Telian palvelu

Anonyymi

Kuinka tänä päivänä asiakaspalvelu toimii. Menin Telian liikkeeseen..ostin uuden puhelimen..ei kerrottu jotta 3 vrk tuotava takaisin jos viallinen. Minulla oli ostopäivästä 7 vrk tulossa asentaja kotiin. Ei lähtenyt lataamaan ollenkaan...kuumeni tulikuumaksi. Vein puhelimen liikkeeseen..pyysin tilalle samanlaista tilalle..ei voinut antaa...rikkinäinen lähti huoltoon. Varalle joku vanha Rämö...josta vaati maksua 10 e. Kielenkäyttö tytöllä oli halpamaista...ei yhtään palvelualtis.. olisin mieluiten ottanut rahat ja lähtenyt...ei käy. Kyllä puoliväkisin vaihtoi liittymäni kalliimpaan...liittymän vaihto 5 e.....uusi sim 5 e. Tästä firmasta on päästävä eroon. Tyttö vielä kysy...olenko käyttänyt puhelinta...haloo...jos ei virtaa eikä käynnistynyt ollenkaan....kuinka olisin voinut käyttää.

12

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Skeida liittymä muutenkin huono kuuluvuus ja näkyvyys! Ja luurit sekundoja että saavat rumpalata niit.

    • Anonyymi

      Olet hyväuskoinen kaiken uskova puolustuskyvytön hölmö. Mene udestaan liikkeeseen ja hoida asia kuntoon asialisesti. Ota kuka tahansa täysijärkinen aikaihminen mukaasi. Älä edes kuuntele niiden huijarimyyjien puheita. Koulutettuja valehtelijoita. Älä luovuta ja nosta asteittainen äänen tasoasi. Pyydä tarvittaessa apua muilta asiakkailta.

      Sinun ei tietystikään tarvitse maksaa mitään viallisen tuoteen vaihtamisesta uuteen. Saat kaikki huijatut rahasi takaisin ilman mitään ongelmia.

      Ja kukaan ei tietystikään pakkomyy kenellekään yhtikäs mitään. Oletko eri mieltä?

      • Anonyymi

        Mitään ei tarvii maksaa, mutta liikkeellä on ensisijaisesti oikeus korjata tuote sen sijaan, että antaisivat uuden tilalle. Osa kaupoista on toki vapaaehtoisesti tätä hövelimpiä.


    • Anonyymi

      Eikö tuotteilla ole aina 30 päivän palautusoikeus? Kirjoitusvirhe ilmeisesti toi 3 vrk?

      • Anonyymi

        Huijarit tunnistavat kaiken uskovat huijattavat. Valehteleminen on Suomessa sallittua, jos puolustuskyvytön uhri uskoo kaiken. Jokainen tapaus on Telian mukaan ensimmäinen tietoon tullut! Ei koskaan ikinä aikaisemmin ole tapahtunut vastaavaa ...


      • Anonyymi

        Ei ole.
        Lain mukaan koti- ja etämyynnissä on 14 vuorokauden kaupan peruuttamisoikeus. Tämä siis koskee esim. verkkokauppoja ja puhelinmyyntiä, mutta ei myymälästä ostettuja tuotteita.

        Moni kauppa antaa vapaaehtoisesti palautusoikeuden joksikin aikaa (joskus pitkänkin), mutta läheskään kaikki eivät niin tee, eikä niillä ole velvollisuutta siihen.


      • Anonyymi

        Myyjä ei sanonut minulle ostopäivänä mitään mahdollisesta palautuksesta...kun vein täysin uuden käyttämättömän rikkinäisen puhelimen liikkeeseen...oli toinen myyjä...joka sanoi että olis pitänyt tuoda 3 vrk aikana...olisin saanut uuden tilalle. Mistä minä sitä tiesin...olisin kokeillut heti kotiin tultua. Soitin telian asiakaspalveluun...sanottiin että olis täytynyt myyjän antaa minulle uusi tilalle. Tämä on asiakkaan pomputusta. Kaksi viikkoa ostopäivästä kulunut...minulle jäi käteen 30 euron suojakuoret. Puhelin on huollossa...ei ole tehty mitään. Myyjä tyttö teki yksin päätöksen...naama ei miellyttänyt. Laittoi monisairaan mummon lisäkärsimyksiin. En tiedä mitä tekis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.
        Lain mukaan koti- ja etämyynnissä on 14 vuorokauden kaupan peruuttamisoikeus. Tämä siis koskee esim. verkkokauppoja ja puhelinmyyntiä, mutta ei myymälästä ostettuja tuotteita.

        Moni kauppa antaa vapaaehtoisesti palautusoikeuden joksikin aikaa (joskus pitkänkin), mutta läheskään kaikki eivät niin tee, eikä niillä ole velvollisuutta siihen.

        Näin se menee ohjeen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjä ei sanonut minulle ostopäivänä mitään mahdollisesta palautuksesta...kun vein täysin uuden käyttämättömän rikkinäisen puhelimen liikkeeseen...oli toinen myyjä...joka sanoi että olis pitänyt tuoda 3 vrk aikana...olisin saanut uuden tilalle. Mistä minä sitä tiesin...olisin kokeillut heti kotiin tultua. Soitin telian asiakaspalveluun...sanottiin että olis täytynyt myyjän antaa minulle uusi tilalle. Tämä on asiakkaan pomputusta. Kaksi viikkoa ostopäivästä kulunut...minulle jäi käteen 30 euron suojakuoret. Puhelin on huollossa...ei ole tehty mitään. Myyjä tyttö teki yksin päätöksen...naama ei miellyttänyt. Laittoi monisairaan mummon lisäkärsimyksiin. En tiedä mitä tekis.

        Ei ole olemassa mitään 3 vrk sääntöä. Kaikki toimii ihan kuten ruoka- ja vaatekaupassakin. Kaikkien viallisten tuotteiden tilalle saa aina automaattisesti uuden. Mikä on epäselvää? Ei ruotsalaisten yritysten palvelluksessa ole rehellisiä provisiopalkkaisia työntekijöitä. Kyllä heidät potkitaan jo koeajalla ulos. Jos joku uskoo myyjien puheita, jotain on mennyt todella pahasti pieleen kotikasvatuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään 3 vrk sääntöä. Kaikki toimii ihan kuten ruoka- ja vaatekaupassakin. Kaikkien viallisten tuotteiden tilalle saa aina automaattisesti uuden. Mikä on epäselvää? Ei ruotsalaisten yritysten palvelluksessa ole rehellisiä provisiopalkkaisia työntekijöitä. Kyllä heidät potkitaan jo koeajalla ulos. Jos joku uskoo myyjien puheita, jotain on mennyt todella pahasti pieleen kotikasvatuksessa.

        Kuule ei tullut automaattisesti tilalle uutta...eikä rahoja takaisin. Telia on tässä rikollinen ...seuraa kyllä muutoksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ei tullut automaattisesti tilalle uutta...eikä rahoja takaisin. Telia on tässä rikollinen ...seuraa kyllä muutoksia...

        Olen vaihtanut jo ajat sitten pois tältä rikolliselta Telialta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ei tullut automaattisesti tilalle uutta...eikä rahoja takaisin. Telia on tässä rikollinen ...seuraa kyllä muutoksia...

        Kyllä tulee kun pyytää. Saat kaikki huijatut rahasi takaisin. Varmasti. Pitää olla tiukkana ja tarvittaessa korottaa äänentasoa asteittain.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe