”Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
Gal 3:13
Jeesus tuli kiroukseksi!
56
931
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset turhaan pelkäävät Jumalaa, Jeesusta ja kuolemaa.
Ihmiset tekevät asioita ja kirjoittavat, lukevat raamattua koska he pelkäävät.
Ihmiset pelkäävät kuolemaa kun luulevat joutuvansa kadotukseen, ei se niin ole. Pääsette kaikki paratiisiin, mutta ette halua olla siellä kauaan vaan haluatte takaisin maan päälle.
Älkää peljätkö mitään, rakastakaa sen sijaan.
Rakastakaa Jumalaa.
Rakastakaa Jeesusta.
Rakastakaa ahkeria arkkienkeleitä ketkä ovat keskuudessanne.
Rakastakaa kuolemaa, jos haluat tehdä itsemurhan niin se on sinun sielusi taivainen sopimus, ei siinä ole mitään pelättävää.- Anonyymi
Jos pelkää jumalaa niin kannattaa myös tarkastaa onko mörköjä sängyn alla.
- Anonyymi
Valehtelet. Eivät kaikki pelastu.
- Anonyymi
Kuitenkin Sana sanoo, että jos tiedät tehneesi väärin .. "Pelkää Jumalaa". Kenties Hän silloin johdattaa sinut parannukseen...
- Anonyymi
Kiitos Jeesukselle!
- Anonyymi
” Taistellut voitokkaasti
on Juudan leijona.
Hän nöyrtyi loppuun asti
kuin uhrikaritsa,
käärmeeltä, kiusaajalta
pään polki kavalalta,
kukisti kuoleman.” - Anonyymi
Entten tentten teelika mentten,
hissun kissun vaapula vissun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Taistellut voitokkaasti
on Juudan leijona.
Hän nöyrtyi loppuun asti
kuin uhrikaritsa,
käärmeeltä, kiusaajalta
pään polki kavalalta,
kukisti kuoleman.”Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hissun kissun vaapula vissun.Mistä noin suuren viisauden löysit?
- Anonyymi
Oi Jeesus, hyvyyttäsi
ylistää tahdomme.
Puhtaaksi verelläsi
tee omatuntomme.
Me tuomme lahjana
vain köyhän sydämemme.
Jää itse turvaksemme,
uskomme uudista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hissun kissun vaapula vissun.ja sanoivat: "Miehet, miksi te näin teette? Mekin olemme ihmisiä, yhtä vajavaisia kuin te, ja julistamme teille evankeliumia, että te kääntyisitte noista turhista jumalista elävän Jumalan puoleen, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on.
- Anonyymi
Jumala kyllä toteuttaa tahtonsa.
- Anonyymi
Nyt Hengen liekki, leimua,
pois synti polta sanalla,
pois saasta sielustamme,
niin että puhdistettuina
kuin kulta, tullut ahjosta,
pyhästi vaellamme.
Suojaa, voimaa
rukoilemme, että emme
uskostamme
horjahtaisi matkallamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jän tekee vastustamattomasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toteutan.
-Saunatonttu
- Anonyymi
ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen."
- Anonyymi
”Ja he sotivat sinua vastaan, mutta eivät voita sinua, sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut."
- Anonyymi
”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja he sotivat sinua vastaan, mutta eivät voita sinua, sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut."
Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Tässä on kurja, joka huusi, ja Herra kuuli ja pelasti hänet kaikista hänen ahdistuksistansa.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Hoosianna, sankari,
terve, rauhanruhtinaamme!
Voittosi ja voimasi
nyt jo osaksemme saamme.
Riittää ristinuhrisi,
kestää valtakuntasi.” - Anonyymi
”Hän saapuu murheellisille
näin yllätysvieraana
ja köyhät ja syntiset täyttää
yhä Henkensä lahjoilla.
Jo katsele,
tytär Siion, kirkkauttaan
ja riemuitse
ja kuuluta laupeuttaan!” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” En, rakas Jeesus, ymmärtää
voi kärsimystäsi,
vaan luotan, että sovitit
myös minun syntini.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” En, rakas Jeesus, ymmärtää
voi kärsimystäsi,
vaan luotan, että sovitit
myös minun syntini.”Uskon kautta me ymmärrämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Jeesus elää, Herrani!
Älä pelkää, syntisparka.
Hän on minun turvani,
häneen luottaa sydän arka.
Hänen luokseen tulla saa,
siihen tahdon uskaltaa.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota on kestänyt kauan, mutta voitto on varma Jeesuksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.”
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen! HÄN ON!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Hän saapuu murheellisille
näin yllätysvieraana
ja köyhät ja syntiset täyttää
yhä Henkensä lahjoilla.
Jo katsele,
tytär Siion, kirkkauttaan
ja riemuitse
ja kuuluta laupeuttaan!”Jeesus Kristus on Vapahtaja!
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Jeesusta ylistän!
- Anonyymi
” Herra, sinä nostit minun sieluni tuonelasta, sinä herätit minut henkiin hautaan vaipuvien joukosta.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Herra, sinä nostit minun sieluni tuonelasta, sinä herätit minut henkiin hautaan vaipuvien joukosta.”
Jeesus nostaa, kantaa ja vie perille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus nostaa, kantaa ja vie perille!
Aamen. Jeesus on hyvä Paimen!
- Anonyymi
Siihen on aihetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen. Jeesus on hyvä Paimen!
Paimenpojat on nykyään käyneet tarpeettomiksi, eikä niitä ole ennenkään kovin korkealle noteerattu.😁
- Anonyymi
Meidän tähtemme, meidän takia!
- Anonyymi
Tarkoittaako tämä, että kun haluaa kiroilla, iskee jalkansa jonnekin, kompastuu, tai pudottelee esineitään, tai kaataa nesteitään, häviää rahojaan, voikin sen sijaan että sanoo:"S**t*n*" sanoakin että Jeesus?! Mutta:"Älä lausu turhaan, Herran sinun Jumalasi nimeä?" Mutta tässä tapauksessako siis pitäisi hermostuessaan sanoakin: "Jeesuksen, Jeesuksen Jeesus"?!
- Anonyymi
Jeesus tuomittiin, jotta häneen uskovaa ei tuomittaisi! 😁
- Anonyymi
”Katso, Herran silmä valvoo niitä, jotka häntä pelkäävät ja panevat toivonsa hänen laupeuteensa,
pelastaaksensa heidän sielunsa kuolemasta, elättääksensä heitä nälän aikana.” - Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
On kaikki valmistettu
puolesta tuomitun.
Vapahdit vihan alta
synteihin sidotun.
Kun rauha oli poissa
ja ilo kaukana,
kiiruhdit, rauhantuoja,
toit ilon taivaasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaikki valmistettu
puolesta tuomitun.
Vapahdit vihan alta
synteihin sidotun.
Kun rauha oli poissa
ja ilo kaukana,
kiiruhdit, rauhantuoja,
toit ilon taivaasta.Olisko sinulla vastaaja, myydä Kunniaa? Antaisin se Jumalalle, kuten sanoin, kun Jumala on mielestäni : _ kunniaton vaimonmakaaja, Amen !
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Kiitos.
-Saunatonttu
- Anonyymi
mitä se niinistö hoopoilee siellä holokausti kokouksissa?? se on selvästi väärä viiteryhmä ninistöllekin! Kun juuri ne pelurit ja pankkiirit täältä rahat vie ja kerää edelleen syyllistys lohtu-rahaa menneistä historia asioista. Joihin Suomi ei ole edes osallinen.
Ja onko niinistö edes ympärileikattu? Ja Siansyöjänä sale on noille se alin olento,, eikä sale itse sitä ymmärrä! ei kuulu vedättäjien joukoon, kuin vedätettävänä maksumiehenä ! - Anonyymi
Tämä on evankeliumin ydintä!
- Anonyymi
Koska ydin on mätä, on koko "evankeliumi" mätä.
- Anonyymi
Hyvin tärkeä totuus!
Ajattele, että joku ihminen kävisi koulun tekemättä ainoatakaan virhettä ja viimeisenä päivänä hänet ripustettaisiin puuhun.
Hänet on kirottu. Koulunkäynti on kirottu hänen mukanaan.
(Hän olisi suuri sankari, koska koulu on kidutusta)- Anonyymi
VALTAVA TEKO!!!
- Anonyymi
Melkoinen kirous ja kiusankappale se tosiaan on ollut ihmiskunnalle.
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Kiitos Jeesus!
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426