Uskovan perheen lapset: Miten kerroitte?

Anonyymi

Miten kerroitte vanhemmille ym. uskiksille, ettette enää usko? Mä oon jo täysi-ikäinen, mutten oo saanut sanotuksi, että jeesuskusetus ei oo mua varten.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sitä tarvitse erikseen sanoa, kyllä se näkyy jokapäiväisestä elämästä, tavoista ja käytöksestä.

      Jos vanhempasi ynnä muut ottavat asian puheeksi, sanot sitten, että Jeesus ei enää kuulu elämääsi. Piste.

    • Anonyymi

      Olet vielä nuori ja selvästi kokematon.Tulet huomaamaan, että elämä on pitkä ja käsityksesi muuttuu vielä montakertaa. Olen varma ,että joudut vielä perumaan kirjoituksesi,kuten moni muukin ja minäkin jouduin hetkellisen epäuskoni perumaan. Mutta Jeesus ottaa sinut aikanaan iloiten vastaan ,kun tulet vilpittömästi, epäuskosi tunnustaen Jeesuksen syliin.

      • Anonyymi

        Se on sinun oma valinta. Vaikka vanhempien mielestä väärä, niin kyllä heidän tulisi kunnioittaa sitä. Sulla on oikeus uskoa tai olla uskomatta. Sun täytyy kertoa, sillä silloin se lakkaa painamasta sinua. Äitini oli ihana kristitty, ja meillä oli homo veli. Salattiin se. Mutta äiti totesi, että ei hän ole typerys, vaan tämä poika on rakas ja aina tervetullut kotiin, vaikka hänen elämäntyyliänsä ei
        fanita ja aina tekoja hyväksy. Hän ei ikinä hylkäisi omaa lastaan!! Siinä vasta asennetta. Toivottavasti saat keskusteltua asiallisesti vanhempiensi kanssa.


      • Anonyymi

        Voit selittää tota jeesuspaskaa niin paljon kuin sielu sietää. (Joskaan en usko sieluihin.) Mä oon huomannut, että kun irrottauduin tästä sairaudesta nimeltä kristinusko, mun elämänlaatuni parani. Ei tarvinnu enää väkisin palvoa sairasta Jumalaa, joka tuomitsee mun kaverit Helvettiin.


    • Anonyymi

      Elät omaa elämääsi, teet omat valintasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe