Nainen miksi et alistu

Anonyymi

Raamattu on täynnä käskyjä joissa naisen tulee olla vaiti kotona ja yhteiskunnassa ja kysyä neuvoa miehiltä. Syy on naisen alttius heikkohermoisena synnille jota mies pystyy vakaana ja viisaana varomaan. Nainen saastuttaa itsensä seksillä ja a porteilla joita mies ei halua. Nainen toi synnin maailmaan. Siitä tuli rangaistus naiselle että edelleenkin halajat kiimoissasi miestä mutta saat synnytyspoltot.

Nainen. Pääset helpommalla kun alistut nöyränä miehen tahtoon. Et opiskelue ollaksesi miehen yläpuolella vaan olet pysyvästi kotona. Onko tämä niin vaikeaa.

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdit mainita trollauksestasi sanan Iiiiiiiiisebel.

      • Anonyymi

        Mauno Mattilan vakiosana on iisebel


    • Anonyymi

      Kaapin takana on nainen. Naisten on syytä opiskella lisää ja ottaa paikkansa yhteiskunnan kerrostumista. Suomi on todellisuudessa jo nyt matriarkaalinen yhteiskunta. Eikö tätä todista hallitusnaisemme jotka juuri päättivät ottaa "alaikäisiä" Kreikan leireiltä? Presidentti kiirehti neuvomaan että tyttöjä ja naisia sitten. No, tämähän ei naisille käy kun tarvitsevat tummia poikia omaan käyttöönsä. Tämä on vaijettu totuus. Muka humaanisuuden nimissä tuotetaan Suomeen valtava nuorten miesten ylijäämä. Näistä on sitten mistä valita, ja käyttää hyväksi. Samalla tullaan antaneeksi näpäytys Suomen miehelle. Feminismin riemuvoittoko? Ei tietenkään. Suomalainen nainen on tottunut suomalaiseen lapatossuun. Sitten ajatellaan saatavan väriä elämään ulkomaanpojilla, vaan kuinkas käykään? Suklaasilmä puree polttaa ja lyö. Eivät olekaan tottuneet määräileviin emäntiin.

      Tässä vaiheessa naisemme herää, vaan onko jo liian myöhäistä? Yhteiskunnan ilmapiiri on jo silloin muuttunut sangen naisvihamieliseksi. Logiikka, kuten tiedämme, ei valitettavasti ole naistemme vahvinta agendaa.

      • Anonyymi

        Höpö höpö..siinä taas yleistetään harvinaisuudet yleisöksi. Niin että kaikki miehet on lapatossuja ja kaikki naiset menee ulkomaille miehiin.
        Kyllä tosiasia on tilastojen mukaan se, että miehet pettää naista useammin, eikä tuo ole naisen syy!!
        Ihan kuin mies olisi toivoton vässykkä niin ettei voi pitää munimaan housuissa. Yökötätte mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö..siinä taas yleistetään harvinaisuudet yleisöksi. Niin että kaikki miehet on lapatossuja ja kaikki naiset menee ulkomaille miehiin.
        Kyllä tosiasia on tilastojen mukaan se, että miehet pettää naista useammin, eikä tuo ole naisen syy!!
        Ihan kuin mies olisi toivoton vässykkä niin ettei voi pitää munimaan housuissa. Yökötätte mua.

        Eihän naisten tarvitse ulkomaille miehiin mennä kun tuotetaan ne miehet tänne. Naapuriin vaan ja jo miehiin pääseekin. Ihmetyttää ne naiset joita aina vaan näyttää löytyvän. Kauhukertomukset eivät vaikuta mitään. Ihan kuin juuri se minun suklaasilmäni olisi se kultamuna kaikkien tuhansien mätämunien joukosta. Olen kauhiasti hämmästynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän naisten tarvitse ulkomaille miehiin mennä kun tuotetaan ne miehet tänne. Naapuriin vaan ja jo miehiin pääseekin. Ihmetyttää ne naiset joita aina vaan näyttää löytyvän. Kauhukertomukset eivät vaikuta mitään. Ihan kuin juuri se minun suklaasilmäni olisi se kultamuna kaikkien tuhansien mätämunien joukosta. Olen kauhiasti hämmästynyt.

        No juuh. Kylläpäs nyt huumori kukkii eikä oo ees kevät 🥀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän naisten tarvitse ulkomaille miehiin mennä kun tuotetaan ne miehet tänne. Naapuriin vaan ja jo miehiin pääseekin. Ihmetyttää ne naiset joita aina vaan näyttää löytyvän. Kauhukertomukset eivät vaikuta mitään. Ihan kuin juuri se minun suklaasilmäni olisi se kultamuna kaikkien tuhansien mätämunien joukosta. Olen kauhiasti hämmästynyt.

        Parempi mennä itse hakemaan, niin voi valita parhaat päältä.:)


    • Anonyymi

      kristittyjen papistokin on korvannut naiset lapsialla ja laittomuudesta kiinni jääneinä siirtyneet nunniin!

    • Anonyymi

      Miks? Pääsenkö synnytuspoltoista, jos lupaan olla kuuliainen?

      • Anonyymi

        Pääset, jos käytät ehkäisyä. Niin yksinkertaista se on.


    • Anonyymi

      Ilm.14:4 Biblia. Nämät ovat ne, jotka ei vaimoin kanssa ole saastutetut: sillä he ovat neitseet: nämät ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, kuhunka hän menee. Nämät ovat ihmisistä ostetut, Jumalalle ja Karitsalle uutiseksi.

      • Anonyymi

        Teidätkö että olet liian myöhään liikkeellä harhaoppisi kanssa. Jehovat ovat jo varanneet joka ikisen osuuden 144 000 tuhannesta. Turhaa pyrit jaolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidätkö että olet liian myöhään liikkeellä harhaoppisi kanssa. Jehovat ovat jo varanneet joka ikisen osuuden 144 000 tuhannesta. Turhaa pyrit jaolle.

        Kyllä 144 000 esikoisten juhlajoukko koskee nimen omaan esikoislestadiolaisia, eikä harhaoppisia jehovantodistajia.
        Aamen.


    • Anonyymi

      Hakkaa se alkkas hiljaiseksi. Telje kammioonsa. Vedä turpaan ja potki. Älä anna rahaa. Sehän on eläin. Ruokia harvoin. Samoin Kohtele lapsiasi, paitsi poikia. Kyllä Islamin henki on ennenkin riehunut.

    • Anonyymi

      Teet miehistä pilkkaa. Ei miehet ole tuollaisia, ettei ne kykene uskollisuuteen ja sitten syyttävät naisia. Aina joku mätä omena tieten löytyy joukosta. Ja nainen olen. Miten nää tyhmät aloitukset muka yrittää saada huopaa aikaan miesten ja naisten välille.
      Naisista suurin osa on kunnollisia kuten miehistäkin.
      Ei kummankaan tarvitse alistaa toista. Kilpailkaa toinen toistenne kunnioituksessa on ohje aviopareille. Sana ei kuulu, että kilpailkaa toinen toistenne alistamisessa.

    • Anonyymi

      Onko tämä ateistin aloitus, joka yrittää saada uskovaiset huonoon valoon tai hellarit? En tiedä ketään tuollaista uskovaisten miestä, joka käyttäytyisi noin. En hellareissakaan. Itse olen Ev.lut.

      • Anonyymi

        Aloitus on valhejuutalaisen tekele. Toraistit eli valhejuutalaiset eivät ole laisinkaan uskossa Herraan Jeesukseen, vaan ovat palstalla eksyttämässä vainomassa Jeesuksen omia. Sanassa on kirjoitettu: "mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on valhejuutalaisen tekele. Toraistit eli valhejuutalaiset eivät ole laisinkaan uskossa Herraan Jeesukseen, vaan ovat palstalla eksyttämässä vainomassa Jeesuksen omia. Sanassa on kirjoitettu: "mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole".

        Kyllä minä juutalaisuuden tiedän, eikä sielläkään naisia kukaan käske alistumaan. Juutalaisessa perheessä nainen, äiti, vaimo on kunnioitetussa asemassa Naisen asema on vahva.
        Tiedän, koska se kuuluu sukujuuriini. Meidän suvussamme on vahva yrittämisen ja pärjäämisen mentaliteetti naisilla. Joku voi pitää sitä ylpeytenä.
        Nainen on perheen peräseinä. Periksi ei saa antaa, on seisottava arvojensa takana. Kunnon mies kunnioittaa vaimoaan.
        Nämä tällaiset kirjoitukset kuin aloitus on, on ajattelemattomasti kirjoitettu, ei mitään kunnioitusta ketään kohtaan.
        Tuollainen aloitus ei lähde kuin pahasta sydämestä. Nyt olisi ojentautumisen paikka aloittajalla, jos uskoo Jumalaan.
        Minä kääntäisin selkäni ja heittäytyisin kuin toista ei olisikaan, jos mies ilman omantunnon tuskia puhuisi noin kuin aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on valhejuutalaisen tekele. Toraistit eli valhejuutalaiset eivät ole laisinkaan uskossa Herraan Jeesukseen, vaan ovat palstalla eksyttämässä vainomassa Jeesuksen omia. Sanassa on kirjoitettu: "mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole".

        Kyllä minä juutalaisuuden tiedän, eikä sielläkään naisia kukaan käske alistumaan. Juutalaisessa perheessä nainen, äiti, vaimo on kunnioitetussa asemassa Naisen asema on vahva.
        Tiedän, koska se kuuluu sukujuuriini. Meidän suvussamme on vahva yrittämisen ja pärjäämisen mentaliteetti naisilla. Joku voi pitää sitä ylpeytenä.
        Nainen on perheen peräseinä. Periksi ei saa antaa, on seisottava arvojensa takana. Kunnon mies kunnioittaa vaimoaan.
        Nämä tällaiset kirjoitukset kuin aloitus on, on ajattelemattomasti kirjoitettu, ei mitään kunnioitusta ketään kohtaan.
        Tuollainen aloitus ei lähde kuin pahasta sydämestä. Nyt olisi ojentautumisen paikka aloittajalla, jos uskoo Jumalaan.
        Minä kääntäisin selkäni ja heittäytyisin kuin toista ei olisikaan, jos mies ilman omantunnon tuskia puhuisi noin kuin aloittaja.


    • Anonyymi

      pyh pah naiset valtaan sanon minä miehenä ja miehet kuriin ja tekeen kotitöitä ja miehen kuuluu palvella naista naisen haluamalla tavalla.piste ..m40v seinäjoki

    • Anonyymi

      Naisten asema ei ole teologinen kysymys vaan kulttuuriasia.

      • Anonyymi

        miehet ei halua nössö-vaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miehet ei halua nössö-vaimoa.

        Sivusta. No millainen se nössö vaimo mielestäsi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miehet ei halua nössö-vaimoa.

        Fiksut miehet eivät. Mutta heikkoitsetuntoiset alistajat kyllä.


    • Anonyymi

      mutta naiset haluaa nössön erittäin helposti hallittavan ja alistuvan miehen..m40v seinäjoki

      • Anonyymi

        Mitä minä nössöllä miehellä tekisin? En keksi mitään käyttöä. Elättäjää en ole koskaan tarvinnut.


    • Anonyymi

      Olen mielestäni tosi kunnollinen mies, satauskollinen ja kaikkeen pystyvä, en synnytä kuitenkaan en edes yritä.

      mutta kun mietin elettyä niin on sanottava, että kaikki vaiukeudet ja harmit ovat tulleen naisten kautta ja mukana.

      mitäs siihen aiotaan sanoa!?

      • Anonyymi

        Ja sen olen pannut merkille, että naiset pelkää kunnollista ja pystyvää miestä!

        He kiertävät sellaisen, mutta odottappas jos olisin raukka jännämies kaikkine variaatioineen, niin kyllä siinä kähinää kävis aamusta iltaan, monelaista säätäjäehdokasta olis likimaisemissa tyrkkyineen.

        mutta mitäpä siitä, sehän on vain kotiinpäin kaikki, säästyy tosimonelta takkuamiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen olen pannut merkille, että naiset pelkää kunnollista ja pystyvää miestä!

        He kiertävät sellaisen, mutta odottappas jos olisin raukka jännämies kaikkine variaatioineen, niin kyllä siinä kähinää kävis aamusta iltaan, monelaista säätäjäehdokasta olis likimaisemissa tyrkkyineen.

        mutta mitäpä siitä, sehän on vain kotiinpäin kaikki, säästyy tosimonelta takkuamiselta.

        Aamen! Veli puhuu nyt meitsin suulla. Totisesti. Mikään ei ole rasittavampaa kuin vääntää suomalaisen naisen kanssa. Se mikä tänään on itsestään selvää, ei voi huomenna epäselvempää olla. Niin kuin todettu. Jännämies on näemmä naisen vaivannäön väärti. Siinä kun on sitä haastetta. Sitähän voi yrittää kesyttää, ja eihän se mitään haittaa jos se vie neitsyyden väkisin. Sehän on vain jännittävää, ja anteeksiannettavaa. Täytyyhän sitä jännämiestä ymmärtää. Totisesti. Kyllä minäkin nykytietämyksellä pitkät annan naisilla. Pysykööt minusta nähden kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Veli puhuu nyt meitsin suulla. Totisesti. Mikään ei ole rasittavampaa kuin vääntää suomalaisen naisen kanssa. Se mikä tänään on itsestään selvää, ei voi huomenna epäselvempää olla. Niin kuin todettu. Jännämies on näemmä naisen vaivannäön väärti. Siinä kun on sitä haastetta. Sitähän voi yrittää kesyttää, ja eihän se mitään haittaa jos se vie neitsyyden väkisin. Sehän on vain jännittävää, ja anteeksiannettavaa. Täytyyhän sitä jännämiestä ymmärtää. Totisesti. Kyllä minäkin nykytietämyksellä pitkät annan naisilla. Pysykööt minusta nähden kaukana.

        Suurin osa Miehista on ok. Sitten on nämä netti puhujat jotka pitää iisebelin esitelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Veli puhuu nyt meitsin suulla. Totisesti. Mikään ei ole rasittavampaa kuin vääntää suomalaisen naisen kanssa. Se mikä tänään on itsestään selvää, ei voi huomenna epäselvempää olla. Niin kuin todettu. Jännämies on näemmä naisen vaivannäön väärti. Siinä kun on sitä haastetta. Sitähän voi yrittää kesyttää, ja eihän se mitään haittaa jos se vie neitsyyden väkisin. Sehän on vain jännittävää, ja anteeksiannettavaa. Täytyyhän sitä jännämiestä ymmärtää. Totisesti. Kyllä minäkin nykytietämyksellä pitkät annan naisilla. Pysykööt minusta nähden kaukana.

        "Pysykööt minusta nähden kaukana."

        Takuuvarmasti pysyvätkin.


    • Anonyymi

      3:17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele. > Jakeen lisätiedot
      3:18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille. > Jakeen lisätiedot

    • Anonyymi

      miks naiset ei kommentoi???onks niilt nettiinkin pääsy kielletty?m40v seinäjoki

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi? Ei tämä keskustelu nyt niin korkeatasoista ole.


    • Anonyymi

      En alistu, en. Uskokaa jo! Näin näyn, jossa paholainen kuristi kurkusta ja kähisi, jos et kiellä Jeesusta niin kuolet. Tyhmää...vaikka olen tyhmä niin en sentään niin tyhmä, ettenkö tietäisi ilman Jeesusta kuolevani. Jeesuksen kanssa saa ikuisen elämän. Kuristus loppui tuohon.

      • Anonyymi

        mitä sekoilet oikein??meni sul pään yli niin et suhahti vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä sekoilet oikein??meni sul pään yli niin et suhahti vain

        Jakaus jäi kuitenkin 🤪


    • Anonyymi

      Sananl.19:13. 27:15 Tyhmä poika on isänsä turmio, ja vaimon tora on kuin räystäästä tippuva vesi. Räystäästä tippuva vesi sadepäivänä ja toraisa vaimo ovat yhdenveroiset.

      • Anonyymi

        Räystäältä tippuva vesi ja toraisti ja valhehebrealainen on yhdenveroiset.


    • Anonyymi

      Millon on väärän väriset keittiökaapit, takka ruma ja ikkunat liian pienet, istutukset väärissä paikoissa ja käytävät liian leveät talo väärinpäin ja naapurit liian lähellä.

      lomareissulla ei osaa mitään tehdä, ei mitään kiinnostavaa, ei näe eikä kuule, huonot yöpaikat ja väärä reitti.

      kiitos jumalalle että saa ainakin loppumatkan olla pois räystään alta.

      • Anonyymi

        Moni sanoo samaa, että yksi kerta riitti. Ovat tyytyväisiä yksin elämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni sanoo samaa, että yksi kerta riitti. Ovat tyytyväisiä yksin elämiseen.

        Itsenäinen nainen voi vaihtaa asuntoa tai keittiönkaappeja vaikka joka vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsenäinen nainen voi vaihtaa asuntoa tai keittiönkaappeja vaikka joka vuosi.

        Jos on remonttitaitoinen tai tarpeeksi rahakas. Näihin töihin nainen yleensä tarvitsee jonkun höynäytetyävän äijänkäppänän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on remonttitaitoinen tai tarpeeksi rahakas. Näihin töihin nainen yleensä tarvitsee jonkun höynäytetyävän äijänkäppänän.

        No, pidä pallos vain itselläsi. Kun et ole kunnon mies, niin pitäähän se sairaasti sitten hakea vaikka Isostakirjasta pönkkää minuudelle.
        Olet kuin opetuslapsipolos- miehet, pelekeet lukittujen oviesi takana, että ristille sinutkin pannaan.
        Kahos, nainen on jo synnyttänyt aikaan Vapahtajan, siihen sinä et pysty ja nainen toi haudalta viestin. Jeesus elää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on remonttitaitoinen tai tarpeeksi rahakas. Näihin töihin nainen yleensä tarvitsee jonkun höynäytetyävän äijänkäppänän.

        Minä palkkaan mieluummin ammattinaisia ja -miehiä. Viimeisimpiä kaappeja oli laittamassa ainakin yksi nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä palkkaan mieluummin ammattinaisia ja -miehiä. Viimeisimpiä kaappeja oli laittamassa ainakin yksi nainen.

        Kai muistat että sukupuolitus on väärin. Sinun pitäisi sanoa että, ammattihenkilö tai - ihminen. Ei saa sanoa vaimo tai mies, vaan puoliso.
        Sitä paitsi miten on kun tytär haluaa olla tyttö ja että pidetään kuin tyttöä? Onko pakko kutsua vain lapseksi? Siinä vasta ongelma.
        Mutta ei naista luotu orjaksi vaan kumppaniksi, miehen rinnalle. Molemmilla on omat roolinsa ja jos joku mies ei kunnioita vaimoaan uskonsisarena niin jopa rukoukset estyvät. En voisi kunnioittaa despootti miestä. Sellainen liitto olisi kuin pieni helvettiin maanpäällä. Miehet jotka haluavat alistuvan naisen niin ostakaa netistä nainen joka tekee kaikkensa päästäkseen länsimaihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai muistat että sukupuolitus on väärin. Sinun pitäisi sanoa että, ammattihenkilö tai - ihminen. Ei saa sanoa vaimo tai mies, vaan puoliso.
        Sitä paitsi miten on kun tytär haluaa olla tyttö ja että pidetään kuin tyttöä? Onko pakko kutsua vain lapseksi? Siinä vasta ongelma.
        Mutta ei naista luotu orjaksi vaan kumppaniksi, miehen rinnalle. Molemmilla on omat roolinsa ja jos joku mies ei kunnioita vaimoaan uskonsisarena niin jopa rukoukset estyvät. En voisi kunnioittaa despootti miestä. Sellainen liitto olisi kuin pieni helvettiin maanpäällä. Miehet jotka haluavat alistuvan naisen niin ostakaa netistä nainen joka tekee kaikkensa päästäkseen länsimaihin.

        Kuka niin tyhmä olisi? Näyttää noita typerysmiehiä kuitenkin löytyvän. Tuovat naisen Suomeen ja kun nainen on saanut kansalaisuuden karkaa hän kauaksi kuin pilvet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, pidä pallos vain itselläsi. Kun et ole kunnon mies, niin pitäähän se sairaasti sitten hakea vaikka Isostakirjasta pönkkää minuudelle.
        Olet kuin opetuslapsipolos- miehet, pelekeet lukittujen oviesi takana, että ristille sinutkin pannaan.
        Kahos, nainen on jo synnyttänyt aikaan Vapahtajan, siihen sinä et pysty ja nainen toi haudalta viestin. Jeesus elää

        Mutta yhtään naista ei Jeesu skuitenkaan valinnut, mitäs siihen sanot?


      • Anonyymi

        Kumpi teistä päätti, että pitää säästää matkabudjetissa?


    • Anonyymi

      Vai silviistee..

      No kenenkäs miehen alaisuuteen nykyisen päämisterinä toimivan naisen olisi alistuttava yhteiskunnallisella sektorilla?

      Vai koskeeko Raamatun kehoitus ainoastaan sellaisia uskoon tulleita naisia, joilla on tiukkapipoinen ja lakihenkinen aviomies?
      Ja kenenkäs miehen alaisuuteen naimattomat sisaremme sitten siellä kotona alistuvat, kun asuvat yksin omassa asunnossaan?

      • Anonyymi

        1. Miesäänestäjien alaisuuteen.
        2. Ei kenenkään. Naimaton nainen on vapaa tapaus. Vaan mieheen on hänenkin mielensä. Minkäs hän luonnolleen mahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Miesäänestäjien alaisuuteen.
        2. Ei kenenkään. Naimaton nainen on vapaa tapaus. Vaan mieheen on hänenkin mielensä. Minkäs hän luonnolleen mahtaa.

        Sinkku on isansa tai veljensa tai enonsa tai poikansa alainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku on isansa tai veljensa tai enonsa tai poikansa alainen.

        Toraistin opissa on kyse siitä, että kaikkien naisten tulee kumartaa toraisteja, jotka ovat kaikkien yläpuolella ja herroja ja itse Jumalakin on valhejuutalaisten jalkojen alla.


    • Anonyymi

      Luojan kiitos naiset eivät ole enään riippuvaisia miehitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      105
      1730
    2. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1208
    3. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1195
    4. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      136
      1174
    5. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      106
      1108
    6. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      15
      1096
    7. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      16
      1055
    8. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      76
      1047
    9. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      1026
    10. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      170
      1008
    Aihe