Se on Jeesuksen kehotus!
Jos olette Jeesukseen uskovia, kuten väitätte, teillä ei ole muuta vaihtoehtoa. Muutoin myrkytätte oman sielunne vihalla ja katkeruudella!
Antakaa toisillenne sydämestämme anteeksi!
16
204
Vastaukset
- Anonyymi
”Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."
Matt 18:35
Lue edeltävät jakeet, miten käy.- Anonyymi
Juuri niin!
- Anonyymi
Sekin on sitä Jeesuksen seuraamista!
- Anonyymi
Nimenomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan!
Kyllä vaan!
- Anonyymi
”Ja kun te seisotte ja rukoilette, niin antakaa anteeksi, jos kenellä teistä on jotakin toistansa vastaan, että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaisi teille anteeksi teidän rikkomuksenne."
- Anonyymi
Nämä ovat Jeesuksen sanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat Jeesuksen sanoja.
Siksipä erittäin varteenotettavia! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksipä erittäin varteenotettavia! 😁
”Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”
Aamen!
- Anonyymi
Niin, se on Jumalan tahto.
- Anonyymi
Mitä on sydämestään anteeksi antaminen. Kuinka se onnistuu? Mitä pitäisi tuntea?
- Anonyymi
Se on sitä, ettei vain huulillaan anna anteeksi, vaan kaikella tahdollaan. Jos anteeksiantamattomuus ja katkeruus uudelleen pyrkivät sisimpään, pitää antaa anteeksi uudestaan ja pyytää myös Jumalaa antamaan voimaa siihen.
- Anonyymi
Jeesuksen tahto olkoon sydämemme intohimo!
- Anonyymi
Jeesus kehotti myös siunaamaan!
- Anonyymi
Se on Jumalan hyvä tahto.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734