Miehen lypsäminen

Utelias

Oletko lypsänyt miestäsi eturauhasesta / onko sinua lypsetty? Onnistutteko saamaan siemensyöksyn? Kun itse olen lypsänyt miestäni niin saan peniksen päähän vain pienen tipan spermaa, en siis saa "lennätettyä", miten muilla?

19

20890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N28

Meillä ei päästä edes noin pitkälle, mieheni kyllä kiihottuu kovasti kun hieron rauhasta päältä päin, anaalista en ole hieronut, tiedän että sieltä voisi kiihottua enemmän muttei oikein meidän juttu (ainakaan vielä)

• Jasoksi

Kuinka eturauhasen löytää päältäpäin...Eli mä mistä löydän sen. Olen 44v. mies, mutta mitä se tähän kuuluu...

• Prostate

• HeteroMies

Mä ainakin lopettaisin puuhat siihen jos muija alkaisi mun persettä tonkimaan!

• Utelias

Eli turha alkaa aukomaan päätä! Yritin muotoilla asiallisen kysymyksen ja heti joku kakara alkaa itkemään... Yritetään pitää keskustelu asia linjalla, joten jos ei ole asiallista sanottavaa niin ole sitten hiljaa.

• Pousis

omassa nurkassasi äläkä puutu asioihin jotka eivät sinua kiinnosta. Kumma että eräiden on pakko kommentoida...

• tietämätön2
        Utelias kirjoitti:

Eli turha alkaa aukomaan päätä! Yritin muotoilla asiallisen kysymyksen ja heti joku kakara alkaa itkemään... Yritetään pitää keskustelu asia linjalla, joten jos ei ole asiallista sanottavaa niin ole sitten hiljaa.

Hei! voisitko tarkentaa mitä lypsäminen tarkoittaa ja tarkoitatko kysymyksen heteroille vai muille?

• tietämätön2
        Pousis kirjoitti:

omassa nurkassasi äläkä puutu asioihin jotka eivät sinua kiinnosta. Kumma että eräiden on pakko kommentoida...

Ja en kyllä ole yhtään nurkassa vaan ihan keskellä huonetta. Älä itse jaksa kommentoida asiallisia kysymyksiä.

• mies

ihan totta toi.mä vetäsisin avokkaan päähän jos sinne rupei jotain laittelee.

• N_38

Me ollaan leikitty tätä aina silloin tällöin jo melko pitkän aikaa, voin sanoa että tämä vaatii totuttelua ja harjoituksia. Aloitimme etusormella kutittelulla nyt jo laitan joskus koko käden. Lypsettyä saa melko nopeasti kun löydät vain oikean kohdan, eikä se jää tuohon pieneen pisaraan..., "pisaran" jälkeen kiihdytä vaan tahtia, välillä tuntuu ettei loppua ole näköpiirissä...

• Utelias mies

Kuulostaa kiehtovalta. Miten tarkemmin sanottuna teette tämän lypsämisen? Millä tavalla sperma tulee (syöksy voimalla?)? Millainen kokemus se on ollut miehelle? Orgasmi?

• julle

Moikka.Olisi mukava saada tietää miten nainen löytää eturauhasen peräaukosta? Naisystäväni haluaa kokeilla miten mies laukeaa kun hieroon eturauhasta. Haluaisin kokea hurjan siemensyöksyn eturauhasjutulla.

• leeeena

mua alkoi kiinnostamaan...miten lypsetään miehen eturauhasesta? mä en oo tällaisesta ennen kuullutkaan. olis ihan kiva keksiä uutta jänskää makkarin puolelle.

• Lypsäjä

Helpointa varmaankin on löytää tuo kohta kun laitat sormen peräaukosta sisään ja alat tunnustelemaan peniksen puoleista seinämää (sormi koukussa), sieltä pitäisi löytyä tasainen kohta noin parin sentin kokoinen, tätä ylösalas liikkeellä hieroen ja samaan aikaan painaen melko "kovaa" alkaa tapahtumaan ihmeitä...

PS. Kovenna tahtia loppua kohden

• tietämätön2
        Lypsäjä kirjoitti:

Helpointa varmaankin on löytää tuo kohta kun laitat sormen peräaukosta sisään ja alat tunnustelemaan peniksen puoleista seinämää (sormi koukussa), sieltä pitäisi löytyä tasainen kohta noin parin sentin kokoinen, tätä ylösalas liikkeellä hieroen ja samaan aikaan painaen melko "kovaa" alkaa tapahtumaan ihmeitä...

Hei, mistä ihmeestä te tollasiakin asioita opitte??? En ole ikinä kuullut eikä olis tullu mieleenkään et joku vois tollasta tehdä.
        Tämä on ihan asiallinen ihmettely, ku en tiedä.

• Neloselta
        tietämätön2 kirjoitti:

Hei, mistä ihmeestä te tollasiakin asioita opitte??? En ole ikinä kuullut eikä olis tullu mieleenkään et joku vois tollasta tehdä.
        Tämä on ihan asiallinen ihmettely, ku en tiedä.

Neloselta tuli joskus sellainen ohjelma, jossa joku terapeutti/psykologi järjesteli parisuhteita kuntoon ja laati piristäviä seksileikkejä ja pelejä pareille. Naisten G-pisteestä puhuttaessa selitettiin, että miehilläkin on vastaava "piste" eli eturauhanen.

• M-30
        Lypsäjä kirjoitti:

Me ollaan kokeiltu tätä lypsämistä. Vähän on vielä hakusessa. Osaisiko joku harjaantunut vielä kertoa tarkemmin oikean kohdan. Tunteeko mies selvästi sen eturauhasen? Entä miten nainen tuntee sen, että on oikeassa kohdassa?

Toinen kysymys olisi, että miten estää orgasmin tulon samaan aikaan? Saako penis seisoa kun hieroo eturauhasta?

• jess

eli fistailun yhteydessä alkaa usein spermat valumaan ihan itsestään. En tiedä tarkkaan sitä kohtaa jota tulee hieroa, mutta ainakin nyrkkipanossa mulla spermaa tulee, ja tosiaan sitä valuu jonkin aikaa, ja tuntuu mielettömän hienolta !!!!
      oisko joku halukas kokeilemaan, oon varattu, terve, kokeilunhaluinen, mukava mies. Vaimolle näistä on turha puhua, mutta jos ketä kiinnostaa, niin lisäinfoa ja muuta kivaa ;)
      [email protected]

• Gynekologi.

...käyttää kertakäyttöisiä muovikäsineitä?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe