Alusvaatemallina tunnetuksi tullut Tanja Karpela pyrki ensin Kokoomuksen jäseneksi.
Karpelan tapainen tampio ei kuitenkaan kelvannut Kokoomuksen jäseneksi. Niinpä tämä rattijuoppoudestaankin kuuluisa naikkonen meni kolkuttelemaan KEPU:n ovia ja sinnehän isoilla tisseillä ja rattijuoppoudella on aina jäseneksi päästy.
Tanja Karpela yritti ensin Kokoomukseen
5
331
Vastaukset
- Emeritus
...Sauli "katkera" Niinistö?
- Historia havisee
Enpä tiedä, mutta Laitisen Jorkka Nokian kaupungista on ainakin Terijoen hallituksen perillinen suoraan alenevassa polvessa.
Sen pituinen se.
- näinkö?
Kokkareilla ei siis nouse.
- Kärpäslätkät
Karpela oli jo aiemmin parhaat päivänsä nähnyt. Siis ei-pätevä ja ei-kaunis, vai?
- Mickey Rourke
Kärpäslätkät kirjoitti:
Karpela oli jo aiemmin parhaat päivänsä nähnyt. Siis ei-pätevä ja ei-kaunis, vai?
Se oli joku aika sitten linkitetty tännekin.
Miss Suomi titteliä ei blondi ollut lainkaan pistänyt ansioluetteloonsa.
Jos minä olisin titsmiss-suomi, niin pistäisin sen ensimmäisenä ansioluettelooni.
Sillä maininnalla voisi (Tanjakin) päästä paremmin kykyjä vastaaviin hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022366- 1241992
- 921529
- 1381479
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221260Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511117
- 381062