Pepun palvojaa SSBBW-naiselle?

Anonyymi

Löytyisikö tältä palstalta mahdollisesti pyllynpalvonnasta kiinnostuneita feeder/fat admirer-miehiä isopyllyiselle kolmekymppiselle SSBBW-naiselle? Voisit syöttää mulle kermamunkkeja ja palvoa mun peppua ja reisiä ja leikki vois edetä myös intiimimpään suuntaan jos molemmat haluttais sitä...

Anyone interested?

17

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä ainakin yksi

    • Anonyymi

      No mutta siinähän vasta olisi mielenkiintoinen tuttavuus.kuonkakohan kaukana Salosta mahdat asustella.

      • Anonyymi

        Pääsen kyllä sinnekin tarvittaessa kuinka niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsen kyllä sinnekin tarvittaessa kuinka niin?

        No sattumoisin jos osuttaisiin samaan paikkaan niin voisin tarjota kermamunkkeja ja samalla itse tavoittelisin unelmani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sattumoisin jos osuttaisiin samaan paikkaan niin voisin tarjota kermamunkkeja ja samalla itse tavoittelisin unelmani.

        Eli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli?

        Täälläpä kans ilmeisesti taas pikkupojat keskustelee keskenään kummankin kuvitellen (ja toivoenkin) että aikakin toinen heistä olisi se unelmanainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli?

        Niin se unelmani on se isopyllyinen nainen, reidet ja sääret olisi hyvä olla samaa sarjaa. Tollasta naista voisin jumaloida tai paremminkin jumaloin jo olen aina jumaloinut.


    • Ihan varmasti löytyy, tässä yksi! Mikä sen mukavampaa kun isopeppuinen ihana muhkea nainen nelinkontin pylly pystyssä ja minä takana öljypullon kanssa😉

      • Anonyymi

        Voi vittu mitä säätöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu mitä säätöä

        Säätämällä tulee hyvä.


      • Anonyymi

        No täällähän reitä alkaakin jo olemaan kunnon sakki koossa vaihdelkaa numeroita ja nussikaa toisianne persauksiin niin siitähän hyvä rinki tulee..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No täällähän reitä alkaakin jo olemaan kunnon sakki koossa vaihdelkaa numeroita ja nussikaa toisianne persauksiin niin siitähän hyvä rinki tulee..

        Ehkä niinkin jos muuten kaikinpuolin mukava ja miellyttävä nainen löytyy. Ja jos sinua ahdistaa joku niin suosittelen käyttämään valtion tarjoamia mielenterveyspalveluja, tämä sivusta on väärä paikka purkaa pahaa oloa, ei se auta😊


      • Anonyymi
        Renkipoikanen kirjoitti:

        Ehkä niinkin jos muuten kaikinpuolin mukava ja miellyttävä nainen löytyy. Ja jos sinua ahdistaa joku niin suosittelen käyttämään valtion tarjoamia mielenterveyspalveluja, tämä sivusta on väärä paikka purkaa pahaa oloa, ei se auta😊

        Ettehän te yhteiskunnan hylätit naisia saa muutenkaan yhtään millään niin onhan teillä onneksi aina toisenne ja perseet mihin lykätä menemään. Muista silti syödä ne lääkkeesikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettehän te yhteiskunnan hylätit naisia saa muutenkaan yhtään millään niin onhan teillä onneksi aina toisenne ja perseet mihin lykätä menemään. Muista silti syödä ne lääkkeesikin.

        Mitenkäs niin itse taidat olla sellainen hylätti ,itse kyllä teen työni jokapäivä samoin kun neljä yritykseni työntekijääkin.asun siinä paljon puhutussa kivitalossa,etelärinteessä muuten.yksi käyttöauto yksi työauto ja yksi harrasteauto . Lisäksi muutamia saa ijoitus asuntoja. Kuitenkin tykkään niistä isoista tytöistä no yhtä kaikki isot tytöt ei tykkää minusta. johtuu varmasti tästä mun yhteiskunnallisesta statuksesta ja kerrassaan kauhistuttavasta persoonasta no.


    • jep.. täällä kiinnostunut ;-)

    • Anonyymi
    • Jep

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe