Telian palvelu

Anonyymi

Kuinka tänä päivänä asiakaspalvelu toimii. Menin Telian liikkeeseen..ostin uuden puhelimen..ei kerrottu jotta 3 vrk tuotava takaisin jos viallinen. Minulla oli ostopäivästä 7 vrk tulossa asentaja kotiin. Ei lähtenyt lataamaan ollenkaan...kuumeni tulikuumaksi. Vein puhelimen liikkeeseen..pyysin tilalle samanlaista tilalle..ei voinut antaa...rikkinäinen lähti huoltoon. Varalle joku vanha Rämö...josta vaati maksua 10 e. Kielenkäyttö tytöllä oli halpamaista...ei yhtään palvelualtis.. olisin mieluiten ottanut rahat ja lähtenyt...ei käy. Kyllä puoliväkisin vaihtoi liittymäni kalliimpaan...liittymän vaihto 5 e.....uusi sim 5 e. Tästä firmasta on päästävä eroon. Tyttö vielä kysy...olenko käyttänyt puhelinta...haloo...jos ei virtaa eikä käynnistynyt ollenkaan....kuinka olisin voinut käyttää.

12

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Skeida liittymä muutenkin huono kuuluvuus ja näkyvyys! Ja luurit sekundoja että saavat rumpalata niit.

    • Anonyymi

      Olet hyväuskoinen kaiken uskova puolustuskyvytön hölmö. Mene udestaan liikkeeseen ja hoida asia kuntoon asialisesti. Ota kuka tahansa täysijärkinen aikaihminen mukaasi. Älä edes kuuntele niiden huijarimyyjien puheita. Koulutettuja valehtelijoita. Älä luovuta ja nosta asteittainen äänen tasoasi. Pyydä tarvittaessa apua muilta asiakkailta.

      Sinun ei tietystikään tarvitse maksaa mitään viallisen tuoteen vaihtamisesta uuteen. Saat kaikki huijatut rahasi takaisin ilman mitään ongelmia.

      Ja kukaan ei tietystikään pakkomyy kenellekään yhtikäs mitään. Oletko eri mieltä?

      • Anonyymi

        Mitään ei tarvii maksaa, mutta liikkeellä on ensisijaisesti oikeus korjata tuote sen sijaan, että antaisivat uuden tilalle. Osa kaupoista on toki vapaaehtoisesti tätä hövelimpiä.


    • Anonyymi

      Eikö tuotteilla ole aina 30 päivän palautusoikeus? Kirjoitusvirhe ilmeisesti toi 3 vrk?

      • Anonyymi

        Huijarit tunnistavat kaiken uskovat huijattavat. Valehteleminen on Suomessa sallittua, jos puolustuskyvytön uhri uskoo kaiken. Jokainen tapaus on Telian mukaan ensimmäinen tietoon tullut! Ei koskaan ikinä aikaisemmin ole tapahtunut vastaavaa ...


      • Anonyymi

        Ei ole.
        Lain mukaan koti- ja etämyynnissä on 14 vuorokauden kaupan peruuttamisoikeus. Tämä siis koskee esim. verkkokauppoja ja puhelinmyyntiä, mutta ei myymälästä ostettuja tuotteita.

        Moni kauppa antaa vapaaehtoisesti palautusoikeuden joksikin aikaa (joskus pitkänkin), mutta läheskään kaikki eivät niin tee, eikä niillä ole velvollisuutta siihen.


      • Anonyymi

        Myyjä ei sanonut minulle ostopäivänä mitään mahdollisesta palautuksesta...kun vein täysin uuden käyttämättömän rikkinäisen puhelimen liikkeeseen...oli toinen myyjä...joka sanoi että olis pitänyt tuoda 3 vrk aikana...olisin saanut uuden tilalle. Mistä minä sitä tiesin...olisin kokeillut heti kotiin tultua. Soitin telian asiakaspalveluun...sanottiin että olis täytynyt myyjän antaa minulle uusi tilalle. Tämä on asiakkaan pomputusta. Kaksi viikkoa ostopäivästä kulunut...minulle jäi käteen 30 euron suojakuoret. Puhelin on huollossa...ei ole tehty mitään. Myyjä tyttö teki yksin päätöksen...naama ei miellyttänyt. Laittoi monisairaan mummon lisäkärsimyksiin. En tiedä mitä tekis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.
        Lain mukaan koti- ja etämyynnissä on 14 vuorokauden kaupan peruuttamisoikeus. Tämä siis koskee esim. verkkokauppoja ja puhelinmyyntiä, mutta ei myymälästä ostettuja tuotteita.

        Moni kauppa antaa vapaaehtoisesti palautusoikeuden joksikin aikaa (joskus pitkänkin), mutta läheskään kaikki eivät niin tee, eikä niillä ole velvollisuutta siihen.

        Näin se menee ohjeen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjä ei sanonut minulle ostopäivänä mitään mahdollisesta palautuksesta...kun vein täysin uuden käyttämättömän rikkinäisen puhelimen liikkeeseen...oli toinen myyjä...joka sanoi että olis pitänyt tuoda 3 vrk aikana...olisin saanut uuden tilalle. Mistä minä sitä tiesin...olisin kokeillut heti kotiin tultua. Soitin telian asiakaspalveluun...sanottiin että olis täytynyt myyjän antaa minulle uusi tilalle. Tämä on asiakkaan pomputusta. Kaksi viikkoa ostopäivästä kulunut...minulle jäi käteen 30 euron suojakuoret. Puhelin on huollossa...ei ole tehty mitään. Myyjä tyttö teki yksin päätöksen...naama ei miellyttänyt. Laittoi monisairaan mummon lisäkärsimyksiin. En tiedä mitä tekis.

        Ei ole olemassa mitään 3 vrk sääntöä. Kaikki toimii ihan kuten ruoka- ja vaatekaupassakin. Kaikkien viallisten tuotteiden tilalle saa aina automaattisesti uuden. Mikä on epäselvää? Ei ruotsalaisten yritysten palvelluksessa ole rehellisiä provisiopalkkaisia työntekijöitä. Kyllä heidät potkitaan jo koeajalla ulos. Jos joku uskoo myyjien puheita, jotain on mennyt todella pahasti pieleen kotikasvatuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään 3 vrk sääntöä. Kaikki toimii ihan kuten ruoka- ja vaatekaupassakin. Kaikkien viallisten tuotteiden tilalle saa aina automaattisesti uuden. Mikä on epäselvää? Ei ruotsalaisten yritysten palvelluksessa ole rehellisiä provisiopalkkaisia työntekijöitä. Kyllä heidät potkitaan jo koeajalla ulos. Jos joku uskoo myyjien puheita, jotain on mennyt todella pahasti pieleen kotikasvatuksessa.

        Kuule ei tullut automaattisesti tilalle uutta...eikä rahoja takaisin. Telia on tässä rikollinen ...seuraa kyllä muutoksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ei tullut automaattisesti tilalle uutta...eikä rahoja takaisin. Telia on tässä rikollinen ...seuraa kyllä muutoksia...

        Olen vaihtanut jo ajat sitten pois tältä rikolliselta Telialta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ei tullut automaattisesti tilalle uutta...eikä rahoja takaisin. Telia on tässä rikollinen ...seuraa kyllä muutoksia...

        Kyllä tulee kun pyytää. Saat kaikki huijatut rahasi takaisin. Varmasti. Pitää olla tiukkana ja tarvittaessa korottaa äänentasoa asteittain.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe