Olen kohta kolmikymppinen mies ja asun vielä kotona. Työt ei natsaa meikäläiselle. Äippä pesee pyykit ja tekee safkat. Pelaan kavereitten kanssa pleikkaa ja nintendoo, siinä se aika kuluu. Tyttökavereit ei oikein ole, ei ne oo olleet kiinnostuneit eikä meitsiikään jaksa enää innostaa. Vasen käsi käy ja sitä rataa mitäs siihen muuta tarvii kuin serlaa. Pari kertaa piti töihin yrittää kun mutsi rages mutta ne loppu melko lyhyeen. Ei jaksa aamulla herää ja ne ei siellä tykänny kun tulin myöhäs, ei kai sitä jaksa kun pelit menee aamukolmeen. Eläs tuo mutsi vielä pitkään ja jaksais töitä painaa, mikäs tässä tuukkaillessa ;) Ei passaa sille sanoo, pitää vaan muka hakee opiskeleen ja töihin, ei muka vaan tärppää lol :):)
Olen kotona lorviva tuukka
Anonyymi
4
814
Vastaukset
- Anonyymi
Rupee homoks. Tuhkaluukkusi soittaa rakkauden serenadia.
- Anonyymi
Sullahan on kaikki hyvin.Mutta mitä sitten kun äippä kuolee? Miten pärjäät elämä?
Sulla on tosi hyvin. En mäkään tee töitä kun sillon tällön. Mutta sulla on kavereita mutta mulla ei oo ees niitä. Enkä mä äitin luona viittiny asuu vaan muurin soluun.
- Anonyymi
Ihan itse valitset elämän muotosi missä asut mitä teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044