Jeesus tulee ja tulee

Anonyymi

Olin parivuotias kun 1. kerran olin 1947 kokouksessa missä kerrottiin että Jeesus tulee juuri nyt. Oli sotaa ja maanmullistuksia ja tauteja merkkinä Jeesuksen pikatulosta. Kymmenvuotiaana ja teininä oli taas Jeesus tulossa ja maailman loppu Äiti pohti mennäkö marjaan jos iltapäivällä Jeesus tulee. Ei tullut. Perhe oli herkkä lukuisille maailmanloppuennustuksille joita seurakuntamme ja Meller ennusti:järistyksiä ja sairauksia ja tulipaloja ja sotia ja syntiä ja kauheuksia ja Jeesus tulee. Kuinkahan monta maailmanloppua on 80v aikana ennustettu varmaan 100.

Nytkin on boomi. Uutena asiana nuoret nettijulistajat kertovat hirveistä kauheuksista ja heinäsirkoista ja tulvista ja sodista ja koronaviruksesta ja tulesta ja tuhoista jotka ilmoittavat Jeesuksen tulevan ihan juuri. Syynä feministii ja naisten valta ja homot. Kaikkien pitää olla kauhuissaan kun Nyt se käy. Venäjä tulee.

Siis satoja kertoja pelotellaan.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elekääpä hättäilkö, Jeesus tulloo sitten kun tämä taetettu indeksi poestuu eläkeläesiltä.

    • Anonyymi

      Saatana pelottelee. Jeesus sanoi, minun rauhani minä jätän teille.
      Kukaan ei tiedä maailmanlopusta, ei edes poika, yksin Isä taivaassa. Eikä se ole pelon aihe.
      Se tapahtuu, kun aika on täysi, Jumalan sallimalla ajalla. Kun oikeudenmukainen Jumala on ohjaamassa asioiden kulkua, kaikki menee lopulta oikein,
      Uskovaisten ei tarvitse hermoilla tai pelätä. Muistaa vain pitää huolen, että lampuissa on öljyä.

      • Anonyymi

        Noku netti puhuja puhuu kuin itse keksineen pelottelut. Hän saanee orgasmin tai ainakin erektion kun pelottelee vaikka asiasta on puhuttu tuhat vuotta.


    • Anonyymi

      Miksi eivät uskovat lue Raamattuaan ???

      Siellä on selvääkin selvemmin kerrottu jo 2000v sitten, että mitä pitää ensin tapahtua, ennen kuin Jeesus tulee !

      2. Tessalonikalaiskirje 2
      !!!
      1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
      2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
      5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
      6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
      7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

      !!!

      Eli mitä ENSIN pitää tapahtua ?

      1) Kolmannen temppelin pitää olla pystyssä, Jerusalemissa !
      Siis eihän se kadotuksen lapsi muuten sinne asettua eikä voi siellä julistautua Jumalaksi !

      2) Kadotuksen lapsen pitää siis asettua rakennettavaan temppeliin ja siellä julistautua Jumalaksi !

      3) Googin sodan pitää olla käynnissä silloin myös !
      Sillä kun Jeesus tulee, niin Hän surmaa kadotuksen lapsen ja halkaisee Öljymäen ja sen kautta Israelissa olevat juutalaiset pakenevat Googin armeijalta !

      Sakarja 14
      1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
      2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
      3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
      4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
      5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.

      Eli nämä on selvääkin selvemmin kerrottu Raamatussa, joten miksi näitä ei olla luettu ollankaan ???

      • Anonyymi

        Jeesus on pyhiensä kanssa taivaassa tuhatvuotta.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on pyhiensä kanssa taivaassa tuhatvuotta.

        1234567---

        Susi ja lammasko käyvät rauhan valtakunnassa taivaassa laitumella keskenään? Ylläoleva Sak. 14 menettää silloin merkityksensä. Samoin Ilm:7,8. Lueppa tarkemmin raamattuasi. Olet esittänyt väittämäsi jo usein. Pyhätkö hallitsevat taivaassa? Ei toki.


      • Anonyymi

        Eihän noiden tietäminen tai tietämättömyys ketään pelasta? Nuo ovat raamatuntulkintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noiden tietäminen tai tietämättömyys ketään pelasta? Nuo ovat raamatuntulkintoja.

        Mutta lisään vielä, että juutalaiset huutavat Jeesuksen puoleen ja hän laskeutuu alas öljymäelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noiden tietäminen tai tietämättömyys ketään pelasta? Nuo ovat raamatuntulkintoja.

        Kenelle vastasit ?

        Onko 2. Tessalonikalaiskirje 2 ja Sakarja 14 siis jotain tulkintaa ???

        Eihän toki, vaan selvää sanomaa, jolla Paavali rauhoitti niitä uskovia, joita oli väärin peloiteltu !

        Jeesus ei tule siis ennen kuin kadotuksen lapsi ilmestyy ja asettuu Jumalan temppeliin, joka siis ei ole vielä pystyssä !

        Ja kun Jeesus tulee, eli toteutuu Jeesuksen toinen tulemus, niin sillon on Googin sota käynnissä kuten Sak 14 kertoo.

        Näiden on siis toteuduttava ENNEN Jeesuksen tulemusta !

        Tämä ei vaadi mitään tulkintaa vaan vain pelkkää lukemisen ymmärtämistä.

        Mutta eihän näiden ymmärtäminen ketään toki pelasta, vaan siihen vaaditaan Jumalan synnyttämä Usko.

        Mutta turhia pelkoja uskovista näillä voi poistaa !!!

        Itse toki en pelkää mitään, haluan jo kotiin, ja lisäksi luotan Jumalan huolempitoon omalla kohdallani, tapahtui Suomessa mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi ja lammasko käyvät rauhan valtakunnassa taivaassa laitumella keskenään? Ylläoleva Sak. 14 menettää silloin merkityksensä. Samoin Ilm:7,8. Lueppa tarkemmin raamattuasi. Olet esittänyt väittämäsi jo usein. Pyhätkö hallitsevat taivaassa? Ei toki.

        Kahdenkerroksen väkeä. Pelastuneet adventistit tuhatvuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.
        Suotakoon toisille tuhatvuotinen rauhanvaltakunta tuhoutuneen maanpäällä. Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahdenkerroksen väkeä. Pelastuneet adventistit tuhatvuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.
        Suotakoon toisille tuhatvuotinen rauhanvaltakunta tuhoutuneen maanpäällä. Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.

        1234567---

        Ai onko adventisteilla tosiaan tällainen oppi, että heidän yhteisönsä on erityisasemassa muihin verrattuna? En olisi sentään uskonut.

        Se siis liittyy vain meidän vähempiarvoisten uskovien ryhmään, että tuhatvuotisessa valtakunnassa kuollaan? Eikä teillä pyhillä siis ole siellä synnintekijöitäkään, kuten meillä vajavaisilla?

        "Ei siellä ole enää lasta,
        joka eläisi vain muutaman päivän,
        ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää;
        sillä nuorin kuolee satavuotiaana,
        ja vasta satavuotiaana
        synnintekijä joutuu kiroukseen."
        (Jesaja 65:20)

        Mitä muuta kuin tuhatvuotista valtakuntaa tuo raamatunpaikka voisi teoriassakaan kuvata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi ja lammasko käyvät rauhan valtakunnassa taivaassa laitumella keskenään? Ylläoleva Sak. 14 menettää silloin merkityksensä. Samoin Ilm:7,8. Lueppa tarkemmin raamattuasi. Olet esittänyt väittämäsi jo usein. Pyhätkö hallitsevat taivaassa? Ei toki.

        "12:1 JA suuri ihme ilmestyi Taiwasa/
        yxi waimo oli puetettu Auringolla/
        ja Cuu hänen jalcains alla/
        ja hänen pääsäns yxi Cruunu cahdestatoistakymmenestä tähdestä."


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Ai onko adventisteilla tosiaan tällainen oppi, että heidän yhteisönsä on erityisasemassa muihin verrattuna? En olisi sentään uskonut.

        Se siis liittyy vain meidän vähempiarvoisten uskovien ryhmään, että tuhatvuotisessa valtakunnassa kuollaan? Eikä teillä pyhillä siis ole siellä synnintekijöitäkään, kuten meillä vajavaisilla?

        "Ei siellä ole enää lasta,
        joka eläisi vain muutaman päivän,
        ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää;
        sillä nuorin kuolee satavuotiaana,
        ja vasta satavuotiaana
        synnintekijä joutuu kiroukseen."
        (Jesaja 65:20)

        Mitä muuta kuin tuhatvuotista valtakuntaa tuo raamatunpaikka voisi teoriassakaan kuvata?

        Tälläinen on adventisteilla oppi, että pelastuneet adventistitkin ovat tuhatvuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maanpäällä. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.

        Olen vuosien saatossa tutkinut eri uskonsuuntauksien opetusta tuhatvuotisesta valtakunnasta. Näyttää siltä että monet Jehovan todistajat mukaan lukien viettävät tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä.

        Tässä lehtisestä luettua: Israel ja iankaikkinen rakkaus Kalervo Syväntö: Tuhatvuotinen valtakunta rauhanvaltakunta, jota Kristus hallitsee pyhiensä kanssa 1000 vuotta tämän maan päällä Jerusalemista käsin.

        Näihin näkemyksiin eivät adventistit usko, eikä tulekaan uskoa. Sillä Sapatin Herra Jeesus on omiensa kanssa 1000 vuotta taivaassa.

        1234567---


    • Anonyymi

      Luuk.17:20 Biblia. Ja Pharisealaiset kysyivät häneltä: koska Jumalan valtakunta olis tuleva? Vastasi hän heitä ja sanoi: ei Jumalan valtakunta tule niin, että se taidettaisiin nähdä. Luuk.24:21. Hebr.11:13.

    • Anonyymi

      Joh.7:34 Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; missä minä olen, sinne ette voi tulla. Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoi juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

    • Anonyymi

      Joh.17:12 Biblia. Kuin minä olin heidän kanssansa, minä kätkin heitä sinun nimissäs: jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja en niistä kenkään kadottanut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin.

    • Anonyymi

      Tiedä niistä tulemisista mutta kaksi heistä on vaikuttamassa!
      Lait antanut Kaikkivaltias Jeesus joka kielsi uskomasta vääriin noita profeettoihin kuten esimerkiksi tähän:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      Eikä siinä kaikki, tuohon uskovat uskovaiset ovat jo tuomittuja Lait antaneen Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaman kiellon rikkojina:
      Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
      Ja jotta pahuus saisi palkkansa niin eksyttäjillekkin on tuomio:
      Markuksen evankeliumi 12:38-40
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

    • Anonyymi

      Usko ja osta taivaspaikka laittomuudella on tarjontaa Jeesuksista myyvinä...
      Jeesuksen perustamia seurakuntia elleivät miekan voimalla rikollisesti jonku varastaneet ja kristityillä eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina vaikka omille jeeuksilleen kastavat niitä.
      Raamatussa olevia Jeesuksia:
      Kahden Jeesusten syntymät!
      Syntymät:
      1/Matt. 2:1 vertaa 2/Luuk. 2:2-5
      Lisää tietoa täältä: http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html
      -
      Kuka on kristittyjen syntien sovittaja?
      Lait asettanut Jeesus ei rikoksia sovittanut; synti = laittomuus = rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10
      Ja kolmen Jeesuksen kuolemat, ei yksi voi kuolla kolmella eri tavalla:
      1/Matt.27:49, 27:50, vertaa
      2/Joh.19:30
      3/Luuk.23:46.
      -
      Apostolien teot ei ole Jeesuksen evankeliumien tietoa joten tässä ollenee kristittyjen jeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      -
      Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
      Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
      Ilm. 2:1-29
      Pergamos
      Tyatira
      Sardes
      Smyrna
      Filadelfia
      Efeso
      Laodikea
      ----------
      Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
      ----------
      Matteuksen evankeliumi:
      10:14 Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne."
      -
      1.Johanneksen kirje:
      3:4 Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."
      Ja laittomuudet ovat rikoksia joita Lait antanet Kaikkivaltias Jeesus ei sovittanut.
      Poikkeuksena on syntiä/rikoksia tehneet sotilaat "älä tapa" Lain rikkojina ESIVALLAN määräyksistä JOLLOIN esivalta on vastuussa sotilaiden synneistä/rikoksista/laittomuuksista.´

    • Anonyymi

      Herätys taas, taas, taas.

      • Anonyymi

        Ei ole herätystä näköpiirissä. Naiset vaan hääräilevät pastoreina, homo ja lesboliitot ovat laajalti hyväksyttyjä, samoin kuin abortitkin. Jumalan antamasta sapatista julistetaan, ettei kuulu enää Uudenliiton kristityille.

        1234567---


    • Anonyymi

      Emme tiedä tarkaa päivää, jolloin ylöstempaus tapahtuu, mutta meitä kehotetaan Raamatussa lukemaan aikojen merkkejä. Sama sukupolvi, joka näki Israelin uudelleen synnyn, näkee myös Jeesuksen paluun. Psalmin 90 mukaan sukupolvi on 70-80 vuotta. Elämme tuota aikaa nyt! Ylöstempaus voi tulla minä hetkenä hyvänsä. Olethan ottanut Jeesuksen sovitustyön vastaan, jotta olet mukana tempauksessa? Sen jälkeen tulee seitsemän vuoden aika antikristuksineen ja vitsauksineen. Siinä ajassa on lähes mahdotonta pelastaa sieluaan muuten kuin mestauksen kautta. Jos ottaa pedon merkin, joutuu iankaikkiseen kadotukseen. Nyt on vielä armon aika. Vielä tänään voit pelastua helposti. Jeesus teki sen meille helpoksi. Omin avuin emme pelastua voisikaan.

      Viimeisinä aikoina tieto lisääntyy. Vielä sata vuotta sitten olisi ollut mahdotonta käsittää, että ihminen voisi tuhota koko maapallon, ja että kaikki voisivat nähdä antikristuksen asettumisen Jerusalemin temppeliin, ja pedonmerkkisysteemi oli varmaan mysteeri sekin. Nyt kaikki tuo on mahdollista.

      • Anonyymi

        Lukekaa Ilmestyskirjaa, Danielia, Hesekieliä, Sakarjaa, Jesajaa, Jeremiaa, ja tietysti koko Raamattua. Uudessa testamentissa on paljon asiaa lopun ajoista muuallakin kuin Ilmestyskirjassa. Näillä palstoilla ja youtubessa esiintyy valtavasti väärää opetusta. Olisi hyvä muistaa pelätä Jumalaa, joka ei katso hyvällä sanansa vääristämistä. On mahdotonta arvioida opettajia oikein, ellei itse tunne Raamattua. Älkää edes avatko uudempia käännösväännöksiä, vaan lukekaa vanhaa kirkkoraamattua, tai mieluummin Bibliaa, joka on painettu ennen 1880-lukua.


      • Anonyymi

        Riihen seinästäkö sinä tuon seitsemän vuoden näkemyksen repäisit ?
        KAIKKI vitsaukset, vihat, vaivat, vainot, sodat, pedonkumartamiset ovat ennen tempausta. Jeesus toisessa tulemisessaan vie omansa tuhanneksivuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi

        >>>>> Jos ottaa pedonmerkin joutuu iankaikkiseen kadotukseen <<<<<<

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran hakemaan omiansa tuhanneksi vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


    • Anonyymi

      Jeesus tuleeee....
      Varokaa roiskeita.

    • Anonyymi

      Oikeasti niin se riippuu täysin ihmisistä milloin joku pasuuna soi, sille ei ole mitään tiettyä päivämäärää, vaan....niin... kunhan nyt ensin helluntailaiset luopuvat asunnoista ja autoistaan ja siirtyvät alastomasti kulkemaan kaduilla silloin on jo lähellä.

      • Anonyymi

        Helluntailaistenkin tulee saada voitto pedosta, muuten ei asiaa tempaukseen mukaan.

        1234567---


    • Anonyymi

      Tulukkonpa tua vuan. Persut teilaa torilla mamun enstöikseen.

      • Anonyymi

        Raamattu kertoo ,että Kristuksen toisen tulemisen päivää tai hetkeä ei tiedä muut kuin Jumala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kertoo ,että Kristuksen toisen tulemisen päivää tai hetkeä ei tiedä muut kuin Jumala

        Ja kun jumala on mielikuvitusolento jonka jokainen voi muotoilla mieleisekseen niin taitaapi jäähä ruoja kokonaan tulematta. Vuan haitannoonkos tuo kettää. Aika luukasamuumiohan tuo jo oliski. Muutama höynäytetty tosiuskovainen pettyy mutta se on niille ihan oikein.


    • Anonyymi

      Öljymäelle Jeesus tulee näkyvästi myöhemmin, mutta sitä ennen hän on hakenut uskovaiset ja haudoissa olevat uskossa kuolleet pois taivaaseen tykönsä, Karitsan häihin. Uskovat temmataan pois ennenkuin ahdistukset alkavat, vaikka onhan pienempiä ahdituksia jatkuvasti ympäri maapalloa, nytkin.

      Googlettakaas Tauno Rantalan profetia, kuulostaa tämän hetkiseltä tilanteelta.
      Jeesus antaa omilleen rauhan, meillä ei ole mitään pelättävää. Voimme sanoa, Tule herra Jeesus.

    • Anonyymi

      Juu 2000 vuotta ollut jo merkkejä ja tulo ollut ihan käsillä . . .

      • Anonyymi

        MIksi et lukenut sitä, mitä on jo kirjoitettu ???

        ----------------------------------

        Miksi eivät uskovat lue Raamattuaan ???

        Siellä on selvääkin selvemmin kerrottu jo 2000v sitten, että mitä pitää ensin tapahtua, ennen kuin Jeesus tulee !

        2. Tessalonikalaiskirje 2
        !!!
        1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
        2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
        6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

        !!!

        Eli mitä ENSIN pitää tapahtua ?

        1) Kolmannen temppelin pitää olla pystyssä, Jerusalemissa !
        Siis eihän se kadotuksen lapsi muuten sinne asettua eikä voi siellä julistautua Jumalaksi !

        2) Kadotuksen lapsen pitää siis asettua rakennettavaan temppeliin ja siellä julistautua Jumalaksi !

        3) Googin sodan pitää olla käynnissä silloin myös !
        Sillä kun Jeesus tulee, niin Hän surmaa kadotuksen lapsen ja halkaisee Öljymäen ja sen kautta Israelissa olevat juutalaiset pakenevat Googin armeijalta !

        Sakarja 14
        1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
        2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
        3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
        5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.

        Eli nämä on selvääkin selvemmin kerrottu Raamatussa, joten miksi näitä ei olla luettu ollankaan ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIksi et lukenut sitä, mitä on jo kirjoitettu ???

        ----------------------------------

        Miksi eivät uskovat lue Raamattuaan ???

        Siellä on selvääkin selvemmin kerrottu jo 2000v sitten, että mitä pitää ensin tapahtua, ennen kuin Jeesus tulee !

        2. Tessalonikalaiskirje 2
        !!!
        1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
        2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
        6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

        !!!

        Eli mitä ENSIN pitää tapahtua ?

        1) Kolmannen temppelin pitää olla pystyssä, Jerusalemissa !
        Siis eihän se kadotuksen lapsi muuten sinne asettua eikä voi siellä julistautua Jumalaksi !

        2) Kadotuksen lapsen pitää siis asettua rakennettavaan temppeliin ja siellä julistautua Jumalaksi !

        3) Googin sodan pitää olla käynnissä silloin myös !
        Sillä kun Jeesus tulee, niin Hän surmaa kadotuksen lapsen ja halkaisee Öljymäen ja sen kautta Israelissa olevat juutalaiset pakenevat Googin armeijalta !

        Sakarja 14
        1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
        2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
        3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
        5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.

        Eli nämä on selvääkin selvemmin kerrottu Raamatussa, joten miksi näitä ei olla luettu ollankaan ???

        tätä täysin samaa on kuullut jo monikin sukupolvi, se on helluntailaisilla kai "cd:llä" pyörimässä, ei tarvi sitten mitään Jeesuksesta eikä Jumalan rakkaudesta kertoa ihmistä kohtaan, kun vaan ne lopunajat. . .
        vaikka raamatussa Jeesus nimenomaan kieltää seuraamasta niitä jotka sanovat "Aika on lähellä", jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tätä täysin samaa on kuullut jo monikin sukupolvi, se on helluntailaisilla kai "cd:llä" pyörimässä, ei tarvi sitten mitään Jeesuksesta eikä Jumalan rakkaudesta kertoa ihmistä kohtaan, kun vaan ne lopunajat. . .
        vaikka raamatussa Jeesus nimenomaan kieltää seuraamasta niitä jotka sanovat "Aika on lähellä", jne.

        No, onko siis 3 temppeli jo rakennettu ?

        Joten mitä sekoilet ?

        Sitä nyt ollaan pitkälle suunnittelemassa, ja kuulemma kaikki temppelin tarvikkeet on jo valmiina odottamassa itse temppelin rakentamista.

        Mutta onko siis 3:s temppeli ollut pystyssä vai ei ?

        Joten ne vouhkaajat eivät ole sen vertaa lukeneet Raamattuaan, että edes sen verran ymmärtäisivät näiden asioiden päälle !

        Niin ja kyllä Paavali siis selvästi ITSE kertoi tämän asian 2000v sitten jo, eli onko siis Paavali väärä eksyttäjä myös ???

        Ihme vänkäämistä, lue nyt itse sitä Raamattuasi ja perehdy siihen, ja kuuntele sitä mitä Henki Seurakunnille puhuu, niin ei tarvitse vängätä turhia !

        Ja minä siis en ole "menneet sukupolvet" enkä helluntailainen, joten älä minua syytä muiden toiminnasta ja sekoiluista, KIITOS !


    • Anonyymi

      Aikuiset ei pelkää. Lapsille ei kannata edes mainita.
      Aikuinen kykenee järkeilemään.

    • Anonyymi

      Oma nöyrtyminen pitää tapahtua toisia ihmisiäkin kohtaan....

      Yhden asian sanon sitten: jos rukoilen jotain näitä arkkienkeleitä kuten Gabriel ja Mikael suoraan jos olet saanut ns. pyhän hengen kasteen, varo mitä pyydät.

      • Anonyymi

        Enkeleitä ei tule rukoilla !!!

        Herää jo harhoistasi !!!


      • Anonyymi

        Jos ja kun rukoilet enkeleitä, niin se tohusi on tätä, eli enkelien palvontaa:

        Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama

        Siis Jumalaa vain tulee rukoilla ja palvoa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun rukoilet enkeleitä, niin se tohusi on tätä, eli enkelien palvontaa:

        Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama

        Siis Jumalaa vain tulee rukoilla ja palvoa !!!

        raamatussa, evankeliumissa Jeesus sanoo:
        "Niin hän sanoi: "Katsokaa ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: "Minä olen se", ja "Aika on lähellä". Mutta älkää menkö heidän perässään.

        helluntailahko ei muuta koskaan niin paljon saarnannutkaan, kuin että; Jeesus tulee pian ("Aika on lähellä"), jne.

        helluntaiseurakuntahan tänne ämerikasta n. 1800 luvulla, ja edelleenkin uusia lahkoja syntyy ("monta tulee minun nimessäni, lukee raamatussa") ja lisää tulee lopunajan eksytyksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        raamatussa, evankeliumissa Jeesus sanoo:
        "Niin hän sanoi: "Katsokaa ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: "Minä olen se", ja "Aika on lähellä". Mutta älkää menkö heidän perässään.

        helluntailahko ei muuta koskaan niin paljon saarnannutkaan, kuin että; Jeesus tulee pian ("Aika on lähellä"), jne.

        helluntaiseurakuntahan tänne ämerikasta n. 1800 luvulla, ja edelleenkin uusia lahkoja syntyy ("monta tulee minun nimessäni, lukee raamatussa") ja lisää tulee lopunajan eksytyksiä

        Onko kirkkokuntien toiminta sitten jotenkin parempaa ?

        Jos siis arvostelet ja haukut jotakin, niin sinun pitäisi antaa lukijalle myös se oikea vaihtoehto.

        Pelkkä jonkun ryhmän haukkuminen ei siis rakenna yhtään ketään.

        Eli mikä on siis se oikea ja Raamatun mukainen toimintamalli ?


    • Anonyymi

      Kyllä alkaa olla sitä aikaa,nyrkkeilyn raskaansarjan maailmanmestari sanoi kun homot saavat oikeuksia se on maailmanlopun merkki,niinhän se on missä on paljon homoja,valtiossa,seurakunnissa,yhdistyksissä,siellä Jumalan henki vähenee,seuraus on toisen hengen lisääntyminen,lopuksi tulee riitaa,sotia ja jonkinasteinen maailmanloppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      105
      1740
    2. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1218
    3. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1195
    4. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      136
      1184
    5. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      15
      1176
    6. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      106
      1118
    7. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      76
      1057
    8. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      16
      1055
    9. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      1036
    10. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      170
      1008
    Aihe