Maahanmuuttajia kohtaan tunnettu antipatia johtuu kateudesta. Lihavat ja vanhat naiset ovat kateellisia näteille ja nuorille muslimitytöille ja miehet taas kadehtivat islamistimiehen vahvaa asemaa. Suomalaismieskin haluaisi päättää perheen naisväen tekemiset pukeutumisesta lähtien, mutta ei valitettavasti usein omaa edes perhettä. Neitseitä tupakalle ja vanhalle viinalle haiseva perusmies ei saa koskaan ja tästä hän on erityisen kateellinen jänteville ja nuorekkaille maahanmuuttajamiehille.
Yleensäkin perussuomalaismies kadehtii islamistista yhteiskuntaa, jossa feministejä ei ole rajoittamassa miehen elämää lihaveroilla ja bensaveroilla. Suomalaismies kuitenkin inhoaa liikuntaa niin paljon, ettei taivu rukouskumarruksiin saamatta vähintään noidannuolta, ellei välilevynpullistumaakin, ja niinpä hän ei voi liittyä unelmiensa uskontoon vaan päätyy katkerasti kadehtimaan sitä!
Perusmiehet ovat kateellisia islamisteille
72
59
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajalla iso ratas lyö tyhjää .
- Anonyymi
"Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä"
"He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia"
- Anonyymi
Kyllä muettisin kaksi kertaa muslimi jos on.Oikeesti.Kulttuuriero on kuilu suhteelle.
Parasta kuitenkin on se, kun pitää jalat maassa ja järjen päässä, niin ei tarvitse asiaa eres miettiä.
Riittää, kun äänestää oikein ja lakkaa unelmomasta vaarallisia unelmia.
- Anonyymi
Totta on kateellisuus. Jos oisi muslimi voisi siitä vaan lähteä paremman elintason maihin, moraali eikä mikään kolkuttelisi perään. Naisi kaikkea mikä edellä kulkee. Yöhuveina polttelisi autoja. Naisista ei tiedä miltä näyttävät, aika paksuja ja katkeran näköisiä sen mitä näkee.
- Anonyymi
Saathan sinä meilläkin täyden toimeentulotuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä ehkä saadaan toimeentulotukia, se on futisforumilaisten ja piffiläisten elannon lähde.
Pössyttelyn jäljet silti näkyvät kirjoittelutyylissä kun liiman rakastajat koettavat viisastella. Monetko vetäisit? - Anonyymi
Kukaan länsimainen ihminen ei ole kateellinen islamistille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä"
"He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia" - Anonyymi
EU-maat ovat tänne haluaville maanpäällinen taivas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saathan sinä meilläkin täyden toimeentulotuen
Mita maksat jos mina tulen pepen kanssa eille?
Voiko maksaa 200 dollarpaeva?olss kiva assia.
- Anonyymi
Tällaista aloituksen kaltaista vihavittuilua, silkkaa riitaa haastavaa paskaa täällä suvaitaan, mutta ehdotappa vaikka Fatim Diarralle kikkeli kuvan sijaan pyllistettynä pyllyn kuvaa niin jo on kansan kiihotusta. Mielenkiintoista katsoa mitä kopion isommassa jaossa ollaan mieltä, sillä eiköhän tämäkin kirjoitus poisteta rasistisena , jos ei muita niin suvakkisilakoita kohtaan. Oksennetaan yhdessä!
- Anonyymi
Suvakki oli alunperin kala. Silakka.
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11222458?origin=rss
monelta kantilta
holtiton sikiäminen valtiolle kallistaJa epätoivottavaa. Mitä ihminen voittaa, täyttäessään maan, sekä syömällä ja tuhoamalla kauniin suomalaisen luonnon ympäriltään?
- Anonyymi
Huhhuh näiden suomalaisvastaisten kiihkomamuttajien logiikkaa ja kaksinaamaisuutta!?
He ovat olevinaan niin suvaitsevaisia, edistyksellisiä, humaaneja ja feministejä?
Mutta sitten ihailevatkin naisten sortamista, kun kyse on muslimimiehistä???- Anonyymi
He sentään tekevät sen avoimesti. Aloituksessa kuvatut persumiehet yrittävät kätkeä sen muka naisia suojelevaan asenteeseensa, joka ei heidän muiden kannanottojensa pohjalta ole uskottava.
- Anonyymi
tunkeutujat valtaavat tilaa ja tallaavat kaiken maahan, , ruotsi on poltetun toimin tuhoutumassa ja raaistumassa, näin valtaajat mitään kunioitamatta laittavat hävitystä sekaamme ja luovat helvetin myös suomeen
PS- on mieli on kaiken pelastaja - Anonyymi
Aloittaja on ihan oikeassa, Persujen paradoksi on siinä, että samalla kun he vihaavat muslimeja he itseasiassa kannattavat samoja arvoja kuin he ja haikailevat yhteiskuntaan jossa miehen asema on yhtä vahva kuin muslimien keskuudessa.
- Anonyymi
Suomi mies 180- 195cm, kadehdittu, urosten uros 155- 165cm.
Aito persu ei vihaa muslimeita. He vihaavat poliittista hyväveli mafiaa, joka on tuhoamassa maamme ja kansamme, sekä siirtämässä maamme eurooppalaisen vahvan mafian sorron alle.
- Anonyymi
Aloittaja on ihan oikeassa, Persujen paradoksi on siinä, että samalla kun he vihaavat muslimeja he itseasiassa kannattavat samoja arvoja kuin he ja haikailevat yhteiskuntaan jossa miehen asema on yhtä vahva kuin muslimien keskuudessa.
VÄÄRIN AASI !
Et tunne Islamia,kun kirjoitat näin. He vihaavat sinuakin,olet vääräuskoinen Koraanin mukaan.
Silti nuolet heitä,miksi?
He raiskaavat harvoin lapsia omassa kulttuurissa,koska rangaistus voi olla hirttäminen.
Suomessa ehdollista vähän tai jopa jos innostuvat juomarit,niin vankeutta.
He ,eivät kunnioita Suomea vaikka me veronmaksajat maksamme heidän elannon,koska meidän kuuluu maksaa Islamille alitus veroa ja he voivat elää.
He eivät kunnioita,kun EIVÄT OSAA SUOMEN KIELTÄ,VAIKKA OVAT OLLEET 20V Suomessa,miksi?
Kielen osaminen edistää yhteiskuntakelpoisuutta,mutta eivät jaksa opetella.
En mainitse ketä...
- Anonyymi
Sipilän joukot voi hyvin ottaa menolipun lähi-itään
ei tule ikävä - Anonyymi
Huvittaa tuollaiset ajatuskuviot, kuka ihminen muka edes voisi olla kateellinen islamisteille? Eipä ainakaan kukaan länsimainen ihminen.
Ehkä jonkun muun ideologian kannattajat saattavat kadehtia yhtä jos toista.Unelmat ja valveunet köyhdyttävät ihmisen omaa ajttelua ja kehitystä, tai sammuttavat järjenvalon lopullisesti. Olisi helpotus, jos oman elämänsä voisi ostaa sossun rahoilla, mutta se ei onnistu kuin rakentamalla se ihan itse.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b873256e-909b-4448-b29c-dde341b1f8c2
osalla samat tavat kuin mamuilla- Anonyymi
Njam. Me miehiset miesten miehet, karvahattu mukaan luettuna, tykkäämme Kärnäkuvista enemmän.
- Anonyymi
Enemmänkin sitä ettei haluta jakaa maan resursseja ja verovaroja muualta tulleiden kanssa. Se on myös oikein. Miksi pitäisi jakaa.
- Anonyymi
Miksei näitä muualta tulleita lähdettäisi sitten resursseiksi? Tuskin on isoa eroa yhteiskunnan kustannuksissa kun koulutetaan suomalainen tai muualla syntynyt lapsi johonkin meille tarpeelliseen ammattiin tai tehtävään? Meillä on pulaa lapsista ja päiväkoteja, eskareita ja kouluja lopetetaan koko ajan.
Olisiko tuon marisemisen sijaan tehtävä jotain jotta saamme mahdollisimman paljon noista maahamme tulleista edes jotenkin mukaan meidän yhteiseen tekemiseen.
- Anonyymi
Sen pituinen se! Ja perussuomenmies maksaa edelleen kaiken tämän hulluuden, aivottomien ,typerien suvakkien sekä valheella tänne ängenneiden toimeentulon. Sitä kyllä naisena jaksan aina ihmetellä kuinka joku länsimainen nainen haluaa vaihtaa tasaarvoisen ja turvallisen elämänsä johonkin alistettuun arkeen ja nöyristelyyn, johonkin kammottavaan roolileikkiin. Uhraa vieläpä tyttölastensa vapaan naiseuden oman kiimansa vuoksi . Oksentakaamme !
- Anonyymi
ei raiskari murhaajille voi olla kateellinen. suuttumusta kylläkin..
- Anonyymi
Päähine silmille
https://www.youtube.com/watch?v=V__0y94b4GM - Anonyymi
Aloittaja on kateellinen suomalaisille. Itse kun tietää olevansa täysin kyvytön pääsemään koskaan sille tasolle.
