”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”
Jesaja 54:10
😁
Tämäkin kuuluu Jeesuksen omille!
47
1045
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän lie pössytellyt mikä pani puhumaan sekavia.
- Anonyymi
Et tajua, mitä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tajua, mitä puhut.
Sinä itse höpötät joutavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskien jutut nyt on mitä on, ei ne ole vakavasti otettavia. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En höpötä.
- Anonyymi
Olematon ei voi väistyä eikä horjua. Mielikuvitusolennolla ei ole toimivaltaa terveiden ihmisten suhteen.
- Anonyymi
Totta sanot. Mielikuvitusolennoilla ei ole mitään merkitystä. Niitä minä en rukoilekaan.
- Anonyymi
Niin. Nyt puhutaan sitten eri asioista.
- Anonyymi
”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
On valtavaa olla Jeesuksen oma ja matkalla Taivaaseen. 😁
- Anonyymi
Syntisäkit yrittää kaataa kaikki pahat tekonsa harteiltaan jonkun urpon niskaan minkä juutalaiset tappo jo tuhansia vuosia sitten.
On se ihminen kekseliäs pirulainen kun ei tahdo itse vastata teoistaan .- Anonyymi
Niinpä! Tosin sillä nyt ei ole mitään väliä, koska mokomat uskomukset ovat vain hihhulien lapsekkaita uskomuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Tosin sillä nyt ei ole mitään väliä, koska mokomat uskomukset ovat vain hihhulien lapsekkaita uskomuksia.
Olet erehtynyt pahemman kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää uskomuksistasi.
- Anonyymi
Jeesuksen armoon saa luottaa!
- Anonyymi
Keneen niistä raamatun UT:n Jeesuksista luotat?
- Anonyymi
Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille
- Anonyymi
On huikaisevan valtavaa olla Jumalan lapsi! 😁
- Anonyymi
Valtava on Jumalan armo!
- Anonyymi
Eli aika paljon pitää tapahtua...
- Anonyymi
Tuo, "herra" kertookin paljon... mm sen, että...
ttp://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
"Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä."
---
herra ei ole sama kuin Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. tämä jumalaksi uskottu: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia." - Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Jumalan armo on valtava!
- Anonyymi
Niin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on!
Hänen Armonsa on 29cm pitkä ja karvainen tupsu päässä. Kiva että siitäkin voi puhua!
- Anonyymi
Jeesuksen omille on paljon siunattuja lupauksia!
- Anonyymi
Aamusta keinuen luulin vähemmän https://youtu.be/MMxz0_wovpY
Tottahan kaikki olikin - Anonyymi
Siitä kiitos Jeesukselle!
- Anonyymi
Se tässä onkin valtavaa, että armo on suuri.
- Anonyymi
Mahtava Jeesuksen armo!
Uskovilta ei rauhan liitto horju, eikä armo väisty, pysymme hänen yhteydessän.
- Anonyymi
Kiitos Jeesukselle! 😁
- Anonyymi
Näin on
Jeesuksen kaltaisiksi olemme hänessä, kaikki hänänen omasnsa.
- Anonyymi
Me muutumme hänen kaltaisikseen.
Anonyymi kirjoitti:
Me muutumme hänen kaltaisikseen.
uskovat muuttuva hänen kaltaiseksi, ei muut he ovat ilman valkeutta menevä pimeyteen.
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
uskovat muuttuva hänen kaltaiseksi, ei muut he ovat ilman valkeutta menevä pimeyteen.
Milloin muutumme hänen kaltaisikseen,kuolemassako?
Anonyymi kirjoitti:
Milloin muutumme hänen kaltaisikseen,kuolemassako?
Jeesuksen toisessa tulemisessa, Jeesuksessa nukkuneet nousevat ensin sitten mejotka olemme vielä täällä otetaa heidän kassa yhtä aikaa ylä ilmoihin niin me saamme olla hänen kasnssa aina yhdessä.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366