”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
Eli he sotivat täysin turhaan, poloiset! 😁
He sotivat Karitsaa vastaan!
17
113
Vastaukset
- Anonyymi
”Mutta hänet, joka vähäksi aikaa oli tehty enkeleitä halvemmaksi, Jeesuksen, me näemme hänen kuolemansa kärsimyksen tähden kirkkaudella ja kunnialla seppelöidyksi, että hän Jumalan armosta olisi kaikkien edestä joutunut maistamaan kuolemaa.”
- Anonyymi
Kyllä siunausta varjelusta
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Amen. Tässä asiaa. Suomi24 Raamattu palstalla useita valaisevia Aloituksia.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17011458/analyysia-teuvon-harhaopetuksista-osa-2- Anonyymi
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
Ai mistä kiitos? Poistoon nämä tyhjät vastaukset ilmoitan - ja avauksen linkissä kun kerran pyysin poistoaA:lla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mistä kiitos? Poistoon nämä tyhjät vastaukset ilmoitan - ja avauksen linkissä kun kerran pyysin poistoaA:lla
Kiitos ylläåpidolle poistosta, Teuvo Suni on homokka nykyisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
”Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.”
”Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.”
- Anonyymi
- Anonyymi
Pyhä Henki panee herjaajat järjestykseen!
- Anonyymi
Lisään äskeiseeni: Sellainen Pirun Renki hän on että antaa Karitsallekin paskaripulin
HEITÄN JUMALAN ALAS Taivaasta ja paskannan Hänenkin päällej ja survon
tillillä HELVETTIIN kostoksi Koronasta
lisään edelliseeni.
Pyhä Henki == Pirun Renki - Anonyymi
Pyhän hengen purkauksien kanssa on syytä olla varovainen. Tosinhan sitä sanotaan,
että aina pitää housuissa olla sen verran liukastetta, ettei takasauma hierrä.
- Anonyymi
Amen. Hän noutaa eksyneetkin
Hepr. 10: 25 - Anonyymi
Onko tuo osa käsikirjoituksesta mikä liittyy tulevaan Lords of Rings tietokonepeliin ? Paljollako myyt jos paljastat salaisuuden.
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Tiede
"Usko ja äly
Professori Richard Lynnin mukaan älykkäät ihmiset ovat muita harvemmin uskossa. Älykkyys vähentää uskon merkitystä paitsi yksilölle myös kokonaisille yhteiskunnille. Viime vuosisadalla kiihtynyt länsimaisten yhteiskuntien maallistuminen on yhteydessä keskimääräisen älykkyysosamäärän kasvuun. Professorin mukaan uskonnollisuus väheni ja keskimääräinen älykkyys lisääntyi 137 kehittyneessä maassa 1900-luvulla.[22] Kehityspsykologi Satoshi Kanazawan tutkimuksen mukaan ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin muu väestö."
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734