Rukoilkaaa

Anonyymi

Ettekö te ihmiset välitä yhtään siitä mihin olette menossa missä vietätte iäsyytenne?
Eivätkö omat lapset sukulaiset välitä mistään tehkää nyt jotain sielunne pelastuksen tähden.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä voi pelastua Jumala kuulee vaikka ajatuksissasi hänen puoleen käännyt. Tai voit pyytää pappia/pastoria rukoilemaan puolestasi.
      Hän rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Eikö olisi ihana päästä taivaaseen ikuiseen lepoon.

      • Anonyymi

        Pakanat eivät välitä siksi heistä suurin osa joutuu helvetin tuleen. Jos eivät pyydä syntejään Jeesukselta anteeksi ja pyydä häntä tulemaan pelastajakseen ja ja Herrakseen.


    • Anonyymi

      Minulle riittää aivan hyvin tämä maallinen elämä, en kaipaa ikuista elämää vaikka se olisi kuinka ihanaa. En usko että Jumala olisi niin pikkumainen että minua rukouksen puutteen vuoksi helvettiin tuomitaan. Kenellekään en tietoisesti pahaa tee vaikka synnitön en tietenkään ole niinkuin ei kukaan. Miksi pitäisi toistaa jotain sanoja rukouksena niinkuin mantraa? Mitä siitä kukaan hyötyy. Jumala näkee ilman sanojakin uskonko ja kuinka elän ja ajatuksenikin. Nyt tulee varmaan eriinäisiä raamatunlauseita vastaukseksi mutta ehkä pitäisi myös ajatella itse niillä aivoilla jotka Jumala on meille luonut.

      • Anonyymi

        Jumala näkee sydämen tilan että onko ihminen vastaanottavainen ja kuulee ajatuksissakin olevat rukoukset.


      • Anonyymi

        Vaikket ehkä kaipaakkaan ikuista elämää niin on vain kaksi vaihtoehtoa. Minä ainakin mieluummin ottaisin taivaspaikan. Kadotus ei ole mikään mukava paikka mitään kipu vaikka maallinen kipukin voi olla tuskaisaa niin ei ole niin hirveää kun se jota helvetissä joutuu kärsimään. Tuhat kertaisempi siellä myös kaikki aistit ovat voimakkaita ja tuomio on ikuinen.


    • Kovasti välitämme ja siksi emme usko epäjumaliin emmekä sen vuoksi rukoile.

      Olemme myös täysin synnittömiä, koska meillä ei ole jumalaa jota kohtaan voisimme syntiä tehdä.

    • Anonyymi

      Tietenkin välitän mihin olen menossa. Olen menossa jääkaapille ja sieltä tänne takaisin trollaamaan.

    • Anonyymi

      Rukoilkaa tai runkatkaa, lopputulos on sama .

      • Anonyymi

        Ihmettelen kyllä kovasti näitä "vitsiniekkoja" tällä palstalla.

        Ovat sellaisia että eivät kunnioita mitenkään toisten arvoja.
        Tämä palsta on RUKOILIJOILLE tarkoitettu.

        Miksi te tulettesiis härnäämään ja rienaamaan totisia rukoilijoita.

        Jos te ette itse rukoile, niin älkää rukoilko.
        Ei me tulla teitä mitenkään rienaamaan siitä, se on oma asianne.

        Mutta olkaa sen verran fiksuja, että ette tule tänne rienaamaan ja olevinaan olemaan "vitsikkäitä" niitä joille tämä palsta on tarkoitettu, - rukoilijoille!

        Otan esimerkin:
        Its en ole kiinnostunut esim jalkapallosta, en pelaa, enkä välitä.
        Mutta kunnioitan niin paljon jalkapalloilijapalstan ihmisiä, että en mene sinne haukkumaan ja ilkkumaan jalkapalloa.

        Oppikaa olemaan edes fiksuja ja toisia ihmisiä kuniioittavia ihmisiä edes!
        Ei teidän tarvits rukoilla itse, - mutta älkää tulko tänne rienaamaan niitä jotka rukoilevat!


    • Anonyymi

      Jeesus on tehnyt suuren työn ristin kuolemalla että meillä ihmisillä voisi olla yhteys Jumalaan ja pääsisimme taivaaseen. Kukaan ei pääse ilman Jeesusta taivaaseen. Otetaampa esimerkki jos ihminen kuolee synneissään niin hän ei pääse taivaaseen. Uskon ratkaisu on hyvin tärkeä asia emme koskaan tiedä milloin kuolemme ja sielumme viedään. Kuoleman jälkeen syntejään ei enää voi pyytää anteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe