Kikattelevien tyttöjen hallitus ottaa nyt Kreikan leireiltä "lapsia" ja "yksinhuoltajaperheitä" vastaan, mutta lapsia oli vain alta 10 %:a, loput on aikamiehiä ! Kun halutaan tuhota Suomi sisältäpäin ! Kyllä se nnistuu, onnistuihan se Ruotsiltakin ! Kun uskallettaisiin reilusti edes myöntää, ettei mikään viha-ja väkivaltaideologia voi olla mikään "uskonto" ! Miksi ihmeessä otetaan edes tällaista sivistymätöntä maahanmuuttoa sisään ?
Suomi kulkee Ruotsin epäonnistuneen politiikan jalanjäljissä
Anonyymi
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Ihan 90-luvulta saakka on otettu vain ja ainoastaan pääsääntöisesti yhtä ja samaa sakkia Suomeen. Ja onko edes 90-luvulla Eurooppaan tulleet somalit integroituneet ? Ei siltä näytä. Ja aina vaan jatketaan samalla tuhoisalla politiikalla.
- Anonyymi
Mun ei todellakaan ole pakko tykätä somaleista eikä muslimeista, sellaisia alistavia jätkiä ! Ja mä tulen myös näyttämään mun asenteen ulospäin niille.
- Anonyymi
Taidatte poijat olla vain kateita Ruotsille, tuolle isoveljellemme. :)) Allt är bra!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172427- 1692288
- 1161907
- 1521839
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
- 551021
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa427961- 49931
- 85909