Valitettavasti tältä näyttää, mitään järkevää ja realistista suunnitelmaa ei kenelläkään ole, on vain puheita.
Itseasiassa näyttää että tarkoituskin on vain pitää yllä jännitysta ja kohuuutisia, eikä tarkoitus ole päästöjen vähennys, vaan sen varjolla tehdyt ja syntyneet poliittiset toimet.
Huhutaan että ilmastoteot mitä pitää tehdä on kipeitä, miksi ei kerrota mitä pitää tehdä? kyllä ihmiset ymmärtää ja tekee kaikkensa asioiden eteen jos ne ovat loogisesti oikeita, välttämättömiä ja realistisia ja tavoite tietenkin pitää olla globaali vähennys, mikään muu ei kuulosta järkevältä.
Seuraavat 10 vuottako poliitikot miettii mitä pitäisi tehdä ja mikä on relistisesti mahdollista? Suuri kuilu on esim sähköautojen lisääntymisen määrä tavoitteiden toteutumiseen nähden, jossa poliitikoilla on täysin epärelistiset odotukset.
Odottaako poliitikot kuuta taivaalta ja mikä on esim vihreiden osuus? kuka heitä opastaa? koska vaikuttaa että useat kenttäväestä ei ymmärrä koko asiaa, ollaan vaan hurmoksessa mukana,
Kaiken kukkuraksi ilmaston muuttomisen syistä on nykyään montaa tietoa, eikä ihmisen osuus suurimpana ole kiveen kirjoitettu.
Politiikan loputon päästösekoilu
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on juuri sitä vinoutunutta populismia, jolla yritetään ylläpitää kannatusta. Hehkutellaan, hypetetään, mustamaalataan kilpailijoita, jotta itse näyttäisi paremmalta vaihtoehdolta, harrastetaan trendejä yms., mutta varsinainen tuloksellinen työ kärsii ammattimaisuudesta, ammattitaidosta, moraalinpuutteesta, sekä ymmärryksen katoamisesta, mikä on se oikea vastuukenttä.
- Anonyymi
ammattimaisuuden, ammattitaidon ja moraalin puutteesta*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t298819Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357351Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053650V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!693516Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6103144- 772948
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳392688- 352623
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321993- 331544