Pian Taivaan kotiin!

Anonyymi

”Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,”
FIL 3:20

24

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fil.3:20 Biblia. Mutta meidän menonne on taivaissa, jossa me myös lunastajaa Herraa Jesusta Kristusta odotamme.

    • Anonyymi

      ”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
      Ilm 17:14

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Anonyymi

      Ilm.5:6 Biblia. Ja minä näin, ja katso, keskellä istuinta, ja neljän eläimen ja vanhimpien keskellä seisoi Karitsa, niinkuin tapettu, jolla oli seitsemän sarvea ja seitsemän silmää, jotka olivat seitsemän Jumalan henkeä kaikelle maalle lähetetyt. Jes.11:2.

    • Anonyymi

      Minäpä vien Herralle taivaaseen mukanani henkilökohtaisen lahjani, nimittäin kaverini Korona haluaa tulla myös mukaani taivasmatkalleni.

      • Anonyymi

        Tunge se perseeseen. Ja keppi mukana.


      • Tyhjin käsit tulit maailmaan,tyhjinkäsin lähdet kerran,et viemitään mukansi luuletvaan.


    • Anonyymi

      14 1"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. 2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? 3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. 4 Ja mihin minä menen — tien sinne te tiedätte."

      5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" 6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. -Johannes 14

      • Anonyymi

        Aamen! Jeesus-tie on hyvä kulkea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Jeesus-tie on hyvä kulkea!

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Jeesus-tie on hyvä kulkea!

        Jeesus on tie ja totuus ja elämä. 😊


      • Anonyymi

        ”Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.”
        EF 5:32


    • Anonyymi

      Pakko kysyä samaa kuin aikoinaan roomalainen maaherra joutui kysymään kristityiltä jotka tarkoituksella rikkoivat rooman lakeja ja vaativat kuoleman rangaistusta päästäkseen marttyyriksi

      Maaherra sanoi :Ei emme tapa teitä tai anna kuolemanrangaistuksia miksi ihmeessä ette mene tuonne metsään joka on puita täynnä ja hirtä itseänne sinne .

      Esitän saman kysymyksen miksi ihmeessä ette vain tapa itseänne ja mene sinne taivaaseenne sen sijaan että haaveilette täällä sodista ja jumalienne vitsauksista rauhallisten tyytyväisten hyvien ihmisten maailmassa .

      • Anonyymi

        No olipas taas vääristelyä!


    • Anonyymi

      Taivaassa ehkä on ikuiset orkut, mutta ne tyypit on tosi tyhmiä.

    • Anonyymi

      Sittenhän voit testamentata omaisuutesi minulle.

    • Anonyymi

      Onpa kovin erilaiset käännökset. Biblia puhuu kirkosta ja ehtoollisesta siellä lunastusuhrina, kun taas aloittajan käännös puhuu anglikaanisen kirkon monista sivujäsenistä ja Vapahtaja Konstantinus Suuresta sekä mahdollisesti vielä toisesta tulevasta vapahtajasta Israelin tai Palestiinan kautta. Toinen painottaa konkreettista pysymistä ehtoollisyhteydessä kun taas toinen puhuu aikakausista ja henkilöistä ja paikoista muualla.

    • Anonyymi

      Ja siellä ei vihervassarit sekoile. Se on saletti.

    • Anonyymi

      Kaipaatko ohjeita nopeutettuun taivaspaikkahakemuksen käsittelyyn päästäksesi? Keinojahan on monia....

    • Anonyymi

      Nopeesti hops. Vaipat mukaan.

    • Anonyymi

      Korona-aika. Jeesuksen tavoitteli joiden kulta-aika.

    • Anonyymi

      Ehkä piankin. Ukko-Nooa, Ukko-Nooa oli kunnon mies.

      • Anonyymi

        Hihhuli brakas.


    • Anonyymi

      Kiitos ja kunnia Jeesukselle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe