Perjantaina tulee taas jotain jääkiekkoa ja Emmerdalea ei ollenkaan. Erikseen on urheilukanavat ja plussa-lisäkanavat, mutta niitä ei vain käytetä niin kuin niitä pitäisi.
Jääkiekossa voisi hyvin laittaa playoffsit ja loppuottelun kokonaan vain maksukortilla näkyväksi. Jääkiekkoa seuraavat haluavat kuitenkin nähdä eniten nuo jännittävät loppupelit, joten varmasti menisivät maksukortit kaupaksi. Ja ne jotka eivät kääkiekosta välitä, voisivat edelleen seurata lempiohjelmiaan niideen omilla paikoillaan.
Jääkiekkoa
9
896
Vastaukset
Tylsää aina missata omat ohjelmat jonkun lätkän tai formulan takia...
- Hönttä
Itse jopa seuraan noita formulakisoja, mutta eihän perjantaisin tule kuin jotkut harjoitukset. Ei edes aika-ajoja. Nekään ei edes suorana lähetyksenä ja silti pitää laittaa toisen ohjelman paikalle.
Hönttä kirjoitti:
Itse jopa seuraan noita formulakisoja, mutta eihän perjantaisin tule kuin jotkut harjoitukset. Ei edes aika-ajoja. Nekään ei edes suorana lähetyksenä ja silti pitää laittaa toisen ohjelman paikalle.
Luin just lehdestä, et 1.4 tulis emerin kohdalla pajatsoa!! Siis onko toi aprillipila??
- Hönttä
Flonkku kirjoitti:
Luin just lehdestä, et 1.4 tulis emerin kohdalla pajatsoa!! Siis onko toi aprillipila??
Formulaharjoitukset sieltä taas tulee emmen tilalla ja vasta sen jälkeen tulee tämä pajatson MM. Näin on ainakin merkitty niihin tietoihin, jotka itse löysin nyt pikaisella etsinnällä.
Hönttä kirjoitti:
Formulaharjoitukset sieltä taas tulee emmen tilalla ja vasta sen jälkeen tulee tämä pajatson MM. Näin on ainakin merkitty niihin tietoihin, jotka itse löysin nyt pikaisella etsinnällä.
Mut silti, jotain muuta ku sitä mitä pitäis ni tulee kuitenkin...
Flonkku kirjoitti:
Mut silti, jotain muuta ku sitä mitä pitäis ni tulee kuitenkin...
.. kanavat vaan riitä, vaan aina sitä urheilua tunketaan suosikkisarjojen tilalle.
Onneksi meidän perheessä ei ole urheiluhulluja.. enää. Tekee pahaa kuullakaan urheiluruudun tunnari.
- koira
ja kauniit ja rohkeat tulee aina ajallaan...
- Jussi
FST:n ohjelmat eivät myöskään siirry koskaan minkään tieltä.
- ryysytar
En koe lätkää mitenkään häiritseväksi.
Tosin kuulun niihin joilla on nuo mainitut maksukortit voidakseni katsoa lisää lätkää.
Uskoisin, että on myöskin ohjelmapoliittinen valinta näyttää lätkää maksuttomilla kanavilla.
Toisaalta kaikki kanavathan voisi olla maksullisia ja ihmiset maksaisivat vain niistä joita katsovat, näin päästäisiin TV-luvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463