Työttömät työhön.

Anonyymi

Totuus on! Eduskunta suunnittelee tekevänsä työttömyysluvut pienemmäksi. Todellakin tekevät kun työttömät koulutukseen. Työttömät koulutuksessa ovat opiskelijoita, eivät työttömiä. Tuolla riittäisi kunnissa metsän harvennusta työttömille. Siitä harjoittelua ja työ touhua, jos homma ei kiinnosta niin ei päivärahaa. Vihdin kunnallakin riittää harvennettavaa metsää Lohjan koville työttömille miehille. Monella muullakin kunnalla olisi hommia työttömille.

8

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ottais mallia tosimiehest.

• Anonyymi

Mutta kun me yksinäiset viedään kaikki. :(

• Anonyymi

Mä oon kaikessa niin paljon parempi kuin te yksinäiset juorupukit,,Siksi helppo juoruta kun ette tajuu mstään mitään!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon kaikessa niin paljon parempi kuin te yksinäiset juorupukit,,Siksi helppo juoruta kun ette tajuu mstään mitään!!

Miksi anhehtia työtä kun pysyy sitä köyhänä muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi anhehtia työtä kun pysyy sitä köyhänä muutenkin.

Voitaisiinko työttömät velvoittaa vuolemaan veneentappeja?

• Anonyymi

Juuri niin. Eipä ole ihme että valtiolla on paljon velkaa kun sillä on kuitenkin varaa elättää suurta joukkoa näitä kyliä kierteleviä ihmisiä joita työnteko tai opiskelu ei tunnu kiinnostavan pätkääkään. Koskahan tässä maassa lopultakin aletaan tajuamaan, että se ei ainoastaan tule kalliiksi veronmaksajille, mutta myös passivoi, sekä altistaa nämä henkilöt epämääräiselle elämäntyylille, jossa alkoholi, huumeet ja rikollisuus ovat uhkana. Miksi Suomen valtio sensijaan että se pyrkisi auttamaan näitä ihmisiä tulemaan vastuuntuntoiseksi kansalaiseksi, passivoikin heitä tällä väärällä ja järjenvastaisella politiikalla. Ei siis tukia tai avustuksia ilman työn tai yhteiskunta palveluksen vaatimusta jonka tulisi olla aina suhteutettu henkilön saamiin korvauksiin. Työhön kykenemättömät sairaat ovat tietysti eri asia.

• Anonyymi

Vaihteeksi järkevää tekstiä.

• Anonyymi

Nykyään kuskaan koululaisia 16 1 paikkaisella pienoislinja-autolla vihdissä ja välillä Lohjalla, niin 8-15v huutelevat että vietkö kotiin (niillä on matkaa pari kilsaa) asti kun illalla on kovat säpä, futis, lätkä treenit. Nyt kun olen tarkkaillut noiden koululaisten toimintaa jo 10 vuoden ajan niin isit kuskas treenikseen tai meikä matsiin, niin isit kantoi lätkä veskan hallille Lohjan isit toimi noin/muut. Nyt kun olen katsellut silloisia teinejä ja nuoria mitä 10 vuotta takaperin kuskasin. Hyvät oli lähtökohdat ei ollut rahasta kiinni. Ne sanovat että nykyään ei enää mikään paska, eikä muukaan kiinnosta ja haista vittu. Lapset on vanhempien näköisiä ja avioeroja tuli viime/edellis syksyn aikana Vihdin kokoisessa läntissä 6 kpl. Pienet 6-8 vuotiaat ihmettelee että Faija huutaa eikä viihdy himassa ja velkaa on 100000€ tuhansia. Nyky maailmassa saisi tulla stoppi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4502
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1689
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      89
      1185
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59