Selatkaa kirja "Tappava lääkkeet", jos uskallatte.
Itse tuossa lueskelin moista kirjaa haarukoiden mielenkiintoisia kohtia.
Laittakaa tänne ajatuksia, mitä kirja herätti!
Erityisesti mielialaan liittyvät lääkkeet ovat markkinoinnin kohteena.
Lääkemarkkinointi
19
140
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaus "Tappavat lääkkeet" piti olla.
Antti Heikkilä on lääkejättien raivon kohteena ja hän toki jakaa mielipiteitä voimakkaasti.
Tässä hänen bloginsa tuosta kirjasta.
Heikkilän mukaan tuo on paras ja tärkein kirja mikä terveydenhoitoalalta on kirjoitettu vuosikymmeniin. Se on paljon sanottu se:
https://www.anttiheikkila.com/blogi/tarkein-kirja-sitten-aikoihin/
Jos haluaa ymmärtää kuinka maailmaa hallitaan median manipuloinneilla pitää kirja lukea.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Antti Heikkilä on lääkejättien raivon kohteena ja hän toki jakaa mielipiteitä voimakkaasti.
Tässä hänen bloginsa tuosta kirjasta.
Heikkilän mukaan tuo on paras ja tärkein kirja mikä terveydenhoitoalalta on kirjoitettu vuosikymmeniin. Se on paljon sanottu se:
https://www.anttiheikkila.com/blogi/tarkein-kirja-sitten-aikoihin/
Jos haluaa ymmärtää kuinka maailmaa hallitaan median manipuloinneilla pitää kirja lukea.Juuri sellaista asiaa mitä on tullut epäiltyä jo jonkin aikaa kun on vuosien aikana kokemusta tullut lääkäreistä ja lääketieteestä. Toisaalta lääkärien kannalta ymmärrettävää että on vähän pakko uskoa mitä paskotaan toisaalta taasen on niitä sellaisiakin jotka pohdiskelevat että totuus tai seteli. No onhan tuollainen uusi mersukin kiva peli eli otetaan se seteli nyt kuitenkin.
- Anonyymi
Niin, kamalaa, lääkkeet tappavat pieniä määriä ihmisiä.
Taudit tappoivat kansakuntia.
Kumpi on sitten se parempi?
Ilman nykyistä lääketiedettä suurin osa tätä palstaa lukevista tuskin olisivat enää hengissä.- Anonyymi
Mistä tiedät että taudit tappoivat kansakuntia? Mistä tiedät että lääkkeillä pystytään estämään tauteja? Toki joitakin voidaan estää mutta vähintään 60 % on pelkkää liiketoimintaa kuten kaikki muukin tässä maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että taudit tappoivat kansakuntia? Mistä tiedät että lääkkeillä pystytään estämään tauteja? Toki joitakin voidaan estää mutta vähintään 60 % on pelkkää liiketoimintaa kuten kaikki muukin tässä maailmassa.
Mistä tiedät että lääkkeillä pystytään estämään tauteja?
En oikein keksi muutakaan selitystä sille, että vielä sata vuotta sitten paljon rikkaitakin ihmisiä (joilla oli mahdollisuus syödä hyvin, peseytyä ja mennä lääkäriin) vielä sairastui ja kuoli tuberkuloosiin ja kulkutauteihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että lääkkeillä pystytään estämään tauteja?
En oikein keksi muutakaan selitystä sille, että vielä sata vuotta sitten paljon rikkaitakin ihmisiä (joilla oli mahdollisuus syödä hyvin, peseytyä ja mennä lääkäriin) vielä sairastui ja kuoli tuberkuloosiin ja kulkutauteihin.Mistä tiedät että lääkkeet auttavat meitä? Meillehän opetettiin että elimistö itse taistelee viruksia vastaan.
- Anonyymi
Tottahan tuo, mutta aika harva on kai lukenut? Lääkäriliiton johdossa on nyt psykiatri...
Nyt vaikuttaa siltä, että robotti suunnittelee lääkitykset? Huomasin vasta, että muisti palautui, kun olin tehnyt luomuraaka-aineista vanhukselle ruoat ja 2 kuukauden kuluttua muisti oli palautunut, vaikka en sitä edes kuvitellut tapahtuvan enää. Mutta jostakin ilmestyi "muistilääke", jota täytyy jakaa diagnoosin saaneille, vaikkei siihen enää olisi ollut mitään tarvetta! Aloin ottaa selvää, miksi: sehän on malationin vastavaikuttaja - 1950- luvulta syydetty mielettömät määrät maahan, hedelmissä ym. Ja jos nyt tulee käytöshäiriöitä, alkaa glutamaattien vastavaikuttajan jako. Mitään tarvetta ei olisi kumpaankaan, mutta sellainen automaatti näkyy olevan meillä.- Anonyymi
"Lääkäriliiton johdossa on nyt psykiatri"
Seuraukset ovat helposti todistettavissa:
"Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin." (2 Tim. 4:3-4)
Freudin ja Steinerin opit ovat taruja. Psykiatreille tärkeintä on rahan himo. - Anonyymi
Saisiko tuon saman selityksen vähän koherentimmassa muodossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko tuon saman selityksen vähän koherentimmassa muodossa?
Lukenut tuon kirjan aikoinaan. Täyttä asiaa, mutta pelottavaa myös!
Anonyymi kirjoitti:
Lukenut tuon kirjan aikoinaan. Täyttä asiaa, mutta pelottavaa myös!
Minulla on tuo kirja, löysin divarin hyllystä ja sitä selailtuani sen ostin vitosella.
Perskales, sehän oli kuin jännitysromaani konsanaan.
Lääkejättien vaikutus aivan kaikkeen on järkyttävän mittava. Heidän rahavaransa ovat loputtomat.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lääkäriliiton johdossa on nyt psykiatri"
Seuraukset ovat helposti todistettavissa:
"Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin." (2 Tim. 4:3-4)
Freudin ja Steinerin opit ovat taruja. Psykiatreille tärkeintä on rahan himo.Onko meillä sen takia niin paljon masentuneita kun lääkäriliiton johdossa on psykiatri?
- Anonyymi
Vanha viisaus: annos tekee myrkyn.
- Anonyymi
Tässä kohtaa on hyvä muistaa että vedellä saa itsensä useilla eri keinoilla hengiltä; eikä kaikki näistä keinoista vaadi veden toimittamista keuhkoihin, ihan juomallakin kohtuullisen määrän kuolee. Ja tuota tapahtuu yhtenään eri puolilla maailmaa, myös Suomessa.
Ja happi ilman sitä vetyäkin on sekin liian suurissa määrissä haitallista.
Olen silti sitä mieltä että rokotteiden pitäisi olla vapaa-ehtoisia; Siperia on paras opettaja, ja ihmiskunnan geeneille olisi eduksi että roskat aika-ajoin siivotaan pois.
Kunnollinen rokotevapaa järjestelmä tosin vaatisi että rokottamattomat laivataan yhdelle mantereelle jossa muut ei käy; ja josta he eivät pääse pois. - Anonyymi
Tässä kohtaa on hyvä muistaa että vedellä saa itsensä useilla eri keinoilla hengiltä; eikä kaikki näistä keinoista vaadi veden toimittamista keuhkoihin, ihan juomallakin kohtuullisen määrän kuolee. Ja tuota tapahtuu yhtenään eri puolilla maailmaa, myös Suomessa.
Ja happi ilman sitä vetyäkin on sekin liian suurissa määrissä haitallista.
Olen silti sitä mieltä että rokotteiden pitäisi olla vapaa-ehtoisia; Siperia on paras opettaja, ja ihmiskunnan geeneille olisi eduksi että roskat aika-ajoin siivotaan pois.
Kunnollinen rokotevapaa järjestelmä tosin vaatisi että rokottamattomat laivataan yhdelle mantereelle jossa muut ei käy; ja josta he eivät pääse pois.Niin.
Kaikkihan me aikanamme kuolemme tavalla tai toisella.
On jokaisen oma asia mitä paskaa antaa itseensä injektoida. Sotilaana minuunkin lyötiin aikoinaan kymmeniä pakollisia piikkejä. Olivat toki silloin laimeita litkuja nykyisiin myrkkypiikkeihin nähden.- Anonyymi
Miksi se sellaisen vaatisi? Rokotetuthan ovat turvassa kun kerran ovat rokotuksen ottaneet : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se sellaisen vaatisi? Rokotetuthan ovat turvassa kun kerran ovat rokotuksen ottaneet : )
Esimerkiksi siksi että rokotetuilla on vauvoja joita ei ole vielä rokotettu.
Ja siksi että tauteihin kuolleiden löyhkä ei häiritse normaaleja ihmisiä.
Seuraava (tyhmä) kysymys?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529