Millaisesta suuseksistä pidät nainen?

Anonyymi

Ihan opin kanalta. Naisia ja mieltymyksiä on paljon, mutta millaisesta suuseksistä pidät? Riittääkö ihan pillun nuoleminen, vai haluatko sormia mukaan. Yksi vai useampi sormi? Työnnekäänkö sormet pilluun, vai pidätkö, että samalla sormestaan persettä, kun huuli tanssii pillun päällä. Huulilla vai kielellä vaiko molemmilla? Pidätkö, että myös pyllynreikä nuollaan. Saatko lisäkkeenä esimerkiksi siitä, että otat samalla mieheltä suihin? Entä siitä, että kesken naimisen sinun märkää pilluasi käydään nuolemassa? Entä pidätkö siitä, että sinut herätetään nuolemalla, vai ensin haluat herätä ja sitten saada nuolemista. Haluatko maata selälläsi tai vatsallasi rentona, vai kiihottaako tulla päälle ja nuolettaa miehellä juuri sieltä mistä tuntuu hyvältä.

9

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastan tulla nuolluksi ja kiihotun siitä heti, usein liiankin nopeasti. Siksi miehen pitäisi osata olla hidas, nuolla ja hyväillä viivytellen. Eikä suoraan asiaan vaan hitaasti lähestyen, suudellen rintoja, reisiä ja lähialueita. Samalla voi hellästi sormettaakin, mutta ei syvälle vaan kevyellä otteella. En pidä siitä että pyllynreikääni kosketaan, se latistaa tunnelman. Taitava mies osaa käyttää huulia ja kieltä vaihtelevasti ja koskettelee niillä joka puolelle. Jos keskittyy vain klitorikseen, saan orgasmin yleensä alle aikayksikön.Kun oikein kiihotun, haluan imeä myös munaa, mutta yleensä miehet haluavat saada minulle orgasmin ensin ja vasta sitten saan imeä. Kesken nainnin nuoleminen tuntuu taivaalliselta ja voin saada uuden orgasmin.Olen nuolemisen suhteen lähes kyltymätön sillä minua saisi nuolla milloin vain jos lähestyy oikein hyväillen. Olisi huippua herätä hyväilyyn ja nuolemiseen. Joskus olen herättänyt miehen imemällä. Yleensä haluan maata selälläni mutta joskus on tullut kokeiltua muutakin kun on ollut pikainen nainti. Muistan tapauksen kun olimme soutelemassa. Minulla oli leveähelmainen mekko ja silloinen poikaystäväni sukelsi hameen alle nuolemaan, eikä kukaan nähnyt. Minä vuorollani imin häntä veneen pohjalla. Eräs mies halusi nuolla takaapäin ja alta kun olin kontallani. Se oli taivallista sillä pystyin itse säätelemään intensiteettiä. Oih! Nyt pitäisi saada tulla nuolluksi.

      • Anonyymi

        Nyt tuli hyvä opastus! Kiitos!


      • Kivasti kirjoitettu. Siinä on syynsä, miksi mies haluaa ensin saada sinulle orgasmin ja vasta sitten imeä. Sinulla on ollut tuuri miesten kanssa siinä mielessä, että he huomioivat sinut. Mies jos pääsee tulemaan, niin se ei jaksa välttämättä nuolla enää sen jälkeen ja ainakaan naida. 😆

        Tuo naimisen välillä tehty nuoleminen on kivaa. Aika usein syynä on se, että meinaa laueta liian aikaisin ja haluaa antaa naiselle välillä lisää pontta ja itse levätä. Märkä paneskeltu pillu on todella kiihottava, samoin jos nainen ottaa munan suuhun myös sieltä pillusta välillä... tekee todella hyvää.

        Nuo aamuherätykset on kivoja puolin ja toisin. Itsellä enemmän antavana osapuolena, mutta kivaa sekin, kun siitä pääsee yleensä aina paneskelemaankin. Sopii hyvin kiireisiin arkiaamuihin.

        Oletko kokeillut pyöritellä naaman päällä pillua etuperin tai takaperin ja nuolettaa oman maun mukaan. Meillä ainakin tykkää noista. Itse tietenkin enemmän siitä nainen on pylly minuun päin ja imuttelee samalla. Siihen on kiva laueta.


      • Anonyymi

        Allekirjoitan tekstisi ihan täysin. Itse tykkään kanssa kiusoitella vaimoani. Rinnat/vatsa/reidet/pakarat. Ja kun lopulta kielellä klitorista koskettaa niin vaimo "ulisee" nautinnosta.
        Tykkään myös keskeyttää yhdynnän ja nuolla lisää ihan siihen laukeamisen partaalle ;)
        Vaimonikaan ei pidä, että pyllyreikää koskelellaan. Niinpä en siihen kajoa


      • Anonyymi

        Pääsenkö oppiisi?


    • Anonyymi

      Mieheni nuolee lähes joka kerta. Se on taivaallista. Kostun välittömästi kun mies menee jalkoväliin.
      Käyttää hyvin niin kieltä kun suutakin. Välillä kieli nai pillussani.
      Hidas lähestyminen kitorista. Nuolemista pitkin pillua, ei pelkästään klitalla. Välillä sormihoitoa myös mutta nautin enemmän kun ei sormia käytössä.
      Ja se ihana tunne kun välillä rakastellaan ja välillä mies käy vielä nuolemassa. Välillä käyn itsekin ottamassa kesken kaiken suihin. Sitä mies ei tahdo enään kestää.
      Myös takaapäin naidessa, mies saattaa käydä nuolemassa välillä. Voin vain kuvitella sen todella kostean ja jo turpean pillun.
      Nyt alkoi himottaa todella

    • Mä rakastan pillun nuolemista,ei parempaa olekaan, puhdasta posliini pillua voisin nuolla syömättä viikon.....noi tekstit sai nivuset nykimään,olisko kellään Satakunnan alueella kun haluisin nuolettaa pillunsa.

    • Anonyymi

      Meikäläisellä löytö noin 65v.tyylikäs mies,jolla suorat housut ,ei sii farkkuja.ja pikkutakki,tapasimme kaupan kahvilassa,päivällä,tiedän että mies on eronnut aikoja sitten .mutta kyllä nainen on jäänyt paljosta paitsi.mies on todellinen rakastelija,taitellinen osaaja.minä saan olla hänen saaliinsa,jonka hän hoitelee niin ,eteei mitään jää puuttumaan, eleettömästi ei kyselyjä ,tykkäänkö vaan tietää että varmasti tykkään,ei sais sanoa,mutta hän on jumalasta seuraava.

    • Anonyymi

      Itse Niilin juuri tyttöystäväni posliini polkua ja kyllä molemmat nauttivat.Sanna oli sohvalla pikku pillu levällään ja nosti jalkansa olkapäilleni.sain nuoltua reijästä reikään ja kiihottaa molempia kun on juuri käyty pesulla ja työnnän kieltäni molempiin reikiin ja inen ja nuolen jokapaikassa muutenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe