minne/mitä tapahtui

Anonyymi

muistelen tässä haukeudella kurikan menoo 90-2000(tolloin seinäjoki tylsä mesta) luvulla oli menoa ja meininkiä!!varttuneenpia naisia oli (joita osaa todella haukeudella muistelen) joioden kanssa sai bilettää salaa.nykyään kurikassa oikein mitään missään..mitä kurikalle oikein tapahtui??

16

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      itse ihmettelen sammaa e mikä meni kurikas vikaan

    • Anonyymi

      Jep,kyllä oli Pitkä-Jussi koko maakunnan paikka ku oli kunnon tanssibändejä esiintymäs. Ja kloppina useen käytiin Kurikas vaikka sama matka oli Seinäjoelle,menoa riitti pikkukuppiloos ja kylällä.

    • Anonyymi

      juu oli kyllä mahtavaa aikaa sai meitsikin nuorena poikana lentää opettajalta toiselle joka ilta oli ihanaa.toista se o tännään hiljast on

    • Anonyymi

      Nyt on Tinderi ja hommat hoituu sen kautta. Hiljanen viikko kun ollut vasta kolme kaatoa sen kautta.

      • Anonyymi

        porukat kyllästyny tuohon itseriittoiseen kyylääjä sakkiin...aita ympärille


    • Anonyymi

      Oli oli ja joo, ei meistä enää oo mihinkään Kurikkaan lähtemään. Rollasttorit tai muuten askel töpöttää jokaisella, paitti joillaki Aira Samulinin geenit perineillä tummuilla. Me pysytään kotoa ja vahdataan huutokauppakeisaria. Siin on meille jännitystä kyllä.

    • Anonyymi

      Ainahan nämä on parista energisestä tyypistä kiinni
      Asiaa ei ainakaan edistä se että jos joku yrittää jotakin tärkeintä on aina saada tehtyä jotakin källiä siihen näyttää riittävän voimavaroja erittäin runsaasti pohjanmaalla

    • Anonyymi

      Ni en väitä etteikö sais yrittää ja sehän on toivottavaakin, mutta ei meitä entisiä nuorisopörrääjiä voi vaatia ottamaan uudelleen vastuuta pitkänjussin menosta. Olis pitäny pyytää neljäkymmentä vuotta sitten. Vaikka silloin lähdettiin pyytämättäkin. Tietty, jos tiukka paikka tulee ja hätä on suuri, voidaan toki lähteä. Tilatkaa varoiksi kaksi ambulanssia ovelle , debifillaattori esille ja pari kiveä veistämöltä
      hiontaan.

    • Anonyymi

      Nykyiset päättäjät rupesivat nousemaan valtaan ja ryssivät kaiken. Elävät jossain haavemaailmassa, nainen johtoon ja sitte saa teherä mitä vain. Mikreeni, katujärjestelyt ym. Kuka eres eksyy kurikkaan nykyään?

      • Anonyymi

        Kurikassa on liikaa naisia päättämässä, ongelmat näkyy ja tuntuu veroäyrissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurikassa on liikaa naisia päättämässä, ongelmat näkyy ja tuntuu veroäyrissä.

        ai saatiin siis tää naisten syyks mä nyt pajat pikkasen epäilen,luulenpa et nää kurikan päättäjä naiset joutuu edeltäjiensä loputonta shitti kasaa perkaan.ja kysymys mitens noi päättäjä naiset siihen kurikan viikonloppu meininkiin vaikuttaa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai saatiin siis tää naisten syyks mä nyt pajat pikkasen epäilen,luulenpa et nää kurikan päättäjä naiset joutuu edeltäjiensä loputonta shitti kasaa perkaan.ja kysymys mitens noi päättäjä naiset siihen kurikan viikonloppu meininkiin vaikuttaa,,

        Naiset? Taas hakee uuttapaikkaa,ei uutta. Ja kurikankepu kontallaan ja hukas.


      • Anonyymi

        Ei kukaan, kuolevakylä joka tukehtuu omaan ylimielisyynteensä ja muutamaan jolle kusi noussu päähän. Lähtekää äkkiä pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan, kuolevakylä joka tukehtuu omaan ylimielisyynteensä ja muutamaan jolle kusi noussu päähän. Lähtekää äkkiä pois!

        Kurikas pitää kaikkeen suhtautua niin kuin olis jossakin erämaassa


    • Anonyymi

      liikennejärjestelyt päin persettä.Kuinka voi saada noin sekavan systeemin pieneen kylään.Olis ny kirvehelle töitä tanan motipääsuunnittelijat sanoos Mietaa.

      • Anonyymi

        Liikennevalotkin oli kunnos paitti sitten kun joku pilas sen srk:n risteyksen valot aivan täysin sille saa lukia yyteetä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe