Jehovan todistajat ja hoitotahto

Anonyymi

Jehovan todistajalle annetaan heti kasteen jälkeen hoitotahtolomake täytettäväksi. Onko se pakko täyttää ja antaa kopio seurakunnan sihteerille? Voiko Jehovan todistaja jättää hoitotahdon tekemättä ja millä perusteella?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on pakollinen.
      Kasteesi mitätöidään jos et sitä allekirjoita ja joudut harmagedonissa teloitettavien listalle. Itse Anthony Morris III tulee kohdallesi toteuttamaan fantasioitaan.

    • Anonyymi

      Älkäähän taas luopiot valehdelko, 24v todistajana ja en kertaakaan ole moista hoitotahtolomaketta kirjoittanut.

      • Anonyymi

        Pitkä todistajana olosi selittänee sen, ettei hoitotahtoa ole vaadittu. Hoitotahdot otettiin käyttöön vasta myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä todistajana olosi selittänee sen, ettei hoitotahtoa ole vaadittu. Hoitotahdot otettiin käyttöön vasta myöhemmin.

        Älä selittele ja sotke, ei hoitotahtoa ole pakko kirjoittaa jos ei halua tai viitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selittele ja sotke, ei hoitotahtoa ole pakko kirjoittaa jos ei halua tai viitsi.

        Ja sitten jos joutuu leikkaukseen ja ottaa verensiirron ei enää eroteta jos joutuu kiinni.
        Hyvä.
        Mutta miksi yleensä koko korttia tarvitaan. Jokainenhan päättää itse hoidostaa.
        ??


      • Anonyymi

        Itse olet luopio. Elämän luopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet luopio. Elämän luopio

        Vartiotornilahkolaiset ovat luopioita, koska heistä suurin osa on luopunut esim. luterilaisuudesta tai alunperin raamatuntutkijoista.
        Elämän luopio?
        Onko tämä joku uusi vartiotornin valonväläys? Vaiko ihan sun oma väläys?


    • Anonyymi

      Tuossa tarkoitetaan kieltää verensiirtohoito.

      Verta ajatellen siinä kielletään Raamattu

      1 Korintt. 10:27 Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan

      -Tuo suorastaan kehottaa syömään veripalttua, jos sitä pöydässä olisi.

      Verensiirto on elinsiirto (nestemäisen) se on rakkauden teko, pelastaa hengen

      • Anonyymi

        Milloin verta saa ottaa? Onko se aina kiellettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin verta saa ottaa? Onko se aina kiellettyä?

        Ennen ei saanut edes syödä makkaroita joihin oli lisätty verta. Makkaratehtaat jotka ilmoittivat ettei he käytä verta tuotteissaan, oli sallittuja.
        Nyt sen ei ole niin väliä, kunhan ei syö mustaamakkaraa.

        Pilkottua verta saa käyttää leikkauksissakin. Pilkotun veren käytön salliva raamatunpaikka on kyllä ollut jo vuosia hakusessa.
        Se on kait jossain Maggabealaiskirjan 6 luvussa jakeessa 66.


    • Anonyymi

      Olen ollut kastettu Jehovan todistaja 48 vuotta mutta en voi enää hyväksyä verensiirtokieltoa enkä karttamisrangaistusta, kumpaakaan en aio enää noudattaa.

      • Anonyymi

        Tee niinkuin minä.
        Minut kastettiin 1969. Katselin aikani touhua mutta sitten otin hatkat.
        Enkä ole sitä katunut.


      • Anonyymi

        Hienoa että olet ymmärtänyt.


    • Kyllä. Lomake on täytettävä, ja siitä tulee ilmetä ainakin seuraavat kohdat. Milloin ja kenen toimesta lobotomia on suoritettu, sekä onko ryppyreikä varmasti kiristetty seuran normien mukaisesti ja hyväksyttyjä henkistyttettyyjä menetemiä käyttäen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe