kun muutama ateisti käyttöä kaiket päivänsä kiukuttelussa sitä mitä mitä uskovat tekevät,
Yrittäkää nyt vain suvaita uskovia niin pääsette vähemmällä itsenne kiusaamisella.
Minusta tämä on hauska palsta
26
<50
Vastaukset
Minä taas olen saanut osakseni Sinunkin kiukutteluasi ihan riittämiin. Jännä tapa Sinulla ilmaista oloasi!
Logiikassasi on taas ongelma: JOS olen kerran valeopettaja, miksi minulla olisi lomaa?
- Anonyymi
Virtsa on karkaillut päähäsi.
Erinomaista, usko.vainen! Jälkimmäisesssä virkkeessä ei yhtään virhettä! Edellisen kanssa ei mennyt ihan yhtä hyvin...
- Anonyymi
Niin taas tekee.
- Anonyymi
keskustellaan kirjoitti:
Sinulla on kova poistatustahti.
<<<Pahus. Sivua ei löytynyt.
Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.<<<
Hae apua!
- Anonyymi
Ja kaikki nuo ovat vanhoja miehiä.
- Anonyymi
Onko ne joitain kirkon langenneita ex-pappeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne joitain kirkon langenneita ex-pappeja?
Tuskin.
- Anonyymi
Minusta tämä on hauska maailma, kun kaikenlaiset uskovat kiukuttelevat siitä, että joku ei usko tai joku on homo tai muuta vastaavaa. Ehkä se kolikon kääntöpuoli on sitten täällä palstoilla.
- Anonyymi
Ohet siis ateisti etkä keksinyt muuta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä arvasit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?
Se keksi alkoi hymyilyttämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus riittää, en tarvitse ateismiakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä arvasit?
Arvasi väärin.
- Anonyymi
Uuskonservatiivit voisivat keskittyä vaikkapa sen pohtimiseen, että voiko Coronasta (maissiolut) saada coronaviruksen. Jokainen kykyjensä mukaan.
https://www.health.gov.au/health-topics/novel-coronavirus-2019-ncov - Anonyymi
Näitä analysoidaan tulevaisuudessa, kuten se typerä raamattunne.
- Anonyymi
Sinua ei analysoi kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei analysoi kukaan.
Jaskaa ei kannata....
- Anonyymi
Miksi eivät niin monet ole töissä vaikka täällä ovat ihan pressa-.ainesta kaikessa tietämisessä !?
miksi ei kukaan halua palkata teitä vai voi kauhea, ettekö haluakkaan tehdä oikeaa työtä vaan olette perustaneet etäpäätteenne foorumille ja istutte siellä johtamassa paperifirmaanne haa mikä ekoteko!- Anonyymi
Tekevät pimeyden töitä öisin.
- Anonyymi
Sanon nyt ihan suoraan, että olen kyllästynyt tuohon lapselliseen lätinääsi 😃
Voitko jättää minut nyt rauhaan ja ottaa jonkun toisen uhriksesi.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774