAA tietoa: Turun Sanomat 23.2.2016 5:00

        "Suomi saisi tosipaikassa aseisiin puoli miljoonaa sotilasta

        Inhorealistisessa maailmassa Suomen itsenäisyys ja suvereniteetti nojaavat lähiympäristössämme vallitsevaan tietoisuuteen, että rynnäkkökivääri RK 62 pysyy 900 000 reserviläisen kädessä.

        – Reserviläiskirje oli suomalaista informaatiosodankäyntiä parhaimmillaan, vaikkei sitä alun perin sellaiseksi tarkoitettu. Viestitimme maailmalle, että pohjoisessa on maa, joka ei ole luopunut yleisestä asevelvollisuudesta, toisin kuin lähes kaikki Euroopan maat."

        "Suomen puolustusvoimien ylipäällikkö ja tasavallan presidentti Sauli Niinistö totesi 2017 saksalaismedialle (Deutsche Welle), että Suomella on hyvin suuri koulutettu reservi. Jos kaikki olisivat rivissä, se olisi lähes miljoona sotilasta, 5 000 enemmän kuin saksan armeijalla reserveineen, vaikka Suomen väkiluku on vain kuudestoista osa. Lausuma avasi monet silmät ulkomailla. Suomi toimii niin."

        https://www.suomenuutiset.fi/niemi-suomalaisten-maanpuolustustahto-euroopan-korkein/


        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005399860.html
        "Saksalaismedia hehkuttaa Suomen puolustusta: ”Malliesimerkki Euroopalle”

        "Saksalainen Deutsche Welle pitää Suomen puolustusratkaisuja malliesimerkkinä Euroopalle."

        "Lehti huomauttaa, että vuoden 2015 gallupin mukaan 74 prosenttia suomalaisista olisi valmiita tarttumaan aseisiin puolustaakseen maataan. Se on Euroopan korkein luku. Venäjällä luku oli 60 prosenttia, Ruotsissa 55 ja Saksassa vain 18 prosenttia."

        ja aseet, miehillä on uudet :)

        https://www.reservilainen.fi/uutiset/esittelyssa_kolme_eri_versiota_rk_62_m_sta_-_uudistetut_rynnakkokivaarit_kayttoon_kaikissa_joukko-osastoissa


        26.04.2019
        Esittelyssä kolme eri versiota RK 62 M:stä – Uudistetut rynnäkkökiväärit käyttöön kaikissa joukko-osastoissa

        https://www.reservilainen.fi/uutiset/modernisoitu_rk_62m_saa_kiitosta_kayttajaltaan

        07.03.2019
        Modernisoitu RK 62M saa kiitosta käyttäjältään

        Modernisoinnit aloitettiin vuonna 2017, joten uusia rynnäkkökiväärejä alkaa olla jo melko monilla, mutta ei kaikilla varusmiehillä saati kertaavilla reserviläisillä.

        Siellä ne tekee niitä ahkerasti, ja jos tulee, tarvetta, Suomalainen nainen, siis ei vihervasensdk.ruottalaaset eikä keskusta, mutta, toki muut !
        joten tässä on valmistautumista, mutta, kuten Jeremia sanoi.
        Älkää tapelko, veli-venäläisestä vastaa.

        Eli, Kuka sitten tahtoo olla yhtä Ruotsin armeijan kanssa?
        ei kukaan jos kansalta kysyy!

        sillä ei heillö ole mitään muuta kuin vuorilla, lähellä Norjaa, syviä ja suuria väestösuojia, arvokkaimille!

        eli joku täällä tahtoo saada sängyn kanssa sieltä!
        2-2


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten Suomen tietoa:

        Niemi: Suomalaisten maanpuolustustahto Euroopan korkein
        https://www.suomenuutiset.fi/niemi-suomalaisten-maanpuolustustahto-euroopan-korkein/

        https://www.rul.fi/uutiset/suomalaisten-maanpuolustustahto-korkealla/
        Suomalaisten maanpuolustustahto korkealla

        https://findikaattori.fi/fi/77
        Maanpuolustustahto vahvistunut

        Miehistä näin ajattelee 78 prosenttia (70 % v. 2018) ja naisista 58 prosenttia (62 %).

        mikä sitten on todellinen luku on arvoitus, mutta reilusti on sitä tahtoa :)

        onko sitten aseita.
        Kyllä niitäkin on, joten en niitä tähän laita mutta lentokoneita on paljon sekä muuta rautaa.

        ja miehiä sitten (ja naisia)

        ja PUOLUEET sitten?

        Keskustan kannattajista myöntävästi vastaa 82 prosenttia (80 % v. 2018),
        kokoomuksen 81 (65 %),
        perussuomalaisten 76 (73 %),
        SDP:n 63 (71 %),
        vihreiden 60 (36 %)
        vasemmistoliiton kannattajista 46 prosenttia (55 %).

        Eli Kokoomus ja PerusSuomalaiset menevät YLÖS ja muut ALAS!

        ja määrä sitten, en muista mistä luin, jossain se on, niin Miljoona sotilasta, uusilla aseilla, jotka on JO TEHTY, eikä suunnitella, on tässä:

        https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/849948/Jussi Niinisto Suomi saisi aseisiin puoli miljoonaa sotilasta
        Jussi Niinistö: Suomi saisi aseisiin puoli miljoonaa sotilasta

        ja tämä on VANHAA tietoa: Turun Sanomat 23.2.2016 5:00

        "Suomi saisi tosipaikassa aseisiin puoli miljoonaa sotilasta

        Inhorealistisessa maailmassa Suomen itsenäisyys ja suvereniteetti nojaavat lähiympäristössämme vallitsevaan tietoisuuteen, että rynnäkkökivääri RK 62 pysyy 900 000 reserviläisen kädessä.

        – Reserviläiskirje oli suomalaista informaatiosodankäyntiä parhaimmillaan, vaikkei sitä alun perin sellaiseksi tarkoitettu. Viestitimme maailmalle, että pohjoisessa on maa, joka ei ole luopunut yleisestä asevelvollisuudesta, toisin kuin lähes kaikki Euroopan maat."

        "Suomen puolustusvoimien ylipäällikkö ja tasavallan presidentti Sauli Niinistö totesi 2017 saksalaismedialle (Deutsche Welle), että Suomella on hyvin suuri koulutettu reservi. Jos kaikki olisivat rivissä, se olisi lähes miljoona sotilasta, 5 000 enemmän kuin saksan armeijalla reserveineen, vaikka Suomen väkiluku on vain kuudestoista osa. Lausuma avasi monet silmät ulkomailla. Suomi toimii niin."

        https://www.suomenuutiset.fi/niemi-suomalaisten-maanpuolustustahto-euroopan-korkein/


        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005399860.html
        "Saksalaismedia hehkuttaa Suomen puolustusta: ”Malliesimerkki Euroopalle”

        "Saksalainen Deutsche Welle pitää Suomen puolustusratkaisuja malliesimerkkinä Euroopalle."

        "Lehti huomauttaa, että vuoden 2015 gallupin mukaan 74 prosenttia suomalaisista olisi valmiita tarttumaan aseisiin puolustaakseen maataan. Se on Euroopan korkein luku. Venäjällä luku oli 60 prosenttia, Ruotsissa 55 ja Saksassa vain 18 prosenttia."

        ja aseet, miehillä on uudet :)

        https://www.reservilainen.fi/uutiset/esittelyssa_kolme_eri_versiota_rk_62_m_sta_-_uudistetut_rynnakkokivaarit_kayttoon_kaikissa_joukko-osastoissa


        26.04.2019
        Esittelyssä kolme eri versiota RK 62 M:stä – Uudistetut rynnäkkökiväärit käyttöön kaikissa joukko-osastoissa

        https://www.reservilainen.fi/uutiset/modernisoitu_rk_62m_saa_kiitosta_kayttajaltaan

        07.03.2019
        Modernisoitu RK 62M saa kiitosta käyttäjältään

        Modernisoinnit aloitettiin vuonna 2017, joten uusia rynnäkkökiväärejä alkaa olla jo melko monilla, mutta ei kaikilla varusmiehillä saati kertaavilla reserviläisillä.

        Siellä ne tekee niitä ahkerasti, ja jos tulee, tarvetta, Suomalainen nainen, siis ei vihervasensdk.ruottalaaset eikä keskusta, mutta, toki muut !
        joten tässä on valmistautumista, mutta, kuten Jeremia sanoi.
        Älkää tapelko, veli-venäläisestä vastaa.

        Eli, Kuka sitten tahtoo olla yhtä Ruotsin armeijan kanssa?
        ei kukaan jos kansalta kysyy!

        sillä ei heillö ole mitään muuta kuin vuorilla, lähellä Norjaa, syviä ja suuria väestösuojia, arvokkaimille!

        eli joku täällä tahtoo saada sängyn kanssa sieltä!
        2-2

        Kyllä se oma ääni on aina rakkain ääni.


    • Anonyymi

      Tuosta Tukholman profetiasta kys niin onko se teidän mielestänne asia, joka tapahtuu ja kuuluukin tapahtua vai kuuluisiko se välttää? Eli uudet tai vanhat rajalinjat. Kiitos vastauksistanne.

      • Anonyymi

        Se tapahtuu ja Suomi saa oikeat rajansa takaisin.
        Kannattaa katsoa kartalta kuinka paljon suomenkielisiä paikannimiä venäjän puolella on.
        Venäjä lyödään täysin kyvyttömäksi maailmanlopun näyttämöllä lähi-idässä ja siihen loppui sen suuruus.
        Niin suuri tappio, että lyö hiljaiseksi mahtavimmankin maan.
        Suomi on silloin miehitettynä, mutta venäjä vetäytyy ja Suomi ottaa sen jälkeen takaisin, mikä Suomelle kuuluu, saattaa olla enempi kuin ne tartton rajat.
        Näin uskoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tapahtuu ja Suomi saa oikeat rajansa takaisin.
        Kannattaa katsoa kartalta kuinka paljon suomenkielisiä paikannimiä venäjän puolella on.
        Venäjä lyödään täysin kyvyttömäksi maailmanlopun näyttämöllä lähi-idässä ja siihen loppui sen suuruus.
        Niin suuri tappio, että lyö hiljaiseksi mahtavimmankin maan.
        Suomi on silloin miehitettynä, mutta venäjä vetäytyy ja Suomi ottaa sen jälkeen takaisin, mikä Suomelle kuuluu, saattaa olla enempi kuin ne tartton rajat.
        Näin uskoisin.

        Jumala on rukouksia kuuleva. Sen Raamattu todistaa, ja sen todistaa jokainen uskovainen. Tapahtuu Herran tahto ja Hänen tahtonsa on aina hyvä. Hänen tarkoituksensa ei aina ole samat hyvän päämäärän saavuttamiseksi kuin ihmisen, mutta siihen usko perustuu, että "tapahtukoon sinun tahtosi myös maanpäällä niinkuin taivaissa".

        Usko ainoastaan , niin sinä pelastut. Jokainen täältä lähdemme ajallamme ja tavallamme.

        Iloon ja rauhaan Herramme on meidät maan päälle tarkoittanut. Miksi itse pilaamme sen jokapäiväisellä sodallamme kodeissamme ja työssämme? Koin aikoinaan itsekin jatkuvaa stressiä työelämän ja kodin pakkoyhteensovittamisessa kymmenet vuodet - se taas loi jatkuvaa kapinahenkeä itselleni, mikä on tarttuva tauti koko perheelle.

        David Wilkerssonin profetiassa Näky -74, on selkeästi profetoitu kaikki, mitä sen jälkeen on tapahtunut ja vielä tapahtuu ihmisen normaalielämän muuttumisessa.
        "Maanjäristyksiä ja nälkää, hillitöntä inflaatiota
        ja talouselämän järkkymistä, avioerojen
        määrän lisääntymistä, rehottavaa pornografiaa
        ja mieltymystä huumeisiin, väkivaltaa,
        vihaa, pelkoa..."
        Jossakin maapallolla yksi valtio menee konkurssiin. Seurauksena Amerikassa alkaneesta katastrofikurssista. Kun uutinen tästä julkistetaan, amerikkalaisilla on tasan kaksi viikkoa aikaa nostaa rahansa pankeista.
        "Amerikka selviää kriisistä, Jumala sallii uuden alkamisen mahdollisuuden, mutta ...
        elämä Amerikan mantereella ei koskaan, ei milloinkaan enää palaa entiseksi. Materialismin ja hyvinvoinnin aika on peruuttamattomasti ohitse. Vain Jumalaan ankkuroituneet löytävät toivoa.
        Nyt, ennen mainittua yhden valtion konkurssia, Jumala ilmoittaa: Järjestäkää elämänne arvot! Luopukaa materialistisista epäjumalistanne. Etsikää pyhyydessä Jumalan kasvoja!
        Jumala on valmis olemaan tulimuuri niitten omiensa ympärillä, jotka elävät liitossa Hänen kanssansa. Ahdingossa Jumala on ilmaiseva kirkkautensa vertaansa vailla olevalla voimalla. Odotettavissa on herätyksen aika: seurakunnan luku kootaan täydeksi ja Herra Jeesus tulee"

        Olleellinen kuvaus muutokseen nähden on kuvaus tulevaisuuden pahimmasta SODASTA: "myrskyt vesilasissa", eli pahimmat sodat käydään kodeissa, kun perheenjäsenet alkavat keskenään taistella ja perheet hajoavat. Myös hän kirjoitta tulevaisuuden oudot ilmiöt homoudessa, jotka kirkotkin tulevat hyväksymään! Myös kirkoissa tullaan näyttämään rietasta tanssia ym.

