Mitä mieltä olette siitä, että vanhempi konstaapeli, nettipoliisi ja Keskustan valtuutettu Oulussa Lauri Nikula puolustaa henkeen ja vereen oikeutta viedä pakolaisia lastentarhoihin?
Tunteeko kukaan keskustaa äänestänyt kolahduksen sydämessään?
Osaako kukaa siellä hävetä vai koetaanko ettei mitään hävettävää ole?
https://twitter.com/i/videos/1075041224036368384
Oltuaan mukana mahdollistamassa luoja tietää kuinka monen seksuaalirikoksen tapahtumistä herra haastaa häntä asioista varoittaneet ihmiset. Kuinka kukaan kehtaa?
https://twitter.com/LauriNikula/status/1231486148792528896
Keskustan Lauri Nikula ja raiskaamis epidemia Suomessa
20
67
Vastaukset
- Anonyymi
Hävettää keskusta.
- Anonyymi
Sairas puolue, lopettakaa nyt ihmiset tämä hulluus.
- Anonyymi
oksettavaa
- Anonyymi
Sipilän tuttuja?
ettei lestaadiolainen? - Anonyymi
tä?
- Anonyymi
Kohta oikeasti ollaan tilanteessa että kepun kannatus on 3% seuraavissa vaaleissa. Tälläkö ne luulee kannatuksen nousevan? Isoin vaalitappion syy viimekeväänä oli juuri se kuuluisa talolupaus ja näiden ongelmien vähättely. Sen sijaan että virheistä opittaisiin niin hakataan päätä lisää seinään. Miksi Nikula ei liity vihreisiin tai vassarehin? Olisi sopivampi puolue.
- Anonyymi
miksei liity?
on liittyny koko keskusta
- Anonyymi
miksi mamut raiskaa perssilmään lähes aina?
taas eilinen uutinen iltalehti-espoo - Anonyymi
Oulusta on tullut pesläpi kunta.
- Anonyymi
ei kai poliisi oikeasti tuollaisia puhu?
- Anonyymi
Mites siellä sinun persu-kristillisessä lahkossa? Onko lahkeet märkänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites siellä sinun persu-kristillisessä lahkossa? Onko lahkeet märkänä.
sekotitko Sipilän lestalahkoon?
- Anonyymi
kait tuo on feikkivideo?
- Anonyymi
https://demokraatti.fi/keskusta-raivostui-kokoomuksen-toiminnasta-voi-olla-vakavia-ja-kauaskantoisia-seurauksia/
pallero hikoilee kokoomusasiaa... - Anonyymi
Mitäs ps ja kokoomus poliisit asiasta tuumaa?
- Anonyymi
totta tuo?
- Anonyymi
Häpeäpaaluun keskustan äänestäjät. Aivan sairasta.
- Anonyymi
dubattu video?
- Anonyymi
Siis pakolaislapsia, mitä sitten?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512