Joku kiihkofemakko kirjoittelee aggressiivisesti ja sitten poistelee saamiaan kommentteja. En ymmärrä, miten joku keskustelija pystyy nopeasti poistamaan haluamansa komentin?
Minä olen monesti yrittänyt poistaa täysin asiattomia ja mauttomia avauksia ja kommentteja, mutta hyvin vaikeaa se on ollut.
Mutta tuo femakkokeskustelija poistaa hetkessä asialisia kommentteja. Syyhän on se, että foorumin moderointi on femakkojen käsissä.
Voi jopa olla niin, että tuo militantti femakkokesskustelija on itsekin moderaattori!
Palstaa sensuroi joku kiihkofemakko!
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
Foorumilla on käytössä tekoälymoderointi joka poistaa automaattisesti viestejä erilaisten syiden vuoksi. Feminismi- palstan ainoa feministi, eli minä, ei ole poistanut yhtäkään kommenttia täältä. Katsos kun niitä eivät rivikeskustelijat pysty poistamaan. Rivikeskustelija voi ainoastaan pistää pyynnön poistosta menemään. Olen tällaisia pyyntöjä tehnyt parilla muulla palstalla yhteensä n. kolme kertaa eikä ylläpito ole poistanut ainuttakaan asiattomuutta sitä keinoa käyttäen.
Joten antifemakko voi olla rauhassa ja hakeutua hoitoon. Paranoialle on ihan käypää hoitoa saatavilla.- Anonyymi
Tulihan se sensorifemakko tunnustamaan!
Ja turha puhua mistään tekoälymoderoinnista, koska kommenteissani ei ollut mitään sensuroitavaa. Paljon pahempia kommentteja jää pysyvästi palstoille.
Kyllä vaan saa poistatettua hyvinkin nopeasti tekstejä, JOS ne poistot ovat linjassa foorumin moderoinnin linjan kanssa. Mikä on "sattumalta" ihan sama linja kuin valta- eli valhemediallamme.
Olen sen verran vanha ja vakituinen tämän foorumin keskustelija, että tiedän missä täällä mennään.
- Anonyymi
Feminatsismi ei kestä aatteensa arvostelua.
- Anonyymi
Tavallaan asiallisten kommenttien deletoiminen on myös "komplimentti". Silloin selvästikin osuu ja uppoaa. Argumentaatio on vahvaa, kun vastapuolella ei ole kykyä vastata kuin sensuroimalla. Nähty tällä palstalla ennenkin mm. kielikeskustelun osalta.
- Anonyymi
Niin. Tästä muuten sensuroitiin juuri minun, eli ison pahan femakon omakin pitkä kommentti.Sekin on varmaan feministien syytä.
Itketään yhdessä. Anonyymi kirjoitti:
Niin. Tästä muuten sensuroitiin juuri minun, eli ison pahan femakon omakin pitkä kommentti.Sekin on varmaan feministien syytä.
Itketään yhdessä.Ehkä silakat tulee ja itkee teidät kaikki kumoon :-)
- Anonyymi
Femen kirjoitti:
Ehkä silakat tulee ja itkee teidät kaikki kumoon :-)
Ei tarvi teititellä. Tässä kirjoittaa vain yksi henkilö.
En ole täällä edustamassa mitään ryhmää, enkä puolustamassa feministejä.
Puolustan feminismiä.
Ymmärrätkö eron?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852