Olen kohta kolmikymppinen mies ja asun vielä kotona. Työt ei natsaa meikäläiselle. Äippä pesee pyykit ja tekee safkat. Pelaan kavereitten kanssa pleikkaa ja nintendoo, siinä se aika kuluu. Tyttökavereit ei oikein ole, ei ne oo olleet kiinnostuneit eikä meitsiikään jaksa enää innostaa. Vasen käsi käy ja sitä rataa mitäs siihen muuta tarvii kuin serlaa. Pari kertaa piti töihin yrittää kun mutsi rages mutta ne loppu melko lyhyeen. Ei jaksa aamulla herää ja ne ei siellä tykänny kun tulin myöhäs, ei kai sitä jaksa kun pelit menee aamukolmeen. Eläs tuo mutsi vielä pitkään ja jaksais töitä painaa, mikäs tässä tuukkaillessa ;) Ei passaa sille sanoo, pitää vaan muka hakee opiskeleen ja töihin, ei muka vaan tärppää lol :):)
Olen kotona lorviva tuukka
Anonyymi
4
916
Vastaukset
- Anonyymi
Rupee homoks. Tuhkaluukkusi soittaa rakkauden serenadia.
- Anonyymi
Sullahan on kaikki hyvin.Mutta mitä sitten kun äippä kuolee? Miten pärjäät elämä?
Sulla on tosi hyvin. En mäkään tee töitä kun sillon tällön. Mutta sulla on kavereita mutta mulla ei oo ees niitä. Enkä mä äitin luona viittiny asuu vaan muurin soluun.
- Anonyymi
Ihan itse valitset elämän muotosi missä asut mitä teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2702145Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161530Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2111306Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851145- 711046
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60943TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126840Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823