väkevä jälkimaku? Johtuuko siitä , että on extra-virginia? Aivan karhealta tuntuu kurkussakin. Pitäisi kai ostaa jalostettua öljyä, pehmeämpi maku tai siirtyä rypsiin.
Miksi oliiviöljyssä pistävän
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
Huono laatu. Oliiviöljy on yksi väärennetyin elintarvike.
- Anonyymi
Extra Virgin on paras oliviöljy, siitähän tuli juuri tutkimus, oletko tarkastanut päiväyksen, onko vanhaa härskiinnyttyä öljyä.
- Anonyymi
Tää on S-kaupasta CIRIO-merkkistä. päiväys 01.01.2021.
- Anonyymi
Riippuu missä öljyä käytätte. Tuo Virgin öljy ei käy paistamisiin ollenkaan vaan perus öljy on parempi paistamiseen. Ainoastaan jos vaikka salaatteihin tai muuhun niin käy tuo. Löytyy ihan googlettamalla tuo perus tieto.
- Anonyymi
Oliiviöljyistä jopa n. 80% on väärennettyjä. Yksi tapa on miksata oliiviöljyä halvoilla kasviöljyillä, johon lisätään hieman elintarvikeväriä. Toinen tapa on käyttää kokonaisuudessaan värjättyä ja aromatisoitua halpaa kasviöljyä. Eroa on vaikeeta todeta, ellei ole maistanut sekä aitoa että väärennettyä samassa testissä. Oliiveissa on kyllä luonnostaan hieman kitkerähkö vatsahappoinen jälkimaku, mutta väärennetyissä maku on selvästi keinotekoisempi tai että siinä on oliiviöljyyn kuulumattomia muitakin maku ja hajuvivahteita. Itse lopetin oliiviöljyn ostamisen, kun koskaan ei tiedä, mitä paskaa sitä tulee suuhunsa laitettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693