Jääkiekkoa

Hönttä

Perjantaina tulee taas jotain jääkiekkoa ja Emmerdalea ei ollenkaan. Erikseen on urheilukanavat ja plussa-lisäkanavat, mutta niitä ei vain käytetä niin kuin niitä pitäisi.

Jääkiekossa voisi hyvin laittaa playoffsit ja loppuottelun kokonaan vain maksukortilla näkyväksi. Jääkiekkoa seuraavat haluavat kuitenkin nähdä eniten nuo jännittävät loppupelit, joten varmasti menisivät maksukortit kaupaksi. Ja ne jotka eivät kääkiekosta välitä, voisivat edelleen seurata lempiohjelmiaan niideen omilla paikoillaan.

9

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tylsää aina missata omat ohjelmat jonkun lätkän tai formulan takia...

      • Hönttä

        Itse jopa seuraan noita formulakisoja, mutta eihän perjantaisin tule kuin jotkut harjoitukset. Ei edes aika-ajoja. Nekään ei edes suorana lähetyksenä ja silti pitää laittaa toisen ohjelman paikalle.


      • Hönttä kirjoitti:

        Itse jopa seuraan noita formulakisoja, mutta eihän perjantaisin tule kuin jotkut harjoitukset. Ei edes aika-ajoja. Nekään ei edes suorana lähetyksenä ja silti pitää laittaa toisen ohjelman paikalle.

        Luin just lehdestä, et 1.4 tulis emerin kohdalla pajatsoa!! Siis onko toi aprillipila??


      • Hönttä
        Flonkku kirjoitti:

        Luin just lehdestä, et 1.4 tulis emerin kohdalla pajatsoa!! Siis onko toi aprillipila??

        Formulaharjoitukset sieltä taas tulee emmen tilalla ja vasta sen jälkeen tulee tämä pajatson MM. Näin on ainakin merkitty niihin tietoihin, jotka itse löysin nyt pikaisella etsinnällä.


      • Hönttä kirjoitti:

        Formulaharjoitukset sieltä taas tulee emmen tilalla ja vasta sen jälkeen tulee tämä pajatson MM. Näin on ainakin merkitty niihin tietoihin, jotka itse löysin nyt pikaisella etsinnällä.

        Mut silti, jotain muuta ku sitä mitä pitäis ni tulee kuitenkin...


      • Flonkku kirjoitti:

        Mut silti, jotain muuta ku sitä mitä pitäis ni tulee kuitenkin...

        .. kanavat vaan riitä, vaan aina sitä urheilua tunketaan suosikkisarjojen tilalle.
        Onneksi meidän perheessä ei ole urheiluhulluja.. enää. Tekee pahaa kuullakaan urheiluruudun tunnari.


    • koira

      ja kauniit ja rohkeat tulee aina ajallaan...

      • Jussi

        FST:n ohjelmat eivät myöskään siirry koskaan minkään tieltä.


    • ryysytar

      En koe lätkää mitenkään häiritseväksi.

      Tosin kuulun niihin joilla on nuo mainitut maksukortit voidakseni katsoa lisää lätkää.

      Uskoisin, että on myöskin ohjelmapoliittinen valinta näyttää lätkää maksuttomilla kanavilla.

      Toisaalta kaikki kanavathan voisi olla maksullisia ja ihmiset maksaisivat vain niistä joita katsovat, näin päästäisiin TV-luvasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe