Rahaahan mulla on ku rantarosvolla

Anonyymi

Vaikka en mikään rosvo olekkaan ja olisin jo varmaan aikaa sitten käynyt maksullisissa naisissa. Haluaisin jonkun kauniin opiskelijatytön mut vaikea löytää sellaista maksullista naista joka ei tekisi hommaa oikein päätoimiseksi ammatikseen. Toisekseen oon kovin arka tällaisien hommien suhteen kun on tota jännittämisongelmaa jo yli 10 vuoden ajalta. Oon myös aika pihi enkä kovin mielelläni yhdestä panosta maksaisi 200 euroa enempää.

Mies89

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin tarkoitin että olisin jo aikaa sitten käynyt maksullisissa naisissa jos olisin saanut kerättyä rohkeuteni ja päässyt liiasta piheydestä eroon.

      Mies89

      • Anonyymi

        Haista sä vanha homevittu sanonko mikä

        Mies89


      • Anonyymi

        Dillellä on kaapit täynnä dildoja.


    • Anonyymi

      Voisin antaa sinulle pillua, ah pääsisit nuolemaan kauniita häpyhuuliani ja panemaan kosteaa, lämmintä ja poimukasta pimppiäni oh. Voisin nuolla sinun kyrpää ja ottaa spermat suuhun. Voi tätä kiihotusta kun saan kiusoitella kanssasi, taidankin masturboida ihan itsekseni.

      • Anonyymi

        Asiaa voi kyllä harkita jos olet samasta kaupungista ja suunnilleen sopivan ikäinen ja mielellään ei ainakaan kovin ylipainoinen.

        Mies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa voi kyllä harkita jos olet samasta kaupungista ja suunnilleen sopivan ikäinen ja mielellään ei ainakaan kovin ylipainoinen.

        Mies89

        Niin ja tietty terveys on ehdottoman tärkeä asia.

        Mies89


    • Anonyymi

      Laita mulle sähköpostia [email protected]
      En oo opiskelija, mutta muuten ihan norminainen, eli ei oo päätoimista hommaa tämmöset. Saattaisin voida olla avuksi. Eikä jännittäminen haittaa, itsekin olen ollut aika ujo joskus, joten tiedän miltä se tuntuu! :)

      • Anonyymi

        Hyvät kyydit suosittelen.


      • Anonyymi

        Riippuu siitäkin miltä paikkakunnalta oot.


    • Anonyymi

      "Laita mulle sähköpostia [email protected]
      En oo opiskelija, mutta muuten ihan norminainen, eli ei oo päätoimista hommaa tämmöset. Saattaisin voida olla avuksi. Eikä jännittäminen haittaa, itsekin olen ollut aika ujo joskus, joten tiedän miltä se tuntuu! :)"

      Niin sua tarkoitin että miltä paikkakunnalta oot. Tuskin ainakaan Tampereelta?

      T: aloittaja

      • Anonyymi

        Varsinais-Suomi on paikkakunta. Eli ei nyt ihan toisella puolella Suomea kuitenkaan. :)
        -lilaa-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinais-Suomi on paikkakunta. Eli ei nyt ihan toisella puolella Suomea kuitenkaan. :)
        -lilaa-

        Eli jossain Turun suunnalla? Minkä ikäinen olet jos saan kysyä? En ole ainakaan vielä laittanut viestiä kun toivoisin ensisijaisesti löytäväni seuraa Tampereen seudulta ja mulla tosiaan ei ole kyse ihan pelkästä ujoudesta vaan melko vakavasta sosiaalisten tilanteiden pelosta.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jossain Turun suunnalla? Minkä ikäinen olet jos saan kysyä? En ole ainakaan vielä laittanut viestiä kun toivoisin ensisijaisesti löytäväni seuraa Tampereen seudulta ja mulla tosiaan ei ole kyse ihan pelkästä ujoudesta vaan melko vakavasta sosiaalisten tilanteiden pelosta.

        Aloittaja

        Vastaisin kysymyksiisi mieluiten viestillä, enkä täällä yleisesti. :)
        -lilaa-


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe