Mietin tässä et paljon noissa sormuksen ritareissa ja kahdessa tornissa on extroja ku kuninkaan paluussa on noin 40min-60min?Kannattaako noita extraversioita ostaa?Paljon ne maksaa suunnilleen?
Sormuksen ritarit ja kaksi tornia ritarit extrat
2
422
Vastaukset
- samwise-fani
Sormuksen ritarien tavallinen kestää 2h 51min japidennetty 2oo min
Kahden tornin tavallinen kestää 2h 52min ja pidennetty 214 min
Kuninkaan paluun tavallinen kestää3h 12min ja pidennetty240 min
Kyllä kannattaa :) Ne on todella hyvii :)*painotan sanaa todella*
Ne maksaa suunnilleen 30-40€ Riippuu mistä ostat, ja ostatko erikseen vai sen extended boxin (jotain 100€)- minä
mulla on noi kaikki tavalliset ja lisäksi kuninkaan paluu pidennetty versio.kun ostin ton kuninkaan paluu pidennetyn vetrsion ni en oikein aluks tykänny mut sit ku olin karttonu sen kunnolla ja kaikki maholliset ni se olikin todella hyvä.
mietin täs et onko noista muistakin noi pidennetyt yhtä hyviä kuin kuninkaan paluusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910