Anteeksiantava tekee

Anonyymi

hyvää itsellensä, sillä katkeruus, viha ja anteeksiantamattomuus, jos niitä hellitään, jäytävät sisintä ja vaikuttavat psykosomaattisesti terveyteen.

26

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katkeruuden huomaa myös päällepäin.

      • Anonyymi

        Niin ja kirjoituksista.


    • Anonyymi

      Luulisi anteeksiannon olevan yleistä, mutta ei ole. Jotkut valitsevat vihan ja katkeruuden.

      • Anonyymi

        ”Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.”

        Jeesus on uskollinen!


      • Anonyymi

        Jotkut nauttii pahasta.


    • Anonyymi

      Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"

      • Anonyymi

        ”Niin Samuel otti imevän karitsan ja uhrasi sen polttouhriksi, kokonaisuhriksi, Herralle; ja Samuel huusi Herraa Israelin puolesta, ja Herra kuuli häntä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Niin Samuel otti imevän karitsan ja uhrasi sen polttouhriksi, kokonaisuhriksi, Herralle; ja Samuel huusi Herraa Israelin puolesta, ja Herra kuuli häntä.”

        Minulla on lambi paperia , poltanko lambia notskissa.


    • Anonyymi

      Ryöstö murhaaja tappoi ja vei rahat, minä vain totesin se oli siskolle ihan oikein.
      Miten vitussa teillä viiraa päässä, oletteko ihan kadulla liikenteessä.
      Voi taata verikoston olevan sellainen, että isis kalpenee sille.

    • Anonyymi

      Houstonin Brian on hieno herrasmies. Amen

    • Anonyymi

      Katkeruuteen on usein syytä. Ja se voi olla tervettä myös. Parasta olisi jos Jeesuskseen petyttyään tekisi selkeä pesäeron ja alkaisi etsiä muita vaihtoehtoja, mutta se ei usein käy päinsä. Sillä Jeesus pitää kiinni liiaksi häneen pettyneistäkin henkilöistä. Samoinhan islamiin pettyminen on vaikea pala kun siitäkään ei pääse eroon, vaan tapetaan jos luopuu islamista.

      On katkeraa joutua roikkumaan kiinni asiassa, joka on väärä. Väinämöinen kaiketi onnistui tekemään pienen pakoreissun Jeesuksen turmeltua Suomen, mutta ei ole täysiä takeita, että tuo pakoreissu olisi katkeruudelta säästäävää sen paremmin.

    • Anonyymi

      Minusta on hienoa elää rauhassa.

      • Anonyymi

        Jeesus antaa rauhan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus antaa rauhan.

        Ei Jeesus rauhaa ollut tuomassa jos Raamattua uskomme.


      • Anonyymi
        Kati_v kirjoitti:

        Ei Jeesus rauhaa ollut tuomassa jos Raamattua uskomme.

        Jos haluat ymmärtää, niin Jeesus antaa rauhan omilleen.
        Ne, jotka Hänet hylkäävät, pysyvät vihollisuudessa hänen kanssaan.
        Sellaiset ihmiset jatkavat synnin harjoittamista ja pilkkaavat Jeesusta ja Hänen omiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat ymmärtää, niin Jeesus antaa rauhan omilleen.
        Ne, jotka Hänet hylkäävät, pysyvät vihollisuudessa hänen kanssaan.
        Sellaiset ihmiset jatkavat synnin harjoittamista ja pilkkaavat Jeesusta ja Hänen omiaan.

        Matteus 10

        Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        35
        Sillä minä olen tullut 'nostamaan
        pojan riitaan isäänsä vastaan
        ja tyttären äitiänsä vastaan
        ja miniän anoppiansa vastaan;
        36
        ja ihmisen vihamiehiksi tulevat
        hänen omat perhekuntalaisensa'.
        37
        Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; 38
        ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias. 39

        Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä


      • Anonyymi
        Kati_v kirjoitti:

        Matteus 10

        Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        35
        Sillä minä olen tullut 'nostamaan
        pojan riitaan isäänsä vastaan
        ja tyttären äitiänsä vastaan
        ja miniän anoppiansa vastaan;
        36
        ja ihmisen vihamiehiksi tulevat
        hänen omat perhekuntalaisensa'.
        37
        Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; 38
        ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias. 39

        Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä

        Kyllä täälläkin on huomattu, että Jeesusta tunnustavia pilkataan ja herjataan, mutta pilkkaajat tekevät silloin vahinkoa itselleen, mutta Jeesuksen omat ovat silloin Sanan mukaan autuaita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täälläkin on huomattu, että Jeesusta tunnustavia pilkataan ja herjataan, mutta pilkkaajat tekevät silloin vahinkoa itselleen, mutta Jeesuksen omat ovat silloin Sanan mukaan autuaita.

        Jeesusta seuraavat joutuvat joskus luopumaan äidistään, isästään ja lapsistaan kuten Jeesus tässä sanoo:

        Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;


      • Anonyymi
        Kati_v kirjoitti:

        Jeesusta seuraavat joutuvat joskus luopumaan äidistään, isästään ja lapsistaan kuten Jeesus tässä sanoo:

        Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;

        Tottahan se on. Mutta riidan haastamisella sitä ei pidä edistää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on. Mutta riidan haastamisella sitä ei pidä edistää.

        En oikein tule toimeen äitini kanssa.


      • Anonyymi
        Kati_v kirjoitti:

        En oikein tule toimeen äitini kanssa.

        Oletko miettinyt paljonkin, mistä se voisi johtua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt paljonkin, mistä se voisi johtua?

        Jeesus vie rauhan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt paljonkin, mistä se voisi johtua?

        Olen miettinyt. Kasvatukseni oli liian ankaraa siitä nyt nuorena aikuisena kiukuttelen, sanon usein aika pahasti, lapsena olisi annettu vitsaa.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe