Miten kerroitte vanhemmille ym. uskiksille, ettette enää usko? Mä oon jo täysi-ikäinen, mutten oo saanut sanotuksi, että jeesuskusetus ei oo mua varten.
Uskovan perheen lapset: Miten kerroitte?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä tarvitse erikseen sanoa, kyllä se näkyy jokapäiväisestä elämästä, tavoista ja käytöksestä.
Jos vanhempasi ynnä muut ottavat asian puheeksi, sanot sitten, että Jeesus ei enää kuulu elämääsi. Piste. - Anonyymi
Olet vielä nuori ja selvästi kokematon.Tulet huomaamaan, että elämä on pitkä ja käsityksesi muuttuu vielä montakertaa. Olen varma ,että joudut vielä perumaan kirjoituksesi,kuten moni muukin ja minäkin jouduin hetkellisen epäuskoni perumaan. Mutta Jeesus ottaa sinut aikanaan iloiten vastaan ,kun tulet vilpittömästi, epäuskosi tunnustaen Jeesuksen syliin.
- Anonyymi
Se on sinun oma valinta. Vaikka vanhempien mielestä väärä, niin kyllä heidän tulisi kunnioittaa sitä. Sulla on oikeus uskoa tai olla uskomatta. Sun täytyy kertoa, sillä silloin se lakkaa painamasta sinua. Äitini oli ihana kristitty, ja meillä oli homo veli. Salattiin se. Mutta äiti totesi, että ei hän ole typerys, vaan tämä poika on rakas ja aina tervetullut kotiin, vaikka hänen elämäntyyliänsä ei
fanita ja aina tekoja hyväksy. Hän ei ikinä hylkäisi omaa lastaan!! Siinä vasta asennetta. Toivottavasti saat keskusteltua asiallisesti vanhempiensi kanssa. - Anonyymi
Voit selittää tota jeesuspaskaa niin paljon kuin sielu sietää. (Joskaan en usko sieluihin.) Mä oon huomannut, että kun irrottauduin tästä sairaudesta nimeltä kristinusko, mun elämänlaatuni parani. Ei tarvinnu enää väkisin palvoa sairasta Jumalaa, joka tuomitsee mun kaverit Helvettiin.
- Anonyymi
Elät omaa elämääsi, teet omat valintasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346