Onko teillä koiria kertomassa milloin kohtaus on tulossa? Tietääkö koira myös niin pienet kohtaukset ettei ihminen itse niitä huomaa? Kuinka kauan aikaa menee koiran huomatessa, että kohtaus alkaa tai on tulossa? Miten koira käyttäytyy kohtauksen aikana ja sen jälkeen. Minkä rotuinen koiranne on?
Oma koirani ei päästä lähtemään liikkeelle kun huomaa kohtauksen tulevan ja se ehdin yleensä hakeutua makuulleen sänkyyn. Jos yritän nousta liian aikaisin sängystä, koira estää sen.
Koira epilepsiakohtauksien ennustajana
Anonyymi
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ranskassa on kattavat tulokset asiasta.
https://www.businessinsider.com/dogs-smell-detect-epileptic-seizures-before-they-happen-2019-4?r=US&IR=T
Koira kertoo 45 minuuttia etukäteen lähestyvästä kohtauksesta.- Anonyymi
Omakohtaisesti voin sanoa ettei omani kerro säntillisesti 3varttia ennen kohtausta. Viimeksi esim ehkä muutaman minuutin, niin että pystyin ehtimään makuulle. Joskus taas kertoo aiemmin, mutta mitään säännöllistä aikaa ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954