- Anonyymi
Tuon tason suhteen olet oikeassa, en voisi kuvitellakaan äänestäväni persuja, koskaan. En koe sitä kateutena, mutta ehkä se sitten sitä on. Kyllähän komeassa kaljamahassa aina on oma kunnioitusta herättävä statusarvonsa, tietyissä piireissä.
Toisissa piireissä vaikutus tehdään uusilla tekareilla.
- Anonyymi
Alkaa selkeesti huomata sen eron suomalaisen rehellisyyden ja epämääräisen länkytyksen välillä.
- Anonyymi
Olen PS,kai niitä poikkeuksiakin on ,olen ollut aviossa 1984-2009,muija lähestyi 50 ikävuotta,alkoi päätoimiseskikiukuttelijaksi,näytin oven ,miten toimii.Sen jälkeen on 10vuodessa ollut muistaakseni8 naissuhdetta?.Mullaon 0-toreranssi tyhjästä kiukutteluun,on niitäPerus suomalainen mies uusia löytänyt,kotimaastakin,ei niitä postitilaus vaimoja,PS Pena
- Anonyymi
"on niitäPerus suomalainen mies uusia löytänyt,kotimaastakin,ei niitä postitilaus vaimoja"
Kritisoitko Hakkaraisen toimia? Ei ole hänen naisensa kyllä mikään Elovena-Laura, ainakaan etnonationalistit eivät tuollaisesta rotupetturuudesta tykkää.
Tuleekohan Hakkaraisen toimista vielä isokin linjariita Perussuomalaisten keskuuteen? Kenties seuraavassa puoluekokouksessa Teuvon blokki eroaa ja perustaa oman Sahata Kitkuttaa - puolueen, kun taas hammasteknikksi kouluttautuneet pienyrittäjät jäävät pääpuolueeseen puolustamaan suomalaista yritystoimintaa kansainvälistä kilpailua vastaan.
- Anonyymi
Kekkonen oli sentään mies eikä nykyisten lällyjen (Manusta lähtien )tapainen cuck.
- Anonyymi
Juu. Feministi mekkojäbä mg on esimerkkinä kaikille neiteileville opetuslapsilleen.
- Anonyymi
rupusakilla suomi täytetään ja suvakin hoivavietillä
- näin suomalaisen elintila tuhotaan
- puna-huulet ilman järenhäivää - Anonyymi
Olisiko kateellisuuden syynä myös se, että keskiverto persu tai oodinin mies on vanhahko, lihavahko, ei kauhean puoleensavetävä sekä rajallisesti siitoskykyinen? Nuoret mamumiehet pystyvät siittämään ja näyttävät naisen silmään melkoisen hyvältä.
- Anonyymi
Hihiihiii! Tulihan se taas sieltä se suvakkiuden syvin ydin:) ei se ole mikään humaanius eikä edes sääli, se on puhtaasti itsekäs kiima mikä suvakkitylleröisen housuissa hiertää. Ikävä vain kun me muut joudumme maksamaan tämän silakoiden miesmaun ja sen seuraukset hamaan tulevaisuuteen. Oksennetaan taas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihiihiii! Tulihan se taas sieltä se suvakkiuden syvin ydin:) ei se ole mikään humaanius eikä edes sääli, se on puhtaasti itsekäs kiima mikä suvakkitylleröisen housuissa hiertää. Ikävä vain kun me muut joudumme maksamaan tämän silakoiden miesmaun ja sen seuraukset hamaan tulevaisuuteen. Oksennetaan taas!
Meni vissiin vähän pieleen tuo kommenttisi. Olen hetero lihaasyövä mies jolla naisia riittänyt. Olen 3:n lapsen iskä. Olen naimisissa ihanan ruskeasilmäisen latinon kanssa ja luulen, että tiedän mistä puhun kun puhun kansainvälisestä pariutumisesta jota olen harjoitellut toistakymmentä vuotta.
Ylläolevalta hihhittelijältä kysyisin mikä on painoindeksisis, mikä on kansainvälinen työkokemuksesi, monessako miljoonakaupungissa olet elänyt ja tai työskennellyt?
Oma vastaukseni kysymykseeni on 24,12v ja 2 (yli 20 milj.).
Noihin vastaamalla saadaan mielikuvaa asiantuntemuksesta asiasta jossa esiinnyt asiantuntijana ja voimme vertailla vastaustemme arvoa. - Anonyymi
Jääköön tuo karvahatun mielipide noteeraamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni vissiin vähän pieleen tuo kommenttisi. Olen hetero lihaasyövä mies jolla naisia riittänyt. Olen 3:n lapsen iskä. Olen naimisissa ihanan ruskeasilmäisen latinon kanssa ja luulen, että tiedän mistä puhun kun puhun kansainvälisestä pariutumisesta jota olen harjoitellut toistakymmentä vuotta.
Ylläolevalta hihhittelijältä kysyisin mikä on painoindeksisis, mikä on kansainvälinen työkokemuksesi, monessako miljoonakaupungissa olet elänyt ja tai työskennellyt?
Noihin vastaamalla saadaan mielikuvaa asiantuntemuksesta asiasta jossa esiinnyt asiantuntijana ja voimme vertailla vastaustemme arvoa.Hihiihiii! Aisankannattaja innostui:) Mielenkiintoista että luet itsesi tylleröiseksi mutta ehkä on suvakkihihhulin hyvä tyytyä vain postimyyntipimpsaan, maksaa siitä, niin voi leikkiä sitten MIESTÄ. jookosta:) PS. valehtelu on rumaa hihi!
- Anonyymi
Miten keskivertoväestö arabimaissa suhtautuisi siihen että kantasuomalaisia miehiä 17-33v. Menisi sinne sikailemaan? Ryyppäämään arabien rahoilla ja raiskailemaan lapsia ja naisia.
Voisivat olla pian päätä lyhyempiä.
Saman kohtelun pitäisi olla täällä maahan tunkeutujille.
Olisiko muuten suomalaismiehille ymmärtäjiä arabinaisten keskuudessa jotka puolustaisivat heitä sanoen:'olette vain kateellisia ruskeat, pikkumunaiset koukkunenät salskeille Pohjolan vaaleille isokullisille urhoille'?
Aivan. Asiat näyttävät todellisen luonteensa usein vasta vastavalossa Anonyymi kirjoitti:
Noihin vastaamalla saadaan mielikuvaa asiantuntemuksesta asiasta jossa esiinnyt asiantuntijana ja voimme vertailla vastaustemme arvoa.Painoindekseistä en ole ollut koskaan kiinnostunut. On ollut sen verran paljon tärkeämpää tekemistä. Naisia olen saanut aina tarpeeseeni, joskus ollut vähän liikaakin tunkua.
Perussuomalainen olen henkeen ja vereen, koska se on ainoa rehellinen puolue Suomessa.
Koskaan en ole ollut kenellekään kateellinen. Vihannut olen ainostaan epärehellisyyttä ja toisten ihmisten hyväksi käyttöä.
Terveisin, Perussuomalaisten Raision yhdistyksen sihteeri.
- Anonyymi
Nätit muslimitytöt, tiedä mitä kaavut alleen kätkee, olisko jopa pommi vyö.
- Anonyymi
Kokemuksesta voin kertoa, että kaavun alta löytyy usein laadukkaat ihan tavalliset vaatteet. Kaapua ja huntua käytetään ulkona siusällä yksityisissä paikoissa ihan normaali pukeutuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksesta voin kertoa, että kaavun alta löytyy usein laadukkaat ihan tavalliset vaatteet. Kaapua ja huntua käytetään ulkona siusällä yksityisissä paikoissa ihan normaali pukeutuminen.
Kokemuksesta? Moi mg.
Anonyymi kirjoitti:
-....paitsi silloin kun talossa on joku vieras. Lievin rangaistus siitä taitaa olla sitten kivitys, joka vielä toistaiseksi Suomessa on kielletty.
- Anonyymi
Täystyöllistetty kirjoitti:
-....paitsi silloin kun talossa on joku vieras. Lievin rangaistus siitä taitaa olla sitten kivitys, joka vielä toistaiseksi Suomessa on kielletty.
Katukivien muuraaminen kiinni katuun ei ole kulttuurineutraalia. Myös ainoan ja oikean muslimiuden tulisi saada toteuttaa itseään.
- Anonyymi
Islamin ukot käy hutsuissa ihan vielä enemmän,kuin me länkkärit. Beirutissa olivat kolmenalakerran alla ja piilossa j siellä oli itä euroopan naisia tansimassa keskitangolla pinissä pikkareissä.
Yleensä musliminaiset ovat lihavia,kuin päärynät kun eivät pidä kunnostaan huolta ja ymmärrän kun kaavussa on vaikeata tai mies määrää mitä teet.
Yleensä arbinaiset ovat todella karvasia,mitä kaverimme kävi maksullisissa naisissa lähi-idässä.
Viinaa vetävät ukot kunnolla,mutta piilossa kun katto suojaa,ettei Allahi nää sinne.
Empä tiedä sitten tästä kulttuurista,eroaako se miten muista..KUn pillua tekee mieli.
Muslimimiehellä saa rokaanin mukaan olla 4 naista,no onhan siinä sitten hukkaviivaa..
Naiset itse eivät tiedä tästä välttämättä,jos on muita . - Anonyymi
"He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia" - Anonyymi
ei ole vertaus kelvollinen suomalaiset vanhat miehet ja naiset. vastaan nuoret arabit, vanhat arabit ja vanhat suomalaiset ovat,
- Anonyymi
Maltti on valttia. Vain toisen voi pestä.
- Anonyymi
Islam on julma ja sairas uskonto.Nyt kun me ollaan opittu tuntemaan sen,mikä
se todellisuudessa on.Ei kukaan kadehdi maahanmuuttajia,vaan emme halua
heitä tänne julmuuksineen levittämään tänne sairaita tapojaan ja tuhoamaan
maatamme. Säälittäviä he on,koska islam johdattaa heitä harhaan ,sylivauvasta
alkkaen,kasvattaen heistä ihmiskunnan petoja.- Anonyymi
Aikakone 600-luvulle. Sen aikaiseen ihanaan kulttuuriin ja tapoihin.
- Anonyymi
islamisteilla ei ole mitään oikeutta olla vaatimuksineen suomessa
- jotta suksikaas jotäältä ei suomea teille koskaan luovuteta eikä elatustanne enään kauvaa jatketa, painukaas jo - Anonyymi
Suvakin kannattaa miettiä : tasa-arvo vai islam, kumpaakin ei voi saada!
- Anonyymi
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/05/25/lestadiolainen-liike-salasi-lasten-hyvaksikayton
eikös vähän samaa ole suomessakin kun syyriairak? - Anonyymi
Keljuttaisi se sinuakin, kun ei saa naista ja vaikka saisikin niin ei seiso.
Tv.persu- Anonyymi
Niin, kyllä meitä vihervassareita keljuttaakin se hyvä naisonni joka sinulla on. Olethan kykenevä ja miehekäs.
- Anonyymi
Kyllä ketuttaa:) Pakko olla suvakki kun muuten ei saa saappaanvarrentäytettä.
- Anonyymi
Ruotsi joutuu islamin alle hyvin suurella todennäköisyydellä:
https://beta.oikeamedia.com/o1-133903 - Anonyymi
Eikä se siitä johdu. Kun suomalaiset ovat rakentaneet maan ja sitten tulee kissanpäiville ukkoja, kyllä se ottaa päähän.
- Anonyymi
"EU sulkee ulkorajat – Suomi ja Ruotsi eivät sulje rajojaan turvapaikanhakijoille "
Hallituksemme tussuneidit puhuu rajojen sulkemisista, mutta terroristien kulku on vapaata.
- Anonyymi
Kerran tuli tv:stä dokkari, jossa kaapuihin pukeutunut musliminainen sanoi, että Afganistaniin ei jäis kukaan, jos sieltä pääsis vapaasti lähtemään.
Vähän samanlainen vankila kuin Pohjois-Koreakin.
Monet muslimitytöt haluaisivat todella paljon olla yhdessä suomipojan kans, mutta täysin pimeät veljet ja isät ei anna siihen mitään mahdollisuuksia. Että tällaista suvaitsevaisuutta meille yritetään tuoda hinnalla millä hyvänsä.
Ja sit ihmetellään, että mistä vihapuhe ja rasismi johtuu.- Anonyymi
brasiliasta 35000 sambaajanaista tänne
- Anonyymi
nuorille muslimitytöille ja miehet taas kadehtivat islamistimiehen vahvaa asemaa.
Muslimitytöillä on viikset 12v. ei kiinnosta ja hijab tai burgga,yök!
Olen elänyt Islamilaisessa maassa missä naiset ovat todella alhaalla miesten suhteen.
Oli oksettavaa katsoa,mite he kohtelevat naisiaan.
Itse,en todellakaan koskaan tekisi RAKKALLENI,ystävälleni NAISELLENI ,kuin Islamin ukot,voi vit.xxx Orjuus ei ole kaukana.
Muslimit voi ottaa 4 vaimoa,mutta itse en ikinä haluasi. Roskaa koko asia heillä.
Islam taisiis muslimit kohtelee naisia ala-arvoiseti,koska nainen on puolet miehen arvosta Koraanissa. - Anonyymi
Kummassa eläisit jos olisi pakko? (ei muita vaihtoehtoja)
Islamissa vai Pohjois-Koreassa?
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576