Johanneksen poika on nähnyt paljon vaivaa konventtiohjelmien julkistamisessa.
Olen siitä hyvin kiitollinen, sillä saan valita oman kotini rauhassa mitä koen rakentavaksi.
Vieläpä levätä välillä ja säästyä seuralta, jota en itse voi valita.
Käyn nyt katsomassa niitä vanhempia konventteja Suomessa.
Ainoa tapa minulle saada kosketus isä maahani.
Johanneksen pojalle kiitos konventtiohjelmista
32
153
Vastaukset
- Anonyymi
Peukutan tätä.
- Anonyymi
en löytänut. missäs ne on katsottavissa ?
linkkiä ?- Anonyymi
Konventtiohjelmia löytyy jopon hakusanalla googlaamalla. Siellä on 2017 lähtien.
You Tubesta löytyy myös hakusanalla jos osaa englantia.
Voi katsella eri maiden tunnelmia ja kuunnella lauluja.
You Tubessa on myös jw. org omia päiväohjelmia; aamu ja iltapäiviin jaettuina.
Sitten on niitä kriittisiä John cedarin jossa on samaa rääväsuuta kuin suurin osa täälläkin.
Syljetään asialliseenkin keskusteluun. Hyvästäkin irvaillaan.
Mieluummin kuuntelen JW. org moraalista opetusta kuin näiden oksennuksia.
Ei heillä ole mitään parempaa antaa sen alas revityn tilalle.
Mutta niitä samoja alkaa olla jo seurakunnassakin.
Toivottavasti löydät haluamaasi.
Rauhoittavaa kuunnella Valtakunnan musiikkia, kun pinna alkaa kiristyä tai tutkiessa. - Anonyymi
Mene Johanneksen pojan hakusivulle ja kirjoita: konventissa kuultua.
Siellä on monilta vuosilta täydet ohjelmat.
Jopa erikoiskonventti 2013.
Tuntuu samalta kuin saunassa olisin; sielu puhdistuu täällä tulleen saastan jälkeen😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu samalta kuin saunassa olisin; sielu puhdistuu täällä tulleen saastan jälkeen😉Ja täällä se saasta tulee vartiotornimainosvaltuutetun jutuista, eikö totta?
Olet varmaankin sitä ajatellut?
Eikö ole järkevää ajatella niin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konventtiohjelmia löytyy jopon hakusanalla googlaamalla. Siellä on 2017 lähtien.
You Tubesta löytyy myös hakusanalla jos osaa englantia.
Voi katsella eri maiden tunnelmia ja kuunnella lauluja.
You Tubessa on myös jw. org omia päiväohjelmia; aamu ja iltapäiviin jaettuina.
Sitten on niitä kriittisiä John cedarin jossa on samaa rääväsuuta kuin suurin osa täälläkin.
Syljetään asialliseenkin keskusteluun. Hyvästäkin irvaillaan.
Mieluummin kuuntelen JW. org moraalista opetusta kuin näiden oksennuksia.
Ei heillä ole mitään parempaa antaa sen alas revityn tilalle.
Mutta niitä samoja alkaa olla jo seurakunnassakin.
Toivottavasti löydät haluamaasi.
Rauhoittavaa kuunnella Valtakunnan musiikkia, kun pinna alkaa kiristyä tai tutkiessa.Ei heillä ole mitään parempaa antaa sen alas revityn tilalle.
-Eikö totuus kelpaa? Se on parhain joka kertoo mukavimman sadun? Parasta mitä ihmiselle voi antaa on todellisuus ja perusteltu tieto. Olen tosi iloinen aina kun löydän jonkun tosi hyvän näkemyksen joka kestää tarkastelua. Jos joku vaikka osoittaa virheet jt opissa ja perustelee hyvin, niin on aihetta kiitollisuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu samalta kuin saunassa olisin; sielu puhdistuu täällä tulleen saastan jälkeen😉kysyin katsomista en kuuntelemista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu samalta kuin saunassa olisin; sielu puhdistuu täällä tulleen saastan jälkeen😉"Tuntuu samalta kuin saunassa olisin; sielu puhdistuu täällä tulleen saastan jälkeen😉"
Onhan se varmaan vaikeaa, kun joutuu sietämään kaikenlaista saastaa tässä yhteiskunnassa. Koulussa jo opetetaan, että ihminen on kehityksen tulos ja maapallokin on lähes pyöreä. Mikä pahinta saastaa, tiede on osoittanut, että ihmisiä on ollut olemassa paljon kauemmin kuin 6000 vuotta.
Raamatun tutkimuksen saasta taas kertoo ettei uskovaisten kuvitelmiin ole luottamista eivätkä raamatun kirjojen kirjoittajat ole sitä mitä niistä on uskoteltu.
Kummallisinta tuossa on se, että sinä nimität saastaksi jotain sellaista, joka on totta, mutta koska et halua sitä kuulla, demonisoit asioita.
Hei!
Kiitos kiitoksista.
Laitan tähän vielä muillekin tiedoksi, että konventtipuheista tehtyjä juttuja löytyy täältä:
https://johanneksenpoika.fi/konventtipuheet.html
Lisää äänitteitä ja videoita löytyy täältä:
https://johanneksenpoika.fi/a_ja_v_arkisto/index.htm
* * *
Tiedoksi:
Tulen lähiaikoina julkaisemaan syksyllä 2019 pidetyn kierroskonventin ohjelmista koosteen. Julkaisun ajankohta riippuu "muista kiireistä".- Anonyymi
Sydämelliset kiitokset, Johanneksen poika! Autat niin MONIA hengellisesti nälkäisiä.
Sivuiltasi löytyy sekä kriittistä huomiota, että moraalista vahvistusta.
Avullasi en heittänyt lasta pesuveden mukana mäkeen.
Otan nuo linkkisi talteen ja käyn aina kaikkea läpi A4 lehtiölle.
Mitä nyt omiin olosuhteisiini voin soveltaa.
Muista pitää itsestäsi huolta myös fyysisesti.
Itse menen kävelykujille hölkkäämään; se kasvattaa uusia aivosoluja😘
Juhanin tytär - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämelliset kiitokset, Johanneksen poika! Autat niin MONIA hengellisesti nälkäisiä.
Sivuiltasi löytyy sekä kriittistä huomiota, että moraalista vahvistusta.
Avullasi en heittänyt lasta pesuveden mukana mäkeen.
Otan nuo linkkisi talteen ja käyn aina kaikkea läpi A4 lehtiölle.
Mitä nyt omiin olosuhteisiini voin soveltaa.
Muista pitää itsestäsi huolta myös fyysisesti.
Itse menen kävelykujille hölkkäämään; se kasvattaa uusia aivosoluja😘
Juhanin tytärSiis Johanneksen poika auttaa Jehovan todistajista kiinnostuneita, mitenkäs se noin päin kääntyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Johanneksen poika auttaa Jehovan todistajista kiinnostuneita, mitenkäs se noin päin kääntyi.
Autaa siten, että he eivät ole enää heistä kiinnostuneita.
Se on juurikin näin. - Anonyymi
Hei Johanneksen poika, uskoni on heikentynyt kun olen vieraillut tällä sivustolla.
Voisitko kirjoittaa minulle jotain uskoa vahvistavaa, kiitos jo etukäteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Johanneksen poika, uskoni on heikentynyt kun olen vieraillut tällä sivustolla.
Voisitko kirjoittaa minulle jotain uskoa vahvistavaa, kiitos jo etukäteen.Karta harhaoppisia Jehovan todistajia jotka muuttelevat Jeesuksen asemaa ja sanoja.
2 Joh. 9-11.
Älä edes tervehdi heitä.
Ja, muuten. Jeesus on Herra.
Se on juurikin näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kirjoittaa minulle jotain uskoa vahvistavaa, kiitos jo etukäteen.Kannattaisi ajatella niin että on etsimässä totuutta eikä ylläpitämässä uskoa. Totuus on uskoa tärkeämpää.
- Anonyymi
En ole 3 vuoteen käynyt kokouksissa mutta kun katselin noita konventtivideota niin päätin mennä torstaina viikkokokoukseen.
- Anonyymi
Kannattaa mennä ja todeta, ettei ole enää tarvetta mennä.
Niin minäkin tein. - Anonyymi
Kun olet verrannut opetusta kokouksissa ja irvailua täällä keskenään niin tiedät ja tunnet eron.
Jopo auttaa ruotimaan sen epäkristillisen toiminnan Oman omantuntosi mukaan.
Täydellisiä kun olemme vasta 1000 vuoden kuluttua.
Itse sanoin vanhimmalle, että uskon vain 70% siitä, mitä he tänään opettavat totuutena.
Hän halusi minun kuitenkin jättävän raporttini.
Voithan sina samalla katsoa muitakin tarhoja, mitä siellä opetetaan.
Meidän om kuljettava Oman omantuntomme mukaan,
eikä eliittivanhimman omantuntoa noudattaen. - Anonyymi
Kun olet verrannut opetusta kokouksissa ja irvailua täällä keskenään niin tiedät ja tunnet eron.
Itse sanoin vanhimmalle, että uskon vain 70% siitä, mitä he tänään opettavat totuutena.
eikä eliittivanhimman omantuntoa noudattaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä eliittivanhimman omantuntoa noudattaen.Olen katsellut muitakin tarhoja ja löytänyt seurakunnan joiden opetukset ovat raamatun valossa 99% oikein.
Täydellistä seurakuntaahan ei olekkaan ja ei ainakaan silloin jos minä sinne menen.
Mutta 99% on parempi kuin 70%. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen katsellut muitakin tarhoja ja löytänyt seurakunnan joiden opetukset ovat raamatun valossa 99% oikein.
Täydellistä seurakuntaahan ei olekkaan ja ei ainakaan silloin jos minä sinne menen.
Mutta 99% on parempi kuin 70%.Niin ja täydellisiähän me olemme heti kun saamme ylösnousemusruumiin.
Mitään vähitellen täydelliseksi tuloa 1000:n vuoden aikana ei ole olemassakaan. Aadam ja Eeva tulivat epätäydelliseksi silmän räpäyksessä kun tekivät syntiä, Samoin mekin kun kuolemme ja saamme ylösnousemusruumiin olemme heti täydellisiä,
Kaikkien on ensin kuoltava. Sinunkin. Näin sanoo Raamattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä eliittivanhimman omantuntoa noudattaen.Itse sanoin vanhimmalle, että uskon vain 70% siitä, mitä he tänään opettavat totuutena.
Uskot kohtuuttumaan määrään jehovien satuja. Eikö kannattaisi tuolla prosentilla jo palata pysyvästi salille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskot kohtuuttumaan määrään jehovien satuja. Eikö kannattaisi tuolla prosentilla jo palata pysyvästi salille?Jopo on kunnon Jeppula
- Anonyymi
Vartiotorniseuralla ei ole luottamusta oppeihinsa, vartiotorniin.
Tällekään foorumille ei todistaja saisi tulla (mainosvaltuutetut ovat erittäin)
Ovelta he lähtevät piankin jos osaa esittää kysymyksiä lahkosta tai vartiotornin opeista.
Oikeassahan seura siinä on, että ei pelkkä muuttuileva oppi kehenkään vetoa, ei epäonnistuneet maailmanlopun vuosilukuennusteet, joihin on liitetty kerjääminen kuulijalta asunnon myymistä ja kauppahinnan vartiotorniuskonnolle antamista myöten.- Anonyymi
Ihan hyviä ennustuksia, näin ollaan saatu itserakkaat oman edun tavoittelijat pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyviä ennustuksia, näin ollaan saatu itserakkaat oman edun tavoittelijat pihalle.
" itserakkaat oman edun tavoittelijat pihalle. "
-Kerrotko tarkemmin.
Vartiotorniseura ottanut itselleen nimikkeen "jehovakanava"
Vltakuntamme palvelus kesäkuu 1974 kehottaa myymään asunnon tai edes vähempiarvoista omaisuutta josta rahat olisi lahjoitettava vartiotorniuskonnolle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" itserakkaat oman edun tavoittelijat pihalle. "
-Kerrotko tarkemmin.
Vartiotorniseura ottanut itselleen nimikkeen "jehovakanava"
Vltakuntamme palvelus kesäkuu 1974 kehottaa myymään asunnon tai edes vähempiarvoista omaisuutta josta rahat olisi lahjoitettava vartiotorniuskonnolleJa sinä pölkkypää myit ja olet nyt pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä pölkkypää myit ja olet nyt pihalla.
Siinäpä se onkin.
Vartiotorniseura on pölkkypäätuottaja.
Psykiatrin roolin kun se on kansakoulupohjalta omaksuessaan tutkimusta tekemättä diagnosoinut taivaaseen menevien kortistoonsa kirjautuneet mielenvikaisiksi.
Miksei verensiirron kiellolla murhaaminen riitä, onhan sekin jo Raamatun rikkomista.
Jo 1 Korintt. 10:27 " Mutta kuin joku uskomatoin teitä vieraaksi kutsuu ja te mennä tahdotte, niin syökäät kaikkia, mitä teidän eteenne tuodaan "
suorastaa kehottaa syömään veripalttuakin, jos sitä tarjotaan, sano. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä se onkin.
Vartiotorniseura on pölkkypäätuottaja.
Psykiatrin roolin kun se on kansakoulupohjalta omaksuessaan tutkimusta tekemättä diagnosoinut taivaaseen menevien kortistoonsa kirjautuneet mielenvikaisiksi.
Miksei verensiirron kiellolla murhaaminen riitä, onhan sekin jo Raamatun rikkomista.
Jo 1 Korintt. 10:27 " Mutta kuin joku uskomatoin teitä vieraaksi kutsuu ja te mennä tahdotte, niin syökäät kaikkia, mitä teidän eteenne tuodaan "
suorastaa kehottaa syömään veripalttuakin, jos sitä tarjotaan, sano.Olet siis puupää, pihalla ja syöt verta, no sillä tavalla luopio elelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis puupää, pihalla ja syöt verta, no sillä tavalla luopio elelee.
Jehovan todistajuudesta luopuminen ei ole sen kummempaa kun hirvenmetsästysseurasta luopuminen.
Sen sijaan Jeesuksen nimittely enkeliksi on asia joka johtaa sinne missä on itku ja hammasten kiristys.
Se on juurikin näin.
- Anonyymi
Se on kiva että on sellainen sivusto joka täyttää kaikkien lukijoiden toiveet sisällöstä.
- Anonyymi
" Olet siis puupää, pihalla ja syöt verta, no sillä tavalla luopio elelee. "
-Olen käsittänyt todistajia koskevaksi jakeen "autuaita ovat puupäät, sillä he pysyvät pinnalla".
Tuo veri kristittyä hätkähdyttää lahkossa siinä, että verensiirron kiellolla murhataan ihmisiä, verensiirtohan on nestemäisen elimen elinsiirto, rakkauden teko ihmisen pelastavana.
Raamattu kun sallii veren syömisenkin. Ihan totta.
Jeesus poisti vanhan lain.
Gal. 3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta
1 Korintt. 10:27 Mutta kuin joku uskomatoin teitä vieraaksi kutsuu ja te mennä tahdotte, niin syökäät kaikkia, mitä teidän eteenne tuodaan
-Sehän suorastaan kehottaa syömään veripalttua, jos sitä tarjottaisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473201- 1082603
- 512581
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402248Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822092- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521885Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111558