Totuus: SKE-puolue ei kiinnosta ketään!

Anonyymi

Pakko tuoda tämä totuus tänne kahdelle aktiivikirjoittelijalle.
Eli ns. Manolle ja The Rivelin uupalle. Millä nimillä te nyt näitä kahta haluattekin nimittää.

Eli te pyritte luomaan käsitystä, että SKE-puolue olisi erityisen kiinnostava ja herättäisi paljonkin keskustelua. Tiedätte sen itsekin, ettei se ole näin. Ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta koko SKE-puolue. Tulen pitämään tätä totuutta yllä täällä, jotta totuus valkenisi myös satunnaisille kävijöille.
SKE ei yksinkertaisesti kiinnosta yhtään ketään ja sen näkee jo lukijamäärissä täällä. Eihän näitä kirjoituksia lue juurikaan kukaan, paitsi ”Mano” ja ”The Rivelin uuppa”.

Marco de Wit kiinnosti muutamia anarkisteja aikoinaan, muttei sekään itse SKE:tä saanut ikinä näkyviin. Hän lähinnä vain haukkui sen pienen paikalle tulleen nuorisojoukon, joita se ennakkoon houkutteli paikalle. Silti Marcoakaan ei suuret massat tiedä, eikä heitä edes kiinnosta Marcon edesottamukset.

Suomen Kansa Ensin puolueen palstalla kirjoittaa vain kaksi henkilöä, nimettäköön ne taas manoksi ja the rivelin uupaksi. Muita täällä käy aniharvoin.
Tällainen tiedote siis.

9

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjataan. Mano kirjoittaa myös nimellä The Rivelin uuppa.

      • Anonyymi

        Kirjoitusasusta näkee, ettei näin ole. Minulla jos kellä on harjaantunut silmä näkemään. Erotan varsin hyvin se, että täällä kirjoittelee pääosin vain kaksi tyyppiä ja ne ovat toisistaan erillisiä. Ei siis yhden ihmisen molemmat puolet, vaan kaksi erillistä henkilöä. Täytyisi olla aika hemputin taitava, että osaisi niin uskottavalla tavalla kirjoittaa eri tavoin, joten en kuuna päivänä usko, että kaikki olisi yhden ja saman kirjoittamia.
        Täällä kirjoittelee vain kaksi henkilöä pääpainotteisesti! The Rivelin uuppa ehkä kaikista aktiivisimmin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusasusta näkee, ettei näin ole. Minulla jos kellä on harjaantunut silmä näkemään. Erotan varsin hyvin se, että täällä kirjoittelee pääosin vain kaksi tyyppiä ja ne ovat toisistaan erillisiä. Ei siis yhden ihmisen molemmat puolet, vaan kaksi erillistä henkilöä. Täytyisi olla aika hemputin taitava, että osaisi niin uskottavalla tavalla kirjoittaa eri tavoin, joten en kuuna päivänä usko, että kaikki olisi yhden ja saman kirjoittamia.
        Täällä kirjoittelee vain kaksi henkilöä pääpainotteisesti! The Rivelin uuppa ehkä kaikista aktiivisimmin!

        Onko kirjoittaja itse noista kumpi?
        Molemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kirjoittaja itse noista kumpi?
        Molemmat?

        Kirjoittaja ei ole kumpikaan. Minä tiedän sen, koska minä kirjoitan eri tavalla, kuin nuo pääkirjoittelijat. The Rivelin uuppa erottuu selvimmin, koska hän tekee kaikki mano/manotus, Palpe/polpotus-aloitukset. Siitä tunnistaa The Rivelin uupan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja ei ole kumpikaan. Minä tiedän sen, koska minä kirjoitan eri tavalla, kuin nuo pääkirjoittelijat. The Rivelin uuppa erottuu selvimmin, koska hän tekee kaikki mano/manotus, Palpe/polpotus-aloitukset. Siitä tunnistaa The Rivelin uupan!

        Nyt kyllä kirjoittaja pistää kaikki juomat samaan lasiin. Yksinkertaista ja tehokasta. Mutta piffi, maltilliset, vihervasemmisto, piraatit, anarkistit, persut, polpo, poliisit, maahamuuttajat, jne. Eivät ole kaadettu samasta pullosta.

        Vai mitä?


    • Anonyymi

      totta. ei kiinnoista ketää!

    • Anonyymi

      Mano on ainakin saanut bannia massapostauksen takia.

      "Nimittäin täällä kirjoitukset häviää todella nopeaa ja banniakin pukkaa.
      Marco de Witin koneelta on välillä jopa evätty pääsy Suomi24:seen."

    • Anonyymi

      Väkivaltainen tubettaja ei kiinnosta enää edes anarkisteja.

    • Anonyymi

      Jos Mano poistuisi palstalta, alettaisiin täällä puhua Sken politiikasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe