Nuoret ns. ammattikuljettajat

Anonyymi

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1. Ensin käytetään miljardeja älylaitteiden suunnitteluun jotka koukuttavat mahdollisimman paljon - sitten ihmetellään miksi tapahtuu ikäviä asioita niiden käytön seurauksena.
      2. Ensin nuorille opetetaan esimerkillä holtitonta liikennekäyttäytymistä, sitten ihmetellään mistä johtuu pahat asiat nuorille liikenteessä.

      Veio4

      • Anonyymi

        Mitä hyötyä on tuollaiselle kuskille ammattipätevyykoulutuksesta.? Ei mitään.
        Mitä hyötyä on pätevälle kuskille ammattipätevyyskoulutuksesta. ? Ei mitään.

        Miksi pyöritetään kalliita koulutuksia.`?
        Ne koulutukset ei pysty parantamaan sairauksia ja terveet taasen ei tarvitse parantajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä on tuollaiselle kuskille ammattipätevyykoulutuksesta.? Ei mitään.
        Mitä hyötyä on pätevälle kuskille ammattipätevyyskoulutuksesta. ? Ei mitään.

        Miksi pyöritetään kalliita koulutuksia.`?
        Ne koulutukset ei pysty parantamaan sairauksia ja terveet taasen ei tarvitse parantajaa.

        Toki jo useamman vuoden ammatikseen ajavalle ammattipätevyyskoulutuksen vuosittainen kertaaminen lähinnä rahastselta haiskahtaa.
        Tosin eipä siellä koulutuksessa taideta kenenkään terveystietoja kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki jo useamman vuoden ammatikseen ajavalle ammattipätevyyskoulutuksen vuosittainen kertaaminen lähinnä rahastselta haiskahtaa.
        Tosin eipä siellä koulutuksessa taideta kenenkään terveystietoja kysellä.

        Voihan koulutus tietysti olla mukavaa vaihtelua arjen toimiin, mutta mitään muuta hyvää ei sillä saavuteta.

        Veio4


    • Anonyymi

      Kehitysvamma ei tartu mutta asennevamma periytyy. Jokainen meistä on esimerkkinä muille ja varsinkin lapsille ja nuorille liikenteessä. Tämä on syytä muistaa.

      • Anonyymi

        Kirjoitit todella hyvän kommentin. Asennevamma liikenteessä on pahin liikenneturvallisuuden vaarantaja. Jokaisen isän pitäisi tajuta, kuinka se takapenkin räpätätä seuraa tarkasti isukin ajo tapaa ja kun sitä on aikaa seurata vähintään se 15 vuotta, niin ei ole ihme, vaikka ajotavat, hyvät tai huonot periytyy isältä pojalle. Tässäpä neuvoja Isukeille, miten pitää ajaa, jotta se räpätätä sitten aikanaan ajaisi iisisti eli kunnioittaen liikenne sääntöjä

        - älä aja ylinopeuksia, lä ohittele holtittomasti, älä kiilaa, älä hurjastele, älä aja kenenkään pers´tuntumassa, vaan jätä aina sitä välimatkaa. Pysähdy aina suojatien eteen antamaan tietä jalankulkijoille ja pyöräilijöille, äläkä missään nimessä ohita suojatien eteen pysähtynyttä toista ajoneuvoa pysähtymättä. Muista huonolla kelillä ajaa hitaammin ja mutkissa sekä uraisilla teillä vauhdin pudotus on se ainoa varmin tapa saada auto pysymään tiellä. Älä tupakoi autossa, äläkä räplää kännykkää ajaessasi ja kun känny soi, älä puhu ja aja yhtä aikaa, vaan pysähdy levennykselle puhumaan. Kun pysähdyt, niin napsauta parkkivalot päälle ja älä tyhjäkäytä autoasi pitempään kuin on sallittua, vaan pysäytä ja jonkin ajan kuluttua käynnistä uudelleen. Älä jätä autoasi yksikseen käymään, niinkuin monilla on tapana ja ajovalot päällä kauppareissun ajan. Tässä joitakin vinkkejä, joista lapsi oppii ja hänestä tulee näin oikealla asenteella varustettu tuleva kuljettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit todella hyvän kommentin. Asennevamma liikenteessä on pahin liikenneturvallisuuden vaarantaja. Jokaisen isän pitäisi tajuta, kuinka se takapenkin räpätätä seuraa tarkasti isukin ajo tapaa ja kun sitä on aikaa seurata vähintään se 15 vuotta, niin ei ole ihme, vaikka ajotavat, hyvät tai huonot periytyy isältä pojalle. Tässäpä neuvoja Isukeille, miten pitää ajaa, jotta se räpätätä sitten aikanaan ajaisi iisisti eli kunnioittaen liikenne sääntöjä

        - älä aja ylinopeuksia, lä ohittele holtittomasti, älä kiilaa, älä hurjastele, älä aja kenenkään pers´tuntumassa, vaan jätä aina sitä välimatkaa. Pysähdy aina suojatien eteen antamaan tietä jalankulkijoille ja pyöräilijöille, äläkä missään nimessä ohita suojatien eteen pysähtynyttä toista ajoneuvoa pysähtymättä. Muista huonolla kelillä ajaa hitaammin ja mutkissa sekä uraisilla teillä vauhdin pudotus on se ainoa varmin tapa saada auto pysymään tiellä. Älä tupakoi autossa, äläkä räplää kännykkää ajaessasi ja kun känny soi, älä puhu ja aja yhtä aikaa, vaan pysähdy levennykselle puhumaan. Kun pysähdyt, niin napsauta parkkivalot päälle ja älä tyhjäkäytä autoasi pitempään kuin on sallittua, vaan pysäytä ja jonkin ajan kuluttua käynnistä uudelleen. Älä jätä autoasi yksikseen käymään, niinkuin monilla on tapana ja ajovalot päällä kauppareissun ajan. Tässä joitakin vinkkejä, joista lapsi oppii ja hänestä tulee näin oikealla asenteella varustettu tuleva kuljettaja.

        Hyvä.
        Noilla perusautokoulun opeilla suvuissa kulkevat ja tarttuvat liikenneongelmat korjaantuisivat.
        Moni sanoo lapselleen, että - älä tee kuten minä vaan tee kuten minä sanon - ja siten antaa koko asian ytimelle piutpaut ja väistää vastuuta.

        Veio4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä.
        Noilla perusautokoulun opeilla suvuissa kulkevat ja tarttuvat liikenneongelmat korjaantuisivat.
        Moni sanoo lapselleen, että - älä tee kuten minä vaan tee kuten minä sanon - ja siten antaa koko asian ytimelle piutpaut ja väistää vastuuta.

        Veio4

        Eipä vaan aina korjaannu. Elävänä esimerkkinä mainittakoon polttopullo veijo.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

      ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      102
      5476
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      87
      4783
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4742
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

      Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2159
    5. Kerro kaivattusi etunimi

      Miehille..
      Ikävä
      103
      1907
    6. 102
      1713
    7. Sulla on mies

      Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1547
    8. 369
      1282
    9. Pääsit koskettamaan

      Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1121
    10. Kadutko mitään?

      Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1040
    Aihe