Sitä varten Kristus kuoli!

Anonyymi

”Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra.”

107

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän takia!

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Juuri niin, sinun ja minun ja meidän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, sinun ja minun ja meidän!

        Äläpä vedä minua synteihisi osalliseksi, minä en sälytä vähäisiä rikkeitäni muitten niskoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä vedä minua synteihisi osalliseksi, minä en sälytä vähäisiä rikkeitäni muitten niskoille.

        Kunpa tietäisit mitä puhut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa tietäisit mitä puhut!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa tietäisit mitä puhut!

        Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa tietäisit mitä puhut!

        ”Niin Samuel otti imevän karitsan ja uhrasi sen polttouhriksi, kokonaisuhriksi, Herralle; ja Samuel huusi Herraa Israelin puolesta, ja Herra kuuli häntä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä vedä minua synteihisi osalliseksi, minä en sälytä vähäisiä rikkeitäni muitten niskoille.

        ”Niin Samuel otti imevän karitsan ja uhrasi sen polttouhriksi, kokonaisuhriksi, Herralle; ja Samuel huusi Herraa Israelin puolesta, ja Herra kuuli häntä.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Niin Samuel otti imevän karitsan ja uhrasi sen polttouhriksi, kokonaisuhriksi, Herralle; ja Samuel huusi Herraa Israelin puolesta, ja Herra kuuli häntä.”
        Aamen!

        Todella raukkamainen teko. Tappaa nyt pikkukaritsa turhan päiten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä vedä minua synteihisi osalliseksi, minä en sälytä vähäisiä rikkeitäni muitten niskoille.

        Sulla on omat syntis vastuussa,kerran niitä olet tilivelvollien,ellet niitä saa anetteki,olet Jumana vihan alainen.varmaan muista synnin palkka on kuolema,eipä lohduta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”

        ”Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä vedä minua synteihisi osalliseksi, minä en sälytä vähäisiä rikkeitäni muitten niskoille.

        Silloin saat kärsiä itse oman tuomiosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin saat kärsiä itse oman tuomiosi.

        Tottakai hoidan omat asiani eläissäni, mutta kuolemani jälkeen ei minua kukaan pysty tuomitsemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, sinun ja minun ja meidän!

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Herran pelko on viisauden alku, hyvä ymmärrys kaikille, jotka sitä noudattavat. Hänen ylistyksensä pysyy iankaikkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä vedä minua synteihisi osalliseksi, minä en sälytä vähäisiä rikkeitäni muitten niskoille.

        ”Vähäisiä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä vedä minua synteihisi osalliseksi, minä en sälytä vähäisiä rikkeitäni muitten niskoille.

        Saat toki jäädä ulkopuolellekin pelastuksen. Ei kukaan pakota. Kehoitamme vain. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat toki jäädä ulkopuolellekin pelastuksen. Ei kukaan pakota. Kehoitamme vain. 😊

        Aivan. Taivaaseen mennään vapaaehtoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        ”Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Taivaaseen mennään vapaaehtoisesti.

        ” Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.”

        Kaikki se tulee tapahtumaan ja vielä enemmänkin!


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Sulla on omat syntis vastuussa,kerran niitä olet tilivelvollien,ellet niitä saa anetteki,olet Jumana vihan alainen.varmaan muista synnin palkka on kuolema,eipä lohduta.

        Näin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Taivaaseen mennään vapaaehtoisesti.

        ” Yö synkkä peitti silmäni,
        vaan tulit, Jeesukseni.
        Kirkastit yöni päiväksi
        ja nousit valokseni.
        Oi aurinkoni, iloni,
        lämmitä jälleen mieleni
        armosi säteilyllä.”


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Sulla on omat syntis vastuussa,kerran niitä olet tilivelvollien,ellet niitä saa anetteki,olet Jumana vihan alainen.varmaan muista synnin palkka on kuolema,eipä lohduta.

        Aivan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”

        ” Ken meiltä voisi viedä
        pois sanan kalleimman?
        Se kutsuu, näyttää tietä
        luo pyhän Jumalan.
        Sen, Herra, keskellämme
        suo kantaa hedelmää,
        niin että elämämme
        sen valoon aina jää.”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai hoidan omat asiani eläissäni, mutta kuolemani jälkeen ei minua kukaan pysty tuomitsemaan.

        Room. 2:
        4. Vai halveksitko hänen hyvyytensä, kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta? Etkö ymmärrä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
        Ef. 2:4; 2. Piet. 3:9; 2. Piet. 3:15
        5. Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa Jumalan vihan päiväksi, jolloin hänen vanhurskas tuomionsa ilmestyy.
        5. Moos. 32:35; Ps. 110:5; Room. 1:18
        6. Silloin hän maksaa jokaiselle hänen tekojensa mukaan:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin saat kärsiä itse oman tuomiosi.

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran pelko on viisauden alku, hyvä ymmärrys kaikille, jotka sitä noudattavat. Hänen ylistyksensä pysyy iankaikkisesti.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Taivaaseen mennään vapaaehtoisesti.

        Mutta vain Jeesuksen ristin veren armon ansiosta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä vedä minua synteihisi osalliseksi, minä en sälytä vähäisiä rikkeitäni muitten niskoille.

        Jokainen on tilillä omista synneistään,Jumalan edessä, viimeisellä tuomiolla, meillä Jeesusen omilla se iloinen asia ei tämämmaailman pahuus enään kiusaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä vedä minua synteihisi osalliseksi, minä en sälytä vähäisiä rikkeitäni muitten niskoille.

        Ilman Jeesuksen Kristuksen ristin uhria sinulla ei ole mitään mahdollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Niin Samuel otti imevän karitsan ja uhrasi sen polttouhriksi, kokonaisuhriksi, Herralle; ja Samuel huusi Herraa Israelin puolesta, ja Herra kuuli häntä.”

        Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

        Ainahan sitä pyytää voi, eri asia saako mitään aikaiseksi?


    • Anonyymi

      ”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

      • Anonyymi

        Saatana ei mahda Jeesukselle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana ei mahda Jeesukselle mitään.

        Entäpäs, jos yrittäisitte yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana ei mahda Jeesukselle mitään.

        Eikä jeesus sanalle. Toistaitoinen puuseppä tapatti itsensä ihan turhaan. Karitsa on hyvää, minttukastikkeen kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpäs, jos yrittäisitte yhdessä?

        Tarkoitatko nyt saatanaa ja saatanalle heitettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana ei mahda Jeesukselle mitään.

        ”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”

        Erittäin SUURI TOTUUS, jota pilkkaajat pimeydessään tietämättään pilkkaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin SUURI TOTUUS, jota pilkkaajat pimeydessään tietämättään pilkkaavat.

        Se on just noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin SUURI TOTUUS, jota pilkkaajat pimeydessään tietämättään pilkkaavat.

        ”Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpäs, jos yrittäisitte yhdessä?

        Minä olen Jeesuksen kanssa liitossa. En taistele liittolaistani vastaan. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.”

        Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu ylitse taivasten ja sinun totuutesi hamaan pilviin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin SUURI TOTUUS, jota pilkkaajat pimeydessään tietämättään pilkkaavat.

        Jeesus antaa synnit anteeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.”

        Todella voimakas on Jeesuksen tulemus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Jeesuksen kanssa liitossa. En taistele liittolaistani vastaan. 😁

        Aamen! Jeesus on Voittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”

        Ja hän kierteli kautta koko Galilean ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta, mitä kansassa oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin SUURI TOTUUS, jota pilkkaajat pimeydessään tietämättään pilkkaavat.

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus antaa synnit anteeksi!

        Minä vastaan itse omista teoistani, en tosin teidän mielikuvitusolennolle.
        Jeesustelijat jatkakoot vastuunpakoiluaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”

        Kiitos Jeesus sovitusverestäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän kierteli kautta koko Galilean ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta, mitä kansassa oli.

        ” Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.”


      • Anonyymi

        ” Mutta minun sieluni iloitkoon Herrassa, riemuitkoon hänen avustansa.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Vedähän poika kättä lippaan epäjumalallesi. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus antaa synnit anteeksi!

        Kyllä, kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.”

        Tulee olemaan melkoinen tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin SUURI TOTUUS, jota pilkkaajat pimeydessään tietämättään pilkkaavat.

        Tekevät siten itselleen pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesus sovitusverestäsi!

        Siitä soi ikuinen kiitos ikuisuuksista ikuisuuksiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu ylitse taivasten ja sinun totuutesi hamaan pilviin asti.

        Jeesuksen armo on IHANA! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu ylitse taivasten ja sinun totuutesi hamaan pilviin asti.

        Kiitos Jeesukselle suuresta armosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vastaan itse omista teoistani, en tosin teidän mielikuvitusolennolle.
        Jeesustelijat jatkakoot vastuunpakoiluaan.

        Miksi pakoilet Jumalaa? Et sinä siihen todellisuudessa pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vastaan itse omista teoistani, en tosin teidän mielikuvitusolennolle.
        Jeesustelijat jatkakoot vastuunpakoiluaan.

        Silloin sinulla ei ole toivoa iankaikkisesta elämästä.


    • Anonyymi

      Uskoo ken tahtoo... Tulla huijatuksi.
      Tarinan päähenkilö kuoli varmasti kerran ja lopullisesti niin kuin me kaikki aikanaan. Tyydy siihen ja elä ainoa elämäsi.

      • Anonyymi

        Niinpä!


      • Anonyymi

        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,
        kun mä kuolen viskipulloni sä saat.
        Se on siellä aitan alla,
        kolmas lankku vasemmalla.
        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,


      • Anonyymi

        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,
        kun mä kuolen viskipulloni sä saat.
        Se on siellä aitan alla,
        kolmas lankku vasemmalla.
        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,


      • Anonyymi

        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,
        kun mä kuolen viskipulloni sä saat.
        Se on siellä aitan alla,
        kolmas lankku vasemmalla.
        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,
        kun mä kuolen viskipulloni sä saat.
        Se on siellä aitan alla,
        kolmas lankku vasemmalla.
        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,

        Nyt näkyy robotti, aihetta läheltä liippaavat viestit laittavan kolmeen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,
        kun mä kuolen viskipulloni sä saat.
        Se on siellä aitan alla,
        kolmas lankku vasemmalla.
        Kun mä kuolen viskipulloni sä saat,

        Kiitos. Tuo on enemmän luvattu kuin joku taivaspaikka.


      • Anonyymi

        Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen.


    • Anonyymi

      Me kaikki tarvitaan Pelastajaa, tiedostimmepa tahi emme sitä.

      • Anonyymi

        ”mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,”

        Mahtaa Jessellä olla 2000 vuoden istumisesta potkupallon kokoiset pukamat.


    • Anonyymi

      Jeesus kuoli meidän kaikkien syntien takia.

      • Anonyymi

        Jeesus kuoli tarinan mukaan siksi, kun juutalaiset naulasi sen kapinoitsijana ristille. Ei se sen kummempi tapaus ollut.


      • Anonyymi

        Omia pöljäilyjään se vaan sovitteli, ja kenties sen liivijenginsä samalla.


      • Anonyymi

        "Jeesus kuoli meidän kaikkien syntien takia."

        Olet sinä vittumainen syntisäkki kun sinun takiasi pitää tappaa ja murhata viattomia uhreja.

        Koskahan nämä uskovaiset syntisäkit nostavat selkänsä suoraan ja ottavat vastuun itsestään ja tekemisistään muiden tavoin ja alkavat ihmisinä kasvamaan vastuullisiksi kansalaisiksi.

        Hävettää niin vietävästi tuollaiset nahjukset.


    • Anonyymi

      Loukkaava sisältö
      Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa, ahdistelevaa tai muuten kiellettyä Suomen lain nojalla.

      • Anonyymi

        Ennenkaikkea perättömien väitteiden levittämistä, tosin heikoin tuloksin.


    • Anonyymi

      Ihana Jeesus! 😁

    • Anonyymi

      Olisi saanut kyllä elää, mutta kun tuli nimittelemään ihmisiä Saatanan halujen tyydyttäjiksi ja kyykäärmeen sikiöiksi, niin oli selvää, että hänet oli pakko tappaa.

      Sama kohtalo odottaa myös toista samanlaista.

    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle armostaan kaikesta!

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Kiitos. Eräänlainen totuus😎

    • Anonyymi

      Eipä ollut ensimmäinen, eikä viimeinen kapinallisena tapettu. Mitä siihen eloon heräämiseen tulee, niin sehän on pelkkä sepitetty tarina.

    • Anonyymi

      Jeesus teki valtavan teon!

      • Anonyymi

        Eikös se ollut enempi sellainen työtä vieroksuva tyyppi, ns. irtolainen.


    • Sitävarten kristus kuoli että sinäkin pelastuisit, tästä maaimasta.

    • Anonyymi

      Jeesus kuoli keuhkoemboliin ristillä roikkuessaan ja ihiskunta on kärsinyt sen koommin.

    • Kristun on elävien herra ei kuoleiten, vaikka voitti kuolema Jeesuksessa ei ole kuoleita vaan elämä.

      • Anonyymi

        Jep. Aloitus on selkeästi vapiksen tekemä. He eivät tajua olevansa kuolleessa uskossa, omassa lihassaan. Mikään muu ei ole tärkeää kuin itse voida hyvin. Muka Jeesus auttaa..Eivät ole koskaan lukeneet mitä Jeesus oikeasti sanoo Raamatussa. Sääli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Aloitus on selkeästi vapiksen tekemä. He eivät tajua olevansa kuolleessa uskossa, omassa lihassaan. Mikään muu ei ole tärkeää kuin itse voida hyvin. Muka Jeesus auttaa..Eivät ole koskaan lukeneet mitä Jeesus oikeasti sanoo Raamatussa. Sääli.

        Eivät ymmärrä evankeljumin sanomaa, pelastus on ainoastaa Jeesusen veren kautta ikuiseen elämään,mikään muu on toisella sijalla pelastuksen nähden, tulisivat tuntemaan totuuden.


    • Krisus on vain elävien herra, kuoleet tuomitaan viimeisenä päivänä

      • Anonyymi

        raamattu: "kuolleitten että elävien Herra" Room: 14: 9

        tuomiot on sitten kun on, siitä huolimatta , "HÄN on kuolleitten sekä elävien Herra"


      • Anonyymi kirjoitti:

        raamattu: "kuolleitten että elävien Herra" Room: 14: 9

        tuomiot on sitten kun on, siitä huolimatta , "HÄN on kuolleitten sekä elävien Herra"

        Hän tuomitsee elävät kuoleet tekojenmukaa, autaat ovat ne joiten nimet ovat karitsan elämän kirjassa. Autuaat vat jota ovat ensimäisessä ylös nousemuksessa niihin ei ole kuolemalla mitään valtaa, sen jälkee tuolee tuomion ylös nousemus.


    • Anonyymi

      Herran pelko on sairauden alku, sanotaan Niuvaniemessä.

      • Anonyymi

        Herran pelko on vienyt monet Niuvanniemeen, vaan näkyy niitä hupsuttelijoita riittävän näillekin palstoille.


    • Anonyymi

      Miten niin tuomitaan?
      Jessehän on jo kuitannut kaikien synnit ja rikokset.

    • Anonyymi

      Taivaassa teitä odottaa oma katolinen pappinne.
      Asutte leikkimökin nkaltaisessa talossa jossa on vain kapea sänky.
      Nukutte lusikassa papin kanssa makuupussissa ja nakuna.

    • Anonyymi

      Uskoo ken tahtoo.
      Siksi Jeesuskin totesi että kristinusko sopii vain lapsentasoisille.

    • Anonyymi

      Aloittajalla on mennyt järjestys sekaisin, kun kuvittelee, että ensin kuollaan ja sitten herätään elämään.

    • Anonyymi

      Onko jeesuksen hauta jo löydetty?

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe