Kikattelevien tyttöjen hallitus ottaa nyt Kreikan leireiltä "lapsia" ja "yksinhuoltajaperheitä" vastaan, mutta lapsia oli vain alta 10 %:a, loput on aikamiehiä ! Kun halutaan tuhota Suomi sisältäpäin ! Kyllä se nnistuu, onnistuihan se Ruotsiltakin ! Kun uskallettaisiin reilusti edes myöntää, ettei mikään viha-ja väkivaltaideologia voi olla mikään "uskonto" ! Miksi ihmeessä otetaan edes tällaista sivistymätöntä maahanmuuttoa sisään ?
Suomi kulkee Ruotsin epäonnistuneen politiikan jalanjäljissä
Anonyymi
3
79
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Ihan 90-luvulta saakka on otettu vain ja ainoastaan pääsääntöisesti yhtä ja samaa sakkia Suomeen. Ja onko edes 90-luvulla Eurooppaan tulleet somalit integroituneet ? Ei siltä näytä. Ja aina vaan jatketaan samalla tuhoisalla politiikalla.
- Anonyymi
Mun ei todellakaan ole pakko tykätä somaleista eikä muslimeista, sellaisia alistavia jätkiä ! Ja mä tulen myös näyttämään mun asenteen ulospäin niille.
- Anonyymi
Taidatte poijat olla vain kateita Ruotsille, tuolle isoveljellemme. :)) Allt är bra!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725