Totuus on! Eduskunta suunnittelee tekevänsä työttömyysluvut pienemmäksi. Todellakin tekevät kun työttömät koulutukseen. Työttömät koulutuksessa ovat opiskelijoita, eivät työttömiä. Tuolla riittäisi kunnissa metsän harvennusta työttömille. Siitä harjoittelua ja työ touhua, jos homma ei kiinnosta niin ei päivärahaa. Vihdin kunnallakin riittää harvennettavaa metsää Vihdin koville työttömille miehille. Monella muullakin kunnalla olisi hommia työmille.
Työttömät työhön.
9
121
Vastaukset
- Anonyymi
Metsätyökin hyvää työtä, järkeä pitää osata käyttää työnsä suunnittelussa ja työvälineiden käytössä, saa myös fyysistä liikuntaa ja raikasta ilmaa keuhkoihin ja aivoihin luonnossa tupakansavun ja huumepöllyjen sijaan. Nuorten hyvä fundeerata omia hyviä vahvuuksiaan, ominaisuuksiaan ja kouluttautua itselle sopivalle alalle, jolta löytyy myös töitä. Nuorille tulee aikuisten, yhteiskunnan antaa hyviä mahdollisuuksia kehittyä elämässä parempaan ja ansaita oma elantonsa. Ahkeruus kovankin onnen voittaa. Vastuullinen, viisas työnteko tekijäänsä kiittää.
- Anonyymi
Kyllä varmaan noihin metsurin palkalla tulijoita on.On viisasta ottaa koulutettua väkeä niin on turvallista.Koulutettu henkilöhän saa ammattihenkilön palkankin.
- Anonyymi
Tän topicin aloittajalle:
Kuinka monen paikkakunnan suomi24-ketjuun olet oikein spämminyt tätä samaa aloitusta? copy-pastea osaat ainakin käyttää!
Mitä tulee itse asiaan, vaikuttaa siltä että tässä halutaan vain kaunistella tilastoja samalla tapaa, kuin aiemmin on aina käytetty "työharjoittelua" tai "työkokeilua", jotta saadaan "työtön" pois.- Anonyymi
Metsurit on Helsingin kaupungin Staran yberkorruptoitunutta, rikollista porukkaa. Taustalla talousrikoksia sun muita.
- Anonyymi
Näin tässä valtakunnassa hoidetaan työllisyyttä.
Duunarit ulos ja pomoille tulos.
https://bbs.io-tech.fi/threads/yt-tae-pukkaa-ja-suomi-nousuun.1075/page-4 - Anonyymi
Juuri niin. Eipä ole ihme että valtiolla on paljon velkaa kun sillä on kuitenkin varaa elättää suurta joukkoa näitä kyliä kierteleviä ihmisiä joita työnteko tai opiskelu ei tunnu kiinnostavan pätkääkään. Koskahan tässä maassa lopultakin aletaan tajuamaan, että se ei ainoastaan tule kalliiksi veronmaksajille, mutta myös passivoi, sekä altistaa nämä henkilöt epämääräiselle elämäntyylille, jossa alkoholi, huumeet ja rikollisuus ovat uhkana. Miksi Suomen valtio sensijaan että se pyrkisi auttamaan näitä ihmisiä tulemaan vastuuntuntoiseksi kansalaiseksi, passivoikin heitä tällä väärällä ja järjenvastaisella politiikalla. Ei siis tukia tai avustuksia ilman työn tai yhteiskunta palveluksen vaatimusta jonka tulisi olla aina suhteutettu henkilön saamiin korvauksiin. Työhön kykenemättömät sairaat ovat tietysti eri asia.
- Anonyymi
Vihti avoimeksi kaikille tänne tulijoille. Kansalaispalkka kaikille, se on ainut asia mikä toimii tulevaisuudessa. VIHTI NOUSUUN!!!!
- Anonyymi
Nykyään kuskaan koululaisia 16 1 paikkaisella pienoislinja-autolla vihdissä ja välillä Lohjalla, niin 8-15v huutelevat että vietkö kotiin (niillä on matkaa pari kilsaa) asti kun illalla on kovat säpä, futis, lätkä treenit. Nyt kun olen tarkkaillut noiden koululaisten toimintaa jo 10 vuoden ajan niin isit kuskas treenikseen tai meikä matsiin, niin isit kantoi lätkä veskan hallille Lohjan isit toimi noin/muut. Nyt kun olen katsellut silloisia teinejä ja nuoria mitä 10 vuotta takaperin kuskasin. Hyvät oli lähtökohdat ei ollut rahasta kiinni. Ne sanovat että nykyään ei enää mikään paska, eikä muukaan kiinnosta ja haista vittu. Lapset on vanhempien näköisiä ja avioeroja tuli viime/edellis syksyn aikana Vihdin kokoisessa läntissä 6 kpl. Pienet 6-8 vuotiaat ihmettelee että Faija huutaa eikä viihdy himassa ja velkaa on 100000€ tuhansia. Nyky maailmassa saisi tulla stoppi!
- Anonyymi
Valtakunnassa reilut 350 000 työtöntä.
Noin 140 000 lomautettua.
Valtion velka kohta 200 miljardia.
Ainoa mikä täällä nousee on valtion velka ja työttömyys.
Näin suomi nousuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579