Mikä on yleisin kieli Ruotsin esikouluissa? Ruotsin kieli? Ehei, vaan arabian kieli. Yllätyitkö? Minä en. Joku käsittämätän vimma ajaa länsimaata muslimisoimaan oman maansa, joka lopulta on lähes kokonaisuudessaa juuri sitä, mistä mm. YLE on kieltäytynyt uutisoimasta. Voi hyvä ihme! ><
Ruotsin esikoulujen yleisin kieli?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla arabia, mutta se on kohta aivan varma,että yleisin uskonto kouluissa on Islam.
- Anonyymi
Onhan tuo järkytys, että jo NYT tilanne on tuollainen!?
Mikä kertoo, että syntyvyystilastot ovat varmaan jo kääntyneet Ruotsissa. Saksassa syntyneistä jo lähes puolet on mamutaustaisia. Ruotsissa näköjään jo yli! - Anonyymi
Linkki faktatietoon tai lähteeseen. Muute hienokin kirjoitus on yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Jokainen epäilijä voi tehdä itsekin selvitystyötä, jopa sekunneissa, mutta kun ovat laiskoja itse tekemään mitään, ja lisäksi tämä "todisteiden kerjääminen" on myös tapa vittuilla.
- Anonyymi
YÖK! oksennetaan kaikki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen epäilijä voi tehdä itsekin selvitystyötä, jopa sekunneissa, mutta kun ovat laiskoja itse tekemään mitään, ja lisäksi tämä "todisteiden kerjääminen" on myös tapa vittuilla.
Ei ole. Fiksua on laittaa faktatieto tai linkki lähdemateriaaliin. Jopa tyhmemmätkin tajuavat ja toimivat niin. Jos ei ole faktatietoa tai lähdettä, niin voi, voi. Ei kukaan sellaista reppanaa ukso.
- Anonyymi
Ruotsin toiseksi puhutuin kieli oli suomen kieli. Arvatkaa onko enää? Ei niin. Jo yli neljä vuotta sitten arabian kieli kiilasi kakkoseksi. Kehityssuunta on selvä (mikäli asiaan ei puututa): se on kohta puhutuin kieli Ruotsissa.
- Anonyymi
Käykö kateeksi?
- Anonyymi
Ruotsissa on kainen maalaisia esikouluja.
on myös suomen kielisiä esikouluja ympäri Ruotsia.- Anonyymi
Mutta eipä ole Ahneidenmaalla suomenkielisiä kouluja tai muitakaan laitoksia!? Vaikka se kuuluu Suomeen! Kaikilla muilla maailman kielillä voi perustaa kouluja, lehtiä tai seurakuntia.
Eli affenat sortavat ekslusiivisesti vain suomen kieltä ja suomenkielisiä asukkaitaan. Missään muussa maailman maassa ei voisi moista kuvitella tapahtuvan.
Koska Suomi on svekokratia eli meitä hallitsee ruotsinmielinen eliitti. - Anonyymi
Ei yhtään kiinnosta se mitä Ruotsissa on. Kanadalaistutkija Howard Duncanin mukaan Ruotsi on malliesimerkki epäonnistuneen politiikan maasta. Siellä maahanmuuttoasioita ohjaa moraalinen auttamisenhalu, joka johtaa helposti ongelmiin.
Suomen pitää ajaa omaa etuaan maahanmuuttopolitiikassaan, kehottaa Howard Duncan. Humanitaaristen arvojen sijaan pitäisi painottaa taloudellista hyötyä, eikä miettiä moraalia tai humanitäärisyytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään kiinnosta se mitä Ruotsissa on. Kanadalaistutkija Howard Duncanin mukaan Ruotsi on malliesimerkki epäonnistuneen politiikan maasta. Siellä maahanmuuttoasioita ohjaa moraalinen auttamisenhalu, joka johtaa helposti ongelmiin.
Suomen pitää ajaa omaa etuaan maahanmuuttopolitiikassaan, kehottaa Howard Duncan. Humanitaaristen arvojen sijaan pitäisi painottaa taloudellista hyötyä, eikä miettiä moraalia tai humanitäärisyytä.Kauankohan ruotsalaiset enää viitsivät elättää arabeja?
Suomen kannattaisi lopettaa vastaava kehitys täällä jo alkuunsa, kun se vielä on helppoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104