Netissa on pari uudestisyntynytta miestä jotka jankuttavat jatkuvasti naisen huivista. Yksi muutaman kuukauden välein ja yksi noin 3 viikon välein. Viimeksi tänään. Nyt takvellahan pidämme pipoja ja talvihattuja JA SYÖPÄPOTILAAT SYTOPIPOA. Eikö nämä riitä.
Avioliiton symboli on sormus meillä. Paavali kaski pitää päähinettä kun prostituoidut oli avopäin ja joku teologi sanoo että oikeastaan Paavali kehotti pitää kasvot peittävää huntua jos kirjaimellisesti toimimme. Meillähän ei saa esiintya naama peitossa ja missä töissä se huntu sujuisi?
Miten tulisi suhtautua näihin huntumiehiin?
Miten suhtautua huivijankutukseen
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
1960 luvulla naiset piti ohutta huivia mm filmitähdilla oli sifonkihuivi.
- Anonyymi
Etkö osaa päättää suhtautumistasi itse? Onko kaikkiin aivopieruihin pakko suhtautua mitenkään?
- Anonyymi
En tiedä oikein, kun en osaa oikein ymmärtää tuota kohtaa.
Olen ottanut sen kannan, ettei tuo voi olla autuuskysymys, pitääkö nainen huivia tai ei.
Jokainen voi minun puolestani joko pitää tai ei.
Olen nainen.Taidan tietää heistä toisen. Laittoin minulle eston. Heillä on se sama leipäteksti. Facebookissa voi estää ja voi ne ohittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750