        Meille on annettu oma tahto, mutta meidän pitää turvautua yksin Jumalaan ja anoa Häneltä uskoa viisautta ymmärrystä iloa ja rauhaa. Hän antaa moninverroin enemmän kuin osaamme anoakaan, kun seuraamme Jeesusta. Kuten Jeesus itse sanoi, että anokaa, mitä ikinä haluatte sen te saatte. Tehkää parannus synneistänne. Kaiken edellytys siis on että rakastamme Jeesusta ja siinä on rakkaus Häneen , että pidämme käskyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tapahtuu ja Suomi saa oikeat rajansa takaisin.
        Kannattaa katsoa kartalta kuinka paljon suomenkielisiä paikannimiä venäjän puolella on.
        Venäjä lyödään täysin kyvyttömäksi maailmanlopun näyttämöllä lähi-idässä ja siihen loppui sen suuruus.
        Niin suuri tappio, että lyö hiljaiseksi mahtavimmankin maan.
        Suomi on silloin miehitettynä, mutta venäjä vetäytyy ja Suomi ottaa sen jälkeen takaisin, mikä Suomelle kuuluu, saattaa olla enempi kuin ne tartton rajat.
        Näin uskoisin.

        Puhut siitä että Suomen alueet tulisivatkin kasvamaan vuoden 1920 vaiheille, eikä kutistumaan 1323 rajoille johon profetiassa muistaakseni viitattiin. Mutta ilmeisesti meillä olisi syytä olettaa myös, että luovutettu Karjala olisi ollut Suomelle ihan annettavissa. Esim. Neuvostoliiton sortumisen aikoihin, olisi kuulemma ollut ostettavissa. Ei siellä juuri ketään edes asu nykyisin, joten ei Venäjälläkään taida mitään intressejä olla sitä kohtaan.

        Vaikuttaa enemmän siltä, ettei Suomi ole kiinnostunut enää noista vanhoista alueistaan. Ilmeisesti tämä ei ole perussuomalaistenkaan linja. Meillä kyllä silti on nyt myös fasistista nousua nähtävillä. Onko tuollainen "aseisiin tarttuminen" nyt sitä kristillistä oikeaoppineisuutta, on kysymys näin Kalevalan päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siitä että Suomen alueet tulisivatkin kasvamaan vuoden 1920 vaiheille, eikä kutistumaan 1323 rajoille johon profetiassa muistaakseni viitattiin. Mutta ilmeisesti meillä olisi syytä olettaa myös, että luovutettu Karjala olisi ollut Suomelle ihan annettavissa. Esim. Neuvostoliiton sortumisen aikoihin, olisi kuulemma ollut ostettavissa. Ei siellä juuri ketään edes asu nykyisin, joten ei Venäjälläkään taida mitään intressejä olla sitä kohtaan.

        Vaikuttaa enemmän siltä, ettei Suomi ole kiinnostunut enää noista vanhoista alueistaan. Ilmeisesti tämä ei ole perussuomalaistenkaan linja. Meillä kyllä silti on nyt myös fasistista nousua nähtävillä. Onko tuollainen "aseisiin tarttuminen" nyt sitä kristillistä oikeaoppineisuutta, on kysymys näin Kalevalan päivänä.

        Minä oletan, että Herra tuhoaa sotavoimat, sellainen yliluonnollinen tempaus lopettaa kyllä sodan siihen paikkaan.
        Herra myös voi jakaa alueet kuten ne kuuluu olla.
        Se mikä on ryöstetty, annetaan takaisin eikä kukaan uskalla vastustaa.
        Siinä ei kai poliitikkojen ja puolueiden sana paljon paina, kun valta on Herralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oletan, että Herra tuhoaa sotavoimat, sellainen yliluonnollinen tempaus lopettaa kyllä sodan siihen paikkaan.
        Herra myös voi jakaa alueet kuten ne kuuluu olla.
        Se mikä on ryöstetty, annetaan takaisin eikä kukaan uskalla vastustaa.
        Siinä ei kai poliitikkojen ja puolueiden sana paljon paina, kun valta on Herralla.

        Entä jos profetia viittaakin suurruotsiin eikä suursuomeen? Miksi se on annettu juuri "Tukholmassa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oletan, että Herra tuhoaa sotavoimat, sellainen yliluonnollinen tempaus lopettaa kyllä sodan siihen paikkaan.
        Herra myös voi jakaa alueet kuten ne kuuluu olla.
        Se mikä on ryöstetty, annetaan takaisin eikä kukaan uskalla vastustaa.
        Siinä ei kai poliitikkojen ja puolueiden sana paljon paina, kun valta on Herralla.

        Entä jos profetia viittaakin suurruotsiin eikä suursuomeen? Miksi se on annettu juuri "Tukholmassa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos profetia viittaakin suurruotsiin eikä suursuomeen? Miksi se on annettu juuri "Tukholmassa"?

        Ei viittaa Ruotsiin.
        Profetiassa itsessään puhutaan Suomesta.
        Palvelija joka profetian sai, oli Tukholmassa, sen takia Tukholman profetia.


    • Anonyymi

      No se on tuo Ruotsi kuningas ja kaikki luottavat luonnollisestikin kuninkaaseen, aika muuttuu ja samalla kaikki on toisin, kun kunigas kuolee ja tulee kyngatar valtaistuimelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe