Olen kohta kolmikymppinen mies ja asun vielä kotona. Työt ei natsaa meikäläiselle. Äippä pesee pyykit ja tekee safkat. Pelaan kavereitten kanssa pleikkaa ja nintendoo, siinä se aika kuluu. Tyttökavereit ei oikein ole, ei ne oo olleet kiinnostuneit eikä meitsiikään jaksa enää innostaa. Vasen käsi käy ja sitä rataa mitäs siihen muuta tarvii kuin serlaa. Pari kertaa piti töihin yrittää kun mutsi rages mutta ne loppu melko lyhyeen. Ei jaksa aamulla herää ja ne ei siellä tykänny kun tulin myöhäs, ei kai sitä jaksa kun pelit menee aamukolmeen. Eläs tuo mutsi vielä pitkään ja jaksais töitä painaa, mikäs tässä tuukkaillessa ;) Ei passaa sille sanoo, pitää vaan muka hakee opiskeleen ja töihin, ei muka vaan tärppää lol :):)
Vastaukset 4
- Anonyymi
Rupee homoks. Tuhkaluukkusi soittaa rakkauden serenadia.
- Anonyymi
Sullahan on kaikki hyvin.Mutta mitä sitten kun äippä kuolee? Miten pärjäät elämä?
Sulla on tosi hyvin. En mäkään tee töitä kun sillon tällön. Mutta sulla on kavereita mutta mulla ei oo ees niitä. Enkä mä äitin luona viittiny asuu vaan muurin soluun.
- Anonyymi
Ihan itse valitset elämän muotosi missä asut mitä teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61915- 34857
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16806- 105803
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125786- 38703
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72586- 42579
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66571- 40557
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29543Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27503Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112468- 88458
- 60454
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2452- 45436
- 36427
- 39423
- 35407