Vihassa vai sovussa?

Anonyymi

Jumalan tahto on sopu!

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei.

      Vain epäjumalia on havaittu ja auttamatta heidän seuraajansa yrittävät toisiaan hengiltä ottaa, koska selvästi vöäräuskoinen seuraa epäjumalaa.

    • Anonyymi

      Perkeleen lapset haluavat sotaa. Aina halunneet!

      • Anonyymi

        Niin se on!


    • Anonyymi

      Vain typerys haastaa riitaa.

      • Anonyymi

        Tuon määritelmäsi perusteella lähes kaikki uskovaiset ovat typeryksiä.
        Uskovainen menee heti henkilökohtaisuuksiin, jos jo julkeaa olla erimieltä hänen ainoista oikeista uskomuksistaan.
        Myöskin he kuvittelevat heillä olevan oikeus uhkailla ihmisiä, jonkun kuvittelemansa epäjumalan nimissä. Siis kaikenkaikkiaan, hyvin ilkeitä ihmisiä lähimmäisiään kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon määritelmäsi perusteella lähes kaikki uskovaiset ovat typeryksiä.
        Uskovainen menee heti henkilökohtaisuuksiin, jos jo julkeaa olla erimieltä hänen ainoista oikeista uskomuksistaan.
        Myöskin he kuvittelevat heillä olevan oikeus uhkailla ihmisiä, jonkun kuvittelemansa epäjumalan nimissä. Siis kaikenkaikkiaan, hyvin ilkeitä ihmisiä lähimmäisiään kohtaan.

        Jos tuo ei ollut valehtelua ja riidanhaastamista, niin mikä sitten?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo ei ollut valehtelua ja riidanhaastamista, niin mikä sitten?!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo ei ollut valehtelua ja riidanhaastamista, niin mikä sitten?!

        Totuus näköjään kirpaisi "jeesuksen omaa", no se oli tarkoituskin.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo ei ollut valehtelua ja riidanhaastamista, niin mikä sitten?!

        ”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus näköjään kirpaisi "jeesuksen omaa", no se oli tarkoituskin.😁

        Totuus ei kirpaise, mutta valheesi ihmetyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ei kirpaise, mutta valheesi ihmetyttää.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ei kirpaise, mutta valheesi ihmetyttää.

        Koska uskis uskoo satuihin, niin se myös itse satuilee.😁


    • Anonyymi

      Jumala on kyllä huono esimerkki ihmisille siinnäkin suhteessa:
      Äkkipikainen, narsisti, pikkuasioista nillittäjä ja viehtynyt väkivaltaan sen kaikissa muodoissa.

      • Anonyymi

        Niinpä!


      • Anonyymi

        Niinpä!


    • Anonyymi

      ”Ja kun te seisotte ja rukoilette, niin antakaa anteeksi, jos kenellä teistä on jotakin toistansa vastaan, että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaisi teille anteeksi teidän rikkomuksenne."

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Anonyymi

      Aamen. PERKELEET EIVÄT HALUA SOPUA, MUTTA SE ON JUMALAN TAHTO!

      • Anonyymi

        Ihmiskunta on sotiin orientoitunut. Ihmissuhteet ovat usein pieniä sotia riitoineen kaikkineen.


    • Anonyymi

      Sopu sijaa antaa. Päänsijaa.

    • Anonyymi

      Keskimäärin ottaen sopu on paljon mukavampi! Masokistit on tietysti eri mieltä!

    • Anonyymi

      Sopu rauha ja kunnioitus on uskonnottoman elämää .
      Kun luen raamattua voin myöntää että en edes kykene uskovaiseksi en osaa vihata enkä pystyisi luopumaan talostani pelloistani enkä muustakaan omaisuudestani uskonnon tähden olisin huon uskovainen jo siksi että pidän läheisistäni liikaa seuratakseni jeesuksen käskyjä .




      Matt. 10:34-35 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan."

      Matt. 19:29 "Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun (Jeesuksen) nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän."

      Matt. 23:9 "Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa."

      Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun (Jeesuksen) tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

    • Anonyymi

      Sopu ei synny kuitenkaan vaikenemalla, vaan sopimalla. ”Kissa on nostettava pöydälle”.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe