”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
Eli he sotivat täysin turhaan, poloiset! 😁
He sotivat Karitsaa vastaan!
17
216
Vastaukset
- Anonyymi
”Mutta hänet, joka vähäksi aikaa oli tehty enkeleitä halvemmaksi, Jeesuksen, me näemme hänen kuolemansa kärsimyksen tähden kirkkaudella ja kunnialla seppelöidyksi, että hän Jumalan armosta olisi kaikkien edestä joutunut maistamaan kuolemaa.”
- Anonyymi
Kyllä siunausta varjelusta
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Amen. Tässä asiaa. Suomi24 Raamattu palstalla useita valaisevia Aloituksia.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17011458/analyysia-teuvon-harhaopetuksista-osa-2- Anonyymi
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
Ai mistä kiitos? Poistoon nämä tyhjät vastaukset ilmoitan - ja avauksen linkissä kun kerran pyysin poistoaA:lla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mistä kiitos? Poistoon nämä tyhjät vastaukset ilmoitan - ja avauksen linkissä kun kerran pyysin poistoaA:lla
Kiitos ylläåpidolle poistosta, Teuvo Suni on homokka nykyisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
”Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.”
”Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.”
Nämä Jeesuksen sanat on syytä jokaisen painaa mieleen, sillä Jeesus ei puhunut turhia!
"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."
"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."
"Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."
Johanneksen evankeliumi 10:9-11
- Anonyymi
- Anonyymi
Pyhä Henki panee herjaajat järjestykseen!
- Anonyymi
Pyhän hengen purkauksien kanssa on syytä olla varovainen. Tosinhan sitä sanotaan,
että aina pitää housuissa olla sen verran liukastetta, ettei takasauma hierrä.
- Anonyymi
Amen. Hän noutaa eksyneetkin
Hepr. 10: 25 - Anonyymi
Onko tuo osa käsikirjoituksesta mikä liittyy tulevaan Lords of Rings tietokonepeliin ? Paljollako myyt jos paljastat salaisuuden.
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Tiede
"Usko ja äly
Professori Richard Lynnin mukaan älykkäät ihmiset ovat muita harvemmin uskossa. Älykkyys vähentää uskon merkitystä paitsi yksilölle myös kokonaisille yhteiskunnille. Viime vuosisadalla kiihtynyt länsimaisten yhteiskuntien maallistuminen on yhteydessä keskimääräisen älykkyysosamäärän kasvuun. Professorin mukaan uskonnollisuus väheni ja keskimääräinen älykkyys lisääntyi 137 kehittyneessä maassa 1900-luvulla.[22] Kehityspsykologi Satoshi Kanazawan tutkimuksen mukaan ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin muu väestö."
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353655Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1342489Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v452008Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen121593Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761586Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561356Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e781262- 671260
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681204- 701182