vanhuksen lääkkeet

Anonyymi

Mihin valittaa kun kotisairaanhoitaja on jakanut vanhuksen lääkkeet jo ainakin kolme kertaa väärin dosetteihin? Normilääkkeiden lisäksi ollut ant.biot.lääkityksiä.
Huolettaa, kun vanhus sekoilee, eikä tiedä johtuuko se väärin jaetuista lääkkeistä vai missä mättää...
Miten hoitosuhteen käy, jos kuntaan tehdään valitus kyseisestä hoitajasta?
Huononeeko palvelu?

Auttakaa avutonta..

4

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota yhteys kyseiseen kotisairaanhoitajaan ja kysy samalla voisiko hän ottaa pissanäytteen. Sekavuus voi johtua pissatulehduksesta.
      Onko dosetti vanhuksen hallussa, ei kai hän ole jakanut niitä uudelleen?

      • Anonyymi

        Kiitoksia neuvoista.


    • Anonyymi

      Ole yhteydessä kotihoitoon, siellä se lähinnä selviää. Toisinaan vanhuksetkin järjestelee lääkkeitään. Monen lääkkeen ulkomuoto voi olla erilainen kun rinnakkaislääkkeitä käytetään. Vanhukset (miksei muutkin) epäilevät niiden olevan vääriä lääkkeitä.

      • Anonyymi

        Kiitos neuvoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe