entiseen ystävääsi, Teuvo, josta olet tehnyt itsellesi vihamiehen, kuten niin monia muitakin vihaat. Äläkä luulekaan, että minä olisin se entinen ystäväsi, en ole.
Sovi välisi
26
51
Vastaukset
Luulisi, että Saatanalla olisi viisaampiakin sovittelijoita kuin tämä, joka uskoo minun ryhtyvän epäuskoisen herjaajan aisapariksi, ja rikkomaan tätä käskyä:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi.
Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?"
Mitä tekemistä on tuollaisella sovittelijalla, joka päämiehensä tavoin pimeyden puskassa pelosta vapisee :
"Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi?"- Anonyymi
Noinko sinä asian käsität???
Haluat siis piiiiiitkän kestoriitanne jatkuvan? Anonyymi kirjoitti:
Noinko sinä asian käsität???
Haluat siis piiiiiitkän kestoriitanne jatkuvan?Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäksi uskoo myöskin päämiehesi itsensä.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäksi uskoo myöskin päämiehesi itsensä.
Miksi haluat olla huonoissa väleissä muiden kanssa? Oletko ihmisvihaaja, kaikkien kanssa riidoissa? Sinä suorastaan etsit riitaa öykkärimäisellä käytökselläsi.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Varmaankin olet lukenut Raamatusta, miten käy, jos pitää kiinni anteeksiantamattomuudesta? Jeesus siitä puhui.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Lue matt 18.
Tässä sen loppu:
”Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi." Matt 28:35 - Anonyymi
Pysy sitten vihassasi. Olen vastuusta vapaa.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
”Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin.”
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitä ihmisen koolla on tämän asian kanssa tekemistä?
- Anonyymi
Se on Jeesuksen tahdon ja sanan mukaista, että sinä sovit välisi ex-ystäväsi kanssa.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesuksen tahto on, että häneen uskova antaa sydämestään anteeksi. Kehoitan siis sinua ja Devoitia niin tekemään’
”Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."
Matt 18:35 - Anonyymi
Miksi niskuroit Jeesuksen sanaa ja tahtoa vastaan?
- Anonyymi
Sodit Jeesuksen tahtoa vastaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodit Jeesuksen tahtoa vastaan!
Jeesuksen tahto luulisi olevan jokaisen uskovan tahto!
- Anonyymi
Onpa sinulla väärä asenne ja mieli!
- Anonyymi
Viet siis vihasi tuonpuoleiseen asti???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin olet lukenut Raamatusta, miten käy, jos pitää kiinni anteeksiantamattomuudesta? Jeesus siitä puhui.
Anteeksiantamattomuus on kadottava synti!
- Anonyymi
Samaa mieltä ap:n kanssa. Teuvo luulee, ettei tartte armahtaa vihamiestään. Aisaparius nyt on sitten jo ihan eri asia eikä sillä voi perustella kaunan kantamista.
- Anonyymi
Aivan!
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu, että Teuvo pyrkii hallinnoimaan ns. ihmissuhteitaan vihalla ja katkeruudella. Omaksi vahingokseen kylläkin!
- Anonyymi
Edelleen: sovi välisi Devoitin kanssa. Katkeruus ja viha eivät ole sinulle hyväksi.
- Anonyymi
Ylpeä ihminen ei kykene sopuun ja rauhaan!
- Anonyymi
Valitetaan Siionia, itkekään tänään, sillä palkka on suuri taivaissa.
- Anonyymi
Mitähän kieltä tuokin taas lienee?
- Anonyymi
Riennä Teuvo sopimaan vihaamasi miehen kanssa!
- Anonyymi
Monet on välittäjät välillä saitilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218