Miten kerroitte vanhemmille ym. uskiksille, ettette enää usko? Mä oon jo täysi-ikäinen, mutten oo saanut sanotuksi, että jeesuskusetus ei oo mua varten.
Uskovan perheen lapset: Miten kerroitte?
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä tarvitse erikseen sanoa, kyllä se näkyy jokapäiväisestä elämästä, tavoista ja käytöksestä.
Jos vanhempasi ynnä muut ottavat asian puheeksi, sanot sitten, että Jeesus ei enää kuulu elämääsi. Piste. - Anonyymi
Olet vielä nuori ja selvästi kokematon.Tulet huomaamaan, että elämä on pitkä ja käsityksesi muuttuu vielä montakertaa. Olen varma ,että joudut vielä perumaan kirjoituksesi,kuten moni muukin ja minäkin jouduin hetkellisen epäuskoni perumaan. Mutta Jeesus ottaa sinut aikanaan iloiten vastaan ,kun tulet vilpittömästi, epäuskosi tunnustaen Jeesuksen syliin.
- Anonyymi
Se on sinun oma valinta. Vaikka vanhempien mielestä väärä, niin kyllä heidän tulisi kunnioittaa sitä. Sulla on oikeus uskoa tai olla uskomatta. Sun täytyy kertoa, sillä silloin se lakkaa painamasta sinua. Äitini oli ihana kristitty, ja meillä oli homo veli. Salattiin se. Mutta äiti totesi, että ei hän ole typerys, vaan tämä poika on rakas ja aina tervetullut kotiin, vaikka hänen elämäntyyliänsä ei
fanita ja aina tekoja hyväksy. Hän ei ikinä hylkäisi omaa lastaan!! Siinä vasta asennetta. Toivottavasti saat keskusteltua asiallisesti vanhempiensi kanssa. - Anonyymi
Voit selittää tota jeesuspaskaa niin paljon kuin sielu sietää. (Joskaan en usko sieluihin.) Mä oon huomannut, että kun irrottauduin tästä sairaudesta nimeltä kristinusko, mun elämänlaatuni parani. Ei tarvinnu enää väkisin palvoa sairasta Jumalaa, joka tuomitsee mun kaverit Helvettiin.
- Anonyymi
Elät omaa elämääsi, teet omat valintasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421840
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir279970- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78787Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43630
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos55616