Sähköpanta?

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia sähköpannasta? Ja millaiselta tuntuu saada sähköä? Millainen sähköpanta olisi hyvä? Olen ajatellut hankkia sellaisen orjalleni jolla voisin käskyttää ilman suullista käskyttämistä. Hän tekee vähän huonosti annetut käskyt. Niin sähköllä voisi antaa vähän potkua tottelevaisuuteen.

7

454

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin koirilla sähköpannan käyttö on kielletty Suomessa

    • Anonyymi

      tuo on hyvä pointti. Hyvä domina kokeilee sitä itseensä ennen kuin laittaa orjalle. Olen kokeillu kaikkia mitä teen orjalle. Varmasti tiedän mitä teen. Olen ollut viitisen vuotta sub-girl niin tiedän mitä teen. Ei tarvi tulla kommentoimaan tyhmiä. Vaan asiallisia vastauksia!!!!!!

      • Just noin se pitää mennä. Omakohtaisen kokemisen kautta. Oman pään ajattelu on melkoisen kehnoa. Kokemusta pitää olla.


    • Anonyymi

      Noin oikea domina toimii. Mutta ei ole kukaan vissiin kokeilu sähköpantaa?

    • Anonyymi

      Valtiattareni panee minut pitämään koiran kaulapantaa, mutta sähköpannasta ei ole kokemusta. Lisäksi Valtiatar on pannut pippelini siveysvyöhön.
      Tiedän kokemuksesta, että tottelen käskyjä paremmin kun orjan pippelini on siveysvyössä.
      Valtiatar piiskaa minua jatkuvasti, niin tottelevaisuuteni orjana pysyy.

    • Joskus taannoin kun niitä sai vielä koirilla köyttä, tuli kokeiltua. Matalalla teholla hyvinkin epämieluisa, mutta siedettävä. Kovemmilla tehoilla alkoi jo tuntua kädessäkin pitäessä muuallakin kuin vaan antureiden kohdalla. Eli jos jostain sellasta saa vielä tilattua, ehdottomasti säädettävä voimakkuus.

      • koirilla #köyttä#,tuli kokeiltua.
        Siis käyttää


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansanedustaja vähättelee raakkutuhoa

      On ihan käsittämätöntä, että muuten niin ryhtilinjan puolueen jäsen vähättelee luonnonsuojelua ! Minäkin vastustan hait
      Maailman menoa
      337
      3519
    2. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      54
      1658
    3. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      35
      1621
    4. Mulle ei oo ketään missään

      Että turha tässä on enää ikävöidä mitään. Masennun lopullisesti ja häviän tältä planeetalta.
      Ikävä
      175
      1351
    5. Laita kaivattusi

      Sukunimen ensimmäinen kirjain tähän. Katsotaan tuleeko osumia. 🙂
      Ikävä
      55
      1331
    6. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      25
      1221
    7. Vaikenen vaikka

      haluaisin sanoa sinulle niin paljon.
      Ikävä
      96
      1137
    8. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      44
      1067
    9. Mietin vain että

      tuleeko tästä koskaan mitään enempää? Tuntuu kuin menisin oravanpyörässä ympyrää. Toivon jotakin paljon enemmän.
      Tunteet
      10
      1009
    10. Hei ottaako joku vielä

      Pullavaa? ......
      Ikävä
      26
      929
    Aihe