Sodat ja riidat jäävät taakse!

Anonyymi

Minä lähden kohta Taivaan kotiin!

”Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,”
FIL 3:20

95

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Mutta me olemme turvallisella mielellä ja haluaisimme mieluummin muuttaa pois ruumiista ja päästä kotiin Herran tykö.”

• Anonyymi

Jeesuksen luona on KAIKKI HYVIN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

• Aamen! Perkeleellä ei ole mitään mahiksia! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt "Pyhät henget" ja kaikki muutkin uskovaiset voisitte painua pehkuihin, ettekä ala iltaisin kohkaamaan syntejänne tai toisten.

Olette kaikki samanlaisia, ette yhtään "parempia, kuten luulette. Naurettavaa kaivella kaiken maailman höttökirjeitä ym.

Älkää sotkeko lanttujanne. Ihan tarpeeksi kärsimystä ja tuomioita kirkosta ja kuppikunnista julistettu. Ameeen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

Vaikka näin on, silti monet tietoisesti valitsevat Saatanan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt "Pyhät henget" ja kaikki muutkin uskovaiset voisitte painua pehkuihin, ettekä ala iltaisin kohkaamaan syntejänne tai toisten.

Olette kaikki samanlaisia, ette yhtään "parempia, kuten luulette. Naurettavaa kaivella kaiken maailman höttökirjeitä ym.

Älkää sotkeko lanttujanne. Ihan tarpeeksi kärsimystä ja tuomioita kirkosta ja kuppikunnista julistettu. Ameeen!

”Hän ei käännä silmiänsä pois hurskaista, vaan antaa heidän istua kuningasten kanssa valtaistuimella ikuisesti; he kohoavat korkealle.”

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne tahdon minäkin!

• Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

Aamen! Perkeleellä ei ole mitään mahiksia! 😁

Jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne tahdon minäkin!

Sinne pääsee vain Jeesuksen sovitustyön perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne tahdon minäkin!

Minä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Hän ei käännä silmiänsä pois hurskaista, vaan antaa heidän istua kuningasten kanssa valtaistuimella ikuisesti; he kohoavat korkealle.”

Huikea tulevaisuus!

• Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

Aamen! Perkeleellä ei ole mitään mahiksia! 😁

Vedättäjältä heikko vedätys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedättäjältä heikko vedätys!

Eihän sitä mopolla mahottomia.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne pääsee vain Jeesuksen sovitustyön perusteella.

Kun se sovittaa teitä takapuoleen.

• Anonyymi

Pian jätämme tämän synkän laakson! 😁

• Anonyymi

Taidat olla masentunut! Elämähän on ihanaa,luojan lahja,kuoleman jälkeisestä elämästä ei ole mitään takeita.Miksi tuhlaatte elämänne ihmejuhlista unelmointiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla masentunut! Elämähän on ihanaa,luojan lahja,kuoleman jälkeisestä elämästä ei ole mitään takeita.Miksi tuhlaatte elämänne ihmejuhlista unelmointiin?

Elämä on vain hyvin lyhyt ajan rahtunen. Minä tahdon ikuiseen elämään Jeesuksen luo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on vain hyvin lyhyt ajan rahtunen. Minä tahdon ikuiseen elämään Jeesuksen luo!

Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Parempaa on luvassa!

• Anonyymi

Ne taakse kohta jäävät! 🎶

• Anonyymi

Eldanka järven jää, on taakse jäänyttä elämää. 🎼🎵🎵🎵🎵

• Anonyymi

” Kuuletko, kansa,
        saat kutsun elämään,
        kun saapuu kuninkaasi,
        Messias nimeltään.
        Vain hän on Herra,
        hän kutsuu elämään.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Kuuletko, kansa,
        saat kutsun elämään,
        kun saapuu kuninkaasi,
        Messias nimeltään.
        Vain hän on Herra,
        hän kutsuu elämään.”

Jeesus tulee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus tulee!

Ja ilman kumia.

• Jos olet kova riitelemään, noin on varmaan sitten hyvä.

Ilmeisesti et asu Suomessa, sillä täällä on sodittu viimeksi 75 vuotta sitten.

• Anonyymi

Kyse onkin hengellisestä sodankäynnistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joka näköjään käydään pururadoillanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaapa olla "Lounaistuulet", kun opettaa meille tietämättömille, että kysymys on hengellisestä sodankäynnistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Pakanat eivät siitä mitään tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette tekään tajua tavallisesta ihmisen elämästä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on niin huomattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on kokemusta runsaasti!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on kokemusta runsaasti!

Tavallisesta elämästä siirrytään erittäin harvoin lahkouskovaisuuteen. Ellei se sitten ole jo niin tavallista, että nuppi ei saa mitään elämyksiä. Kaatumaseuroistahan niitä sitten saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylistetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen." Ja kaikki kansa sanoi: "Amen", ja ylisti Herraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylistetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen." Ja kaikki kansa sanoi: "Amen", ja ylisti Herraa.

Mitä teki "Herra Israelin Jumala" kun Sakut kaasutteli Juutalaisia, ei laittaut "rikkaa ristiin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Monta on vanhurskaalla kärsimystä, mutta Herra vapahtaa hänet niistä kaikista.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voisivatkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonkin, monien vuosikymmenten edestä.

• Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Tavallisesta elämästä siirrytään erittäin harvoin lahkouskovaisuuteen. Ellei se sitten ole jo niin tavallista, että nuppi ei saa mitään elämyksiä. Kaatumaseuroistahan niitä sitten saa.

Vähän sinä tiedät. Senkin vähän väärin enimmäkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovat ovat tavallisia ihmisiä, mutta armosta pelastettuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovat ovat tavallisia ihmisiä, mutta armosta pelastettuja.

Se on just noin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jokainen ihminen jotain elämästä tajuaa.

• Anonyymi

Terve menoa, pidä hauskaa.
      Ota kuitenkin varalta saunakamppeet mukaan. Ei sillä että epäilisit mutta kuitenkin...

• Oletko jo kiinnittänyt kiipeämisköyden aittaasi?
      Vai oletko sitä sieltä pois ottanutkaan?

• Anonyymi

Minulla ei ole aittaa. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole aittaa. 😁

Onneksi puissa on vahvoja oksia.

• Anonyymi

Sodat ja riidat siirtyvät siis taivaan kotiin.

• Anonyymi

Väärin. Kyllä ne tänne jää.

• Anonyymi

Sehän on heti ilmitappelu käynnissä, jos esim. lestat ja hellarit sijoitetaan samalle osastolle.

• Anonyymi

Uskovia vihaavat iloitsevat, kun pelastukseen kehottavat ihmiset lähtevät pois.

• Anonyymi

Niinpä!

• Anonyymi

Kuka ensimmäisenä lähtee, sitä emme tiesä. Jolla pn taivaspassi kunnossa, niin hänellä on loistava tulevaisuus. Muilla edessä itku ja hammasten kiristys. Siitä Herra muistuttaa. Hän ei halua kenenkään hukkua, mutta suurelle joukolle ei kelpaa taivaspaikka. No, tämähän on vapaa maa ja edessä joku taivas tai helvetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä!

”Minä olen kurja ja köyhä, mutta Herra pitää minusta huolen. Sinä olet minun apuni ja pelastajani; minun Jumalani, älä viivy.”

• Anonyymi

Ihan hyvää matkaa kotiin. Kyllä maan päälläkin kotoisen olon saa aikaan kun ei muiden omaisuutta sillai ahnehdi, vaan tyytyy osaansa nurkumatta.
      Vaan osaansa tyytyjä kyllä ei välttämättä itse onnellinen ole kauaa, vaan hän luo ympärilleen suuren tyytyväisyyden ja onnen ilmapiirin. Autuaampaa on antaa kuin saada?

Petolliset ihmiset ympärillä kyllä ovat kovin vaikea sietää, mutta ehkä juuri he ovat osa sitä konseptia, joka tuo onnea ja iloa elämään. On lottovoitto syntyä Suomeen ja täällä pienessä paratiisissa ja Jumalan valtakunnassa pitää meidän vain kiittää kaikesta saamastamme onnesta muita ja Jumalaa. Viimeiset 500 vuotta on armovälineet olleet tyystin ilmainen lahja, mutta ilmapiiri on muuttumassa toiseksi. SIKSI ON HYVÄ PÄÄSTÄ TAIVAAN KOTIIN.

• Anonyymi

Amen! Meidän pakanoiden lukumäärä täyttyy, sanoo Sana. Se tarkoittaa sitä, että pakanakansoista pelastuu määrätty osa. Room.11: 25. "Sitten koko Israel on pelastuva". Israelissa tulee vielä sota. Merikarvian kirkkoherra sanoi v. 1850, että suomalaistenkin sotilaiden luut vielä Juudeassa valkenevat. Kirjasta "Googin sota". Lue Sak. 12 ja Jooel 4
        luvut.

Olemme lopun aikaa ja nyt on aika herätä meidän jokaisen, joka haluaa olla mukana, kus Jeesus vie seurakuntasa ylös. Herra tuntee tarkkaan omansa. Hän ei vie vieraita, eli pelastumattomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amen! Meidän pakanoiden lukumäärä täyttyy, sanoo Sana. Se tarkoittaa sitä, että pakanakansoista pelastuu määrätty osa. Room.11: 25. "Sitten koko Israel on pelastuva". Israelissa tulee vielä sota. Merikarvian kirkkoherra sanoi v. 1850, että suomalaistenkin sotilaiden luut vielä Juudeassa valkenevat. Kirjasta "Googin sota". Lue Sak. 12 ja Jooel 4
        luvut.

Olemme lopun aikaa ja nyt on aika herätä meidän jokaisen, joka haluaa olla mukana, kus Jeesus vie seurakuntasa ylös. Herra tuntee tarkkaan omansa. Hän ei vie vieraita, eli pelastumattomia.

Tiedäthän sinä, että Raamatun kielenkäytössä Israel ei tarkoita nykyista Israelin valtiota, siis maaata nimeltä Israel. Raamattu tarkoittaa Israelilla Jaakobin poikien jälkeläisiä.
        Kun siis nykyisin puhutaan Israelista hengellisesti, tarkoitetaan juuri Jaakobin poikien jälkeläisiä. Maailma käistää Israelin valtiona, me uskovat ihmisinä.

"Sitten koko Israel on pelastuva". Viittaa siis ihmisiin, ei valtioon.

• Anonyymi

Kun odottaisi pelastuksen saapumista Stalingradin taistelussa.
      Ainoa pelastus oli loukkaantua ja saada ilmakuljetus.

• Anonyymi

aivan varmasti jeesus auttaa kommentoi mervi virtanen

• Anonyymi

Ei siellä taivaassa taida kauaa mennä kun muutama uskovainen on samassa paikassa niin sodat ja kauheudet alkaa taas lahkojen ristiretket toisiaan vastaan inkvisitiot ym...kristinuskon perinteisiin kuuluva toiminta.

• Anonyymi

Hyvää matkaa!

• Anonyymi

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi

Mistä ne lukuisat jumalat arvaavat, että ketä niistä sinä tänä päivänä kunnioitat? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ne lukuisat jumalat arvaavat, että ketä niistä sinä tänä päivänä kunnioitat? 😁

Raamatun Jumalalle vois ostaa kunnan, jostain kirpparilta vaikka
        kun Hänellä ei sitä ole - siksi pyysin.

• Anonyymi

Saunatonttusi kiittää.

• Anonyymi

Kiitos.
        -Saunatonttu

• Anonyymi

Hyvästi!

• Anonyymi

VALEHTELET.

Sinne menevät ahtaan portin kautta vain nimeltä kutsutut.

Eikä yhtään Saatanalle heitettyä Anonyymiä.

• Anonyymi

” Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.”

• Anonyymi

” Mutta minun sieluni iloitkoon Herrassa, riemuitkoon hänen avustansa.”

• Anonyymi

Kohta olemme perillä.

• Anonyymi

Kohta alkaa sota…

• Anonyymi

Kyllä! Pian alkaa Jumalan rauhan aika.

• Anonyymi

Pian olemme Kotona Jeesuksen luona!

• Anonyymi

Niin on. Pian pääsen kotiin, sillä elämä on lyhyt, vaikka eläisi 100 vuotta!

• Anonyymi

Niin myös tämä jo alkanut Ukrainan sota.

• Anonyymi

Pian pääsemme Jeesuksen luo! 🩸

• Anonyymi

Nokka veressäkö olet "Jeesuksen luo" menossa?

• Anonyymi

Aivan. Silti sotia on valitettavasti loppuun asti.

• Anonyymi

Niinpä, kun se surkea epäjumalanne ei pysty edes tätä Ukrainan sotaa lopettamaan.

• Anonyymi

Niin myös tämä nykyinen hirvittävä sota unohtuu ikuisuudessa.

• Anonyymi

Miksei ne kristityt Ukrainalaiset rukoile sitä "kaikkivaltiastanne," sehän voisi ajaa helposti ne jumalattomat Venäläiset huit helvettiin?

• Anonyymi

Kunnia Sunatontulle.
      Taivaassa pääsette saunomaan pappien kanssa.
      Ja papit pesevät aina selkänne.
      Älkää pudottako saippuaa...

• Anonyymi

"Minä lähden kohta Taivaan kotiin!"
      Kuinka pian aiot lähteä, maltatko odottaa luonnollista kuolemaa?

• Anonyymi

Taivaan koti on uskoni määränpää. 😁

• Anonyymi

Taitaapa tulla pettymys, sinun kotisi sijaitsee kuoltuasi 2 m. maan alla.

• Anonyymi

Missä jumalanne oli holokaustin aikaan.
      Ei kukaan nähnyt eikä kuullut siitä pihaustakann.

• Anonyymi

Täällä rikoksenne on jesse kuitannut mutta jatkatteko rikoksia siellä taivaassanne?

• Anonyymi

Pahat menee pahuudessa yhä pitemmälle, koskaan lakkaamatta. Mutta Kristuksessa on sovitettu koko maailma; niin hyvät kuin pahat kaikkine synteineen.

Sovinto ja rauha ovat mahdollisia kun siunaamme aina pahoja ja rukoilemme heidän puolestaan.
        Pahat voittaa kaiken. Joka ei antaudu ja taivu sovun liittoon vaikka olisi kuinka hyvä on vaarassa joutua helvettiin.

Ei auta mitään kateus pahojen ainaista menestymistä kohtaan. Hyvien tulee tyytyä osaansa ja tehdä oma työnsä niin hyvin kuin voi.

Siunausta kaikille!

• Anonyymi

Kaikki juttunne jumalasta viittaavat Saunatonttuun.
      Kunnia ja ylistys Saunatontulle.
      Kalamooses

• Anonyymi

Minullakin on kova taivaskaipuu.

• Anonyymi

Taivas on kamelin takana.
      -Jesse

• Anonyymi

Kummalla puolella jumalanne sotii lähi-idässä?

